Scan-Med A/S Denmark

Produktspecialist

Agentursalg til hjælpemiddelsektoren

Der er travlhed indenfor hjælpemiddelsektoren og vi udvider nu vores team af produktspecialister. Du skal bidrage til vores fortsatte udvikling i forhold til sygehuse, kommunale hjælpemiddeldepoter, plejecentre og institutioner. Det indebærer en yderst serviceorienteret tilgang til kunderne og en proaktiv bearbejdning af potentielle nye kunder.

Vi har en af de bredeste produktpaletter indenfor inventar, transportmateriel, puder, lifte, hjul, specialstole og -lejer samt vægte. Fra din bopæl i Jylland eller på Fyn betjener du og din kollega hele det danske marked. Din arbejdstid vil være delt mellem hjemmekontoret, besøg hos kunder og samarbejdspartnere samt på Scan-Med’s hovedkontor i Århus.

Stærke nicheprodukter og avancerede hjælpemidler

Scan-Med A/S har eksklusive rettigheder til agentursalg af en række produkter. Vores brede produktprogram omfatter bl.a.:

  • Personvægte
  • Aflastnings- og lejringspuder
  • MR-udstyr
  • Behandlingsstole og lejer
  • Personlige transportmidler så som el-køretøjer, løbehjul m.m.
  • Hjul til reparation af transportmateriel, senge o.a.
  • Lifte og bordvogne

Sygehuse, kommunale hjælpemiddeldepoter og institutioner

Vore primære kunder er indenfor sundheds- og plejesektoren. Vi hjælper også med hjælpemidler til handicappede og flex-jobbere, således at de kan forblive på arbejdsmarkedet eller fungere bedre i eget hjem.

Salg i hele Danmark

Fra hjemmekontor og bilen booker du besøg hos de indkøbsansvarlige på sygehusafdelingerne, jobkonsulenterne, plejecentrene eller hos hjælpemiddeldepoterne. Det er din evne til at forstå kundernes specifikke behov og udvise stor fleksibilitet til at løse disse, der gør at du får succes. Vi sælger på kundetillid og et højt serviceniveau.

Vi sørger for at du hurtigt kommer på vores målrettede produkttræning, såvel hos leverandører som internt i huset.

Du motiveres af den brede kontaktflade, den relativt store produktportefølje, det tekniske indhold i produkterne og så det at få lukket en ordre! Det er vigtigt at du trives både som ”hunteren”, der arbejder selvstændigt under stort ansvar men også som den servicemindede rådgiver, der finder løsninger til kunden eller brugerne.

Størstedelen af arbejdstiden går med kundebesøg og jobbet indebærer selvsagt en del rejseaktivitet. Der kræves kørekort til personbil.

Motiveret af salg!

Du brænder naturligvis for både salg og kundeservice! Der er masser af potentiale i vores produkter og vi bevæger os ofte på niche markeder, hvor den rigtige salgsargumentation, super god service og nærhed til den enkelte kunde afgør om du får ordren. Du skal have mod og energi til canvas salg og du skal være typen der kan tale med alle, både medarbejderne i teknisk afdeling, lederen af hjælpemiddeldepotet og chefsygeplejersken på sygehuset. Og naturligvis borgeren i eget hjem!

Du skal kunne trives i en lille organisation, hvor vi arbejder tæt sammen som et team. Alle er specialister på deres områder men dækker hinanden af på alle områder så der altid er mindst en kollega du kan spørge om hjælp eller vejledning til produkter og kundehenvendelser.

Du trives også med det selvstændige og frie job, hvor du alene løfter ansvaret for planlægning af din egen arbejdsdag og for at skabe de resultater vi forventer af dig.

Teknik og sprog

Du har muligvis lidt flair for teknik, idet du vil skulle finde en løsning, når kunderne indrapporterer fejl, udføre småreparationer eller kunderne skal instrueres i brug af nyt udstyr.

Du er flydende på dansk i skrift og tale, idet alle vores kunder primært taler dansk og fordi support til brugerne også kun foregår på dansk.

Desuden er du fortrolig med engelsk, fordi al vores kommunikation og den information vi får fra leverandører, er på engelsk.

Sundhedsfaglig baggrund eller sælger!

Den formelle uddannelse er ikke afgørende til dette job. Du kan have en sundhedsfaglig baggrund som sygeplejerske, fysio- eller ergoterapeut. Du kan også have en business uddannelse fra en professionshøjskole eller simpelthen bare være et selvlært salgstalent med kort eller længere erfaring indenfor salgsarbejde.

Erfaring fra samme produktområde er ikke et krav – vi skal nok lære dig op i vores produkter.

Individuel lønpakke

Stillingen er en fuldtidsstilling og din mødetid afhænger af hvornår dine kunder vil have besøg. Det styrer du i princippet selv!

Lønnen forhandles individuelt og afspejler stillingens indhold og dine kvalifikationer. Vi har en god pensionsordning, team baseret bonus, en attraktiv bilordning og en sundhedsforsikring.

Vi skal have dig på holdet efter sommerferien!

Vi bruger en ekstern konsulent til rekrutteringen. Send derfor din ansøgning og CV til dette link på Jobindex.

Har du afklarende spørgsmål er du velkommen til at ringe til HR konsulent Walther Rahbek på 5036 4042.

Alle samtaler afholdes på Scan-Med’s kontor i Brabrand i løbet af juni måned.

En Skandinavisk koncern indenfor medicinsk udstyr

Scan-Med A/S er det danske datterselskab af den norske Scan-Med koncern, etableret i 1981 og med hovedkontor i Drammen, Norge. Der er søsterselskaber i alle de nordiske lande. Fælles for alle Scan-Med ’s selskaber gælder, at vi specialiserer os i at være agenturførende og eksklusiv forhandler for ledende producenter af medicinsk udstyr, forbrugsstoffer samt møbler, inventar og reservedele til sygehuse, klinikker, plejehjem, skoler, institutioner mm.

Koncernen og de danske selskaber har en god indtjening og er vel konsoliderede i markedet. Koncernen er opstået ved flere fusioner gennem årene og har mere end 30 års historie på det danske marked. Læs mere på www.scan-med.dk

Scan-Med Danmark A/S har kontor i Brabrand og beskæftiger 9 medarbejdere.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.