W. Johansen El ApS
Ballerup

Administrativ medarbejder/sekretær - 37 timer/uge

Om os

Da vores værdsatte sekretær efter mange år går på pension, søger vi en engageret administrativ medarbejder til at indgå i vores lille, dynamiske team. Du får eget kontor, men sidder tæt på kollegerne, så du både kan arbejde selvstændigt og samarbejde om dagens opgaver.

Dine primære ansvarsområder

  • Telefonpasning og kundekontakt: Professionel og imødekommende håndtering af opkald og mailhenvendelser
  • Bogføring i e-conomic: Registrering, afstemning og opfølgning på ind- og udgående posteringer
  • Ordre- og fakturahåndtering i Minuba: Oprettelse af nye ordrer, klargøring til fakturering og intern fakturering mellem tre firmaer
  • Rykkerprocedurer: Opfølgning på betalinger og udsendelse af rykkere til kunder
  • Varemodtagelse: Modtagelse og registrering af leverancer fra fragtmand

Dine sekundære opgaver

  • Dække og rydde frokostbord for 6-10 medarbejdere
  • Bestilling af frokost (via Nemlig.com) og kontorartikler
  • Små ad hoc-opgaver efter behov, fx arkivering, kopiering og mødeforberedelse

Din profil

  • Du er struktureret, detaljeorienteret og trives med at have mange bolde i luften
  • Du har stærke kommunikationsevner og skaber positiv kontakt med både kolleger og kunder
  • Erfaring med e-conomic er et krav
  • Kendskab til Minuba er en fordel, men ikke et krav
  • Du arbejder selvstændigt, tager initiativ og prioriterer dine opgaver effektivt
  • Interesse for håndværksbranchen er en bonus, men langt fra afgørende

Vi tilbyder

  • Fastansættelse med løn efter kvalifikationer
  • Selvstændigt kontor i hyggelige, uformelle rammer
  • Et engageret team, der hjælper hinanden og har højt til loftet
  • Mulighed for faglig udvikling og ansvar fra dag ét

Ansøgning

Lyder det som noget for dig? Send din ansøgning og CV til Henrik Andersenha@w-el.dk. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på telefon 2033 7910. Vi indkalder løbende til samtaler.