
Property Manager til VGP Denmark
VGP er en førende europæisk virksomhed, der udvikler, ejer og administrerer ejendomme af højeste kvalitet til logistik og let industri. Med en fuldt integreret forretningsmodel tilbyder vi skræddersyede "build-to-suit"-løsninger, der opfylder vores kunders specifikke behov. Siden vores grundlæggelse i 1998 som en familieejet belgisk virksomhed har vi ekspanderet betydeligt og beskæftiger i dag over 350 medarbejdere på tværs af Europa.
I Danmark er vi i fuld gang med vores første projekt i Vejle, hvor vi opfører ca. 80.000 m2 erhvervsbyggeri. Som en del af vores hurtigt voksende organisation søger vi nu en engageret og struktureret Projektleder til at styrke vores team.
Om rollen
Med base på kontoret i Vejle, vil du få en få en central rolle til at opbygge og drive vores ejendomsadministration i tæt samarbejde med den øvrige organisation.
Stillingen refererer til organisationens Country Manager.
Du kan bl.a. se frem til følgende spændende arbejdsopgaver:
- Overordnet ansvar for den systematiske ledelse, drift og vedligeholdelse parker i henhold til gældende kontrakter
- Koordinering af overdragelse af nye faciliteter
- Kontrol af indkøb samt løbende opdatering af bygningernes tekniske dokumentation
- Kvalitetskontrol af tekniske tegninger og øvrig dokumentation for at sikre fuldstændighed og nøjagtighed
- Varetage kommunikation med lejere samt håndterer henvendelser, behov og reklamationer
- Administrere og forhandle kontrakter med eksterne FM-leverandører, herunder opfølgning og kvalitetskontrol
- Ansvarlig for korrekt udførelse af serviceydelser i overensstemmelse med gældende aftaler
- Godkende og sikre nøjagtighed i alle fakturaer under eget ansvarsområde (ekskl. medieafregninger)
- Ansvarlig for godkendelse og nøjagtighed af indkøbsordrer og kontrakter
- Udarbejde og håndtering af den årlige serviceafregning med lejerne
- Udarbejde og godkende tilbud fra leverandører
- Lede (støtte) andre FM-relaterede processer og aktiviteter (udbud, kontrakt- og tillægsudarbejdelse mv.)
- Overvåge leverandørklageprocesser
- Ansvarlig for inspektion af ejendomme med garantiperioder, inkl. opfølgning og rettidig løsning af konstaterede fejl
- Overvåge håndtering af forsikringskrav
- Ansvarlig for kontrol og godkendelse af alle reparationer
- Udføre ledelsesopgaver og rapporterer regelmæssigt til ledelsen (mindst én gang om måneden – "Månedsrapport")
- Kommunikation med myndigheder og institutioner
Din profil
Du har en ejendomsfaglig baggrund/uddannelse indenfor ejendomsadministration eller erfaring indenfor samme område.
Derudover ser vi gerne du har:
- Minimum 2-5 års erfaring fra en lignende stilling
- Selvstændig og ansvarsbevidst tilgang til opgaver
- Fleksibel og omstillingsparat i en dynamisk organisation
- Gode engelskkundskaber i både skrift og tale (samt flydende i dansk)
- Højt humør og en ”can do” mentalitet
- Gode IT-kompetencer
Interesseret?
Så glæder vi os til at modtage din ansøgning og cv via QuickApply knappen ”Ansøg” nedenfor.
Senest frist for ansøgning er den 01.07.2025. Vi gør opmærksom på, at der afholdes samtaler løbende.
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at ringe til Kristoffer Stimpel på tlf. 2868 7520.
Ved at indsende din ansøgning og dit CV giver du samtykke til, at VGP Denmark behandler dine personlige oplysninger med det formål at evaluere din ansøgning. Vi opbevarer dine oplysninger i op til tre år i henhold til vores databeskyttelsespolitik.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.