
Intern salgskonsulent til værktøjsbranchen
Vil du bruge din flair for service i en moderne virksomhed, hvor der er plads til nye idéer og dine meninger bliver hørt? Kan du se dig selv som fjerde kollega i et erfarent team, der arbejder tæt sammen for at give vores kunder den bedste service?
Kundeservice i særklasse
Hos Holmer Værktøj A/S sælger vi værktøj, forbrugsvarer, maskiner og trykluft til store dele af dansk industri. Vi er en moderne, ung virksomhed (etableret i 1997), som er 100 % danskejet og drevet af erfarne kræfter, og vi er ikke bange for at gå nye veje for at tilpasse os kundernes behov.
Vores kunder er professionelle inden for smede-, vedligeholds- og servicebrancherne. De fleste er vi på fornavn med, og vi er stolte af at kunne levere viden, høj faglighed, personlig service og stor fleksibilitet – til kundernes tilfredshed og arbejdsglæde for os.
Det skal være sjovt at gå på arbejde
Du kan se frem til at blive en del af et travlt og sjovt miljø, hvor vi løfter i flok. Fordi vi er et lille og fasttømret team, kan vi love, at du får et stærkt netværk i ryggen og et rigtig godt arbejdsmiljø.
Her bliver alle set og hørt, og selv når der er travlt, husker vi, at vi er sammen om det. Vi skal være glade, når vi møder ind på arbejde kl. 8:00 – og i godt humør, når vi går hjem til fyraften kl. 16:00. Det har altid været vigtigt for os.
Du får en hverdag med både kundekontakt og administration
Som vores nye interne salgskonsulent indgår du i vores team på kontoret i Hedehusene, hvor du blandt andet:
- besvarer opkald fra professionelle industrikunder og guider dem til den rette løsning
- ekspederer kunder på lageret, så de hurtigt får de varer, de mangler
- udfærdiger tilbud, der rammer kundernes behov præcist
- håndterer fællesmailen og sikrer, at vi får fulgt op på alle henvendelser
- taster købsfakturaer og bidrager til, at systemerne altid er opdaterede.
Brug din erfaring med salg og service
Det er selvfølgelig kun et plus, hvis du har kendskab til værktøjsbranchen (måske vil du skifte den store virksomhed ud med et mindre team?), men vi hører også meget gerne fra dig, hvis du fx har erfaring fra et byggemarked eller lignende med salg til professionelle kunder.
Derudover ser vi gerne, at du:
- er serviceminded og løsningsorienteret
- har erfaring med forskellige IT-systemer – fx Uniconta, diverse indkøbsplatforme og Microsoft 365
- vil indgå i et team, hvor vi arbejder tæt sammen.
Har vi fanget din interesse?
Hvis du vil vide mere om virksomheden, opgaverne og vores hverdag, er du meget velkommen til at kontakte ejer Kim Holmer Jensen på tlf. 4657 4010.
Du søger stillingen ved at klikke på linket. Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så tøv ikke med at søge.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.