
Teamleder Intern Salg
Brænder du for salgsadministration og teamledelse, og vil du være med på en spændende vækstrejse i en international møbelhandelsvirksomhed med store ambitioner, hvor dynamisk positiv forandring og proces optimering er på dagsordenen, og hvor vi arbejder ud fra et sæt kerneværdier centreret omkring ordentlighed, købmandsskab, frihed under ansvar og fleksibilitet?
Vi tilbyder:
Til vores interne salgsafdeling i Kolding søger vi en energisk og struktureret TEAMLEDER til vores hurtigt vækstende Central-Europæiske Marked. Du kommer til at indgå i et team, der har ansvaret for at understøtte og bidrage til den fortsatte udvikling af et stort strategisk forretningsområde. I tæt samarbejde med dine øvrige kollegaer, bliver du en vigtig medarbejder, der servicerer nogle af vores største internationale kædekunder, og du vil blive involveret i hele vores digitale platform, hvor udviklingen går stærkt. Du vil samtidigt få ansvaret for den daglige ledelse af et dynamisk team af salgskoordinatorer og elever samt være primær sparringspartner for vores Central Europæiske salgsdirektør.
Udvalgte arbejdsopgaver vil være:
- Servicering af kunder i ind- og udland, dog fortrinsvis Central Europæiske kunder, med en overvægt af kunder i DACH-regionen (derfor vil Tyskkundskaber være et + men ikke en streng nødvendighed, da vi har engelsk som forretningssprog)
- Daglig ledelse af et stærkt sammensat hold af erfarne koordinatorer samt handelselever. Deltage i og vedligeholde masterdata i relation til kunder på et overordnet niveau
- Daglig sparring med CEE-salgsdirektør omkring opgave prioritering samt opfølgning på større kundeprojekter
- Deltage i procesoptimering i samarbejde med Supply Chain og andre afdelinger
Vi tilbyder således et spændende job i et velfungerende og afslappet arbejdsmiljø med selvstændige og fleksible arbejdsbetingelser, og hvor du får mulighed for at præge og udvikle din egen hverdag.
Vi søger en kandidat som:
Formår at have gang i mange opgaver samtidig og få dem afsluttet, desuden behersker du gerne det tyske sprog både mundtlig og skriftligt, og eller engelsk/spansk på et højt niveau. Du er positiv, løsningsorienteret og struktureret i din tilgang til opgaverne og er ikke bange for at træffe beslutninger. Da ikke to dage er ens skal du være åben over for at hjælpe til der, hvor behovet løbende opstår samt at yde en ekstra indsats, når opgaven kræver det.
Du er bruger af Outlook, Excel og meget gerne Navision/Dynamics Business Central. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke den afgørende faktor, men vi ser gerne, at du har erfaring med et eller flere af områderne salg, kundeservice og online handel.
Hvis du kan se dig selv i denne fuldtidsstilling, vil det glæde os at modtage din ansøgning samt CV med foto via linket "Ansøg".
Ansøgningsfristen er den 15. juni 2025.
Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Jette Degn på +45 5373 7742. Vi ønsker tiltrædelse hurtigst muligt og behandler ansøgningerne løbende, men vi venter gerne på den rette person.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.