Ahlsell Danmark ApS
Sønderborg

IT-supporter

Kan du lide at tale i telefon og være problemløser for alle interne IT-problemer, samtidig med at du nyder at være på farten? Har du et godt overblik og en serviceorienteret tilgang? Så er du måske den IT-supporter, vi leder efter til at slutte dig til vores Service Management-team i Danmark.

Du vil blive en del af et nordisk supportteam i den Digitale Organisation hos Ahlsell Group

Du vil blive en del af et nordisk Service Management-team, hvor du har 14 dygtige og dedikerede kolleger i Finland, Sverige, Danmark og Norge, som støtter alle medarbejdere og lokationer i Norden med forskellige IT-opgaver, der kan opstå i en kompleks organisation. ”1st line” er outsourcet til en partner, og en del af Service Management-teamets arbejde er at gøre dem i stand til at håndtere de mest almindelige spørgsmål og opgaver.

Som en del af Service Management-teamet vil du fungere som 2nd line supporter, og opgaverne er meget varierede både i kategori og kompleksitet, og din arbejdsdag i teamet er aldrig kedelig eller monoton. Der er masser af drive i teamet, hurtige opgaver med mange udfordringer og mulighed for udvikling.

Som IT-supporter vil du modtage personlige henvendelser i almindelig kontortid, besvare telefonopkald, besvare og løse tickets (via vores Service Management-værktøj ServiceNow), modtage returneret IT-udstyr, opdatere systemadgange, når medarbejdere fratræder, osv.

Da der på sitet hos VVS-Trading i Sønderborg også findes lager, er logistik-IT en væsentlig del af ansvarsområdet for at sikre driften i vores Consafe Astro WMS.

Du vil få kontor hos VVS-Trading på sitet i Sønderborg, men der kan forekomme onsite-support på Ahlsells andre sites i Norden lejlighedsvist.

Serviceminded og hjælpsom

Du har erfaring med IT-support fra en lignende stilling og har gerne også tidligere erfaring med kundeservice, hvilket har givet dig god erfaring med at håndtere forskellige henvendelser og 'kunder'. Du er vant til at kommunikere med ikke-tekniske kolleger, både på dansk og engelsk, og kan hurtigt sætte dig ind i nye opgaver, så de kategoriseres og løses mest effektivt. Du tager naturligt et højt niveau af selvstændigt ansvar for dine opgaver, og du er selvfølgelig hjælpsom og serviceminded.

Nøgleansvar

  • Support af Ahlsells lokation i Sønderborg, lejlighedsvist andre sites.
  • Besvarelse af brugerhenvendelser via telefon, e-mail eller personligt på en rettidig og høflig måde.
  • Fejlfinding af tekniske problemer, herunder hardware- og softwareproblemer, netværksproblemer og printerproblemer.
  • Løsning af IT-problemer i henhold til ITIL-rammeværket og procedurer.
  • Eskalering af problemer til relevante parter, når det er nødvendigt.
  • Hjælp med opsætning og administration af brugerkonti.
  • Opretholdelse af nøjagtige optegnelser over alle IT-anmodninger og løsninger.
  • Holde sig opdateret med teknologiske opdateringer og fremskridt.

Vores forventninger til dig

  • Uddannelse i datalogi eller relateret felt er foretrukket, men ikke påkrævet for at ansøge om stillingen.
  • Tidligere erfaring med ITIL er meget ønskeligt og kendskab til Service Management-værktøjer som ServiceNow.
  • I denne rolle skal du have gode færdigheder i dansk og engelsk, både i tale og skrift.
  • Stærke problemløsnings- og analytiske færdigheder.
  • Høj viden om Microsoft Windows OS, Active Directory, Azure, Microsoft M365, PC-hardware, netværk og printere.
  • Evne til at arbejde under pres og med minimal supervision.
  • Evne til at prioritere de mest kritiske opgaver først og kommunikere til dem, der må vente.
  • Villighed til at lære og tage nye opgaver.
  • Kørekort (min. kat. B).

Vi søger en holdspiller med en positiv indstilling, stærk arbejdsmoral og evne til at levere enestående kundeservice. Hvis dette lyder som dig, opfordrer vi dig til at ansøge i dag! Vi behandler ansøgninger løbende, men ansøgningsfristen er den 31. maj 2025. Har du spørgsmål til jobbet, kan de rettes Lars Christensen, Head of Service Management, Ahlsell Group, på tlf. 2218 1818.

Send din ansøgning til vores Business Partner Otto Jacobsen på otto.jacobsen@ahlsell.com


Om os

Ahlsell er den førende distributør i Norden af installationsprodukter, værktøj og forsyninger til installatører, byggefirmaer, ejendomsadministratorer, industrielle og energiselskaber samt den offentlige sektor. Det unikke kundetilbud omfatter over en million individuelle produkter og løsninger. Koncernen har en omsætning på cirka 50 milliarder SEK. Med over 7.500 medarbejdere, mere end 300 butikker og fire centrale lagre opfylder vi vores kundeløfte hver dag: Ahlsell gør det lettere at være professionel!

For at sikre en succesfuld og bæredygtig organisation lægger vi stor vægt på vores medarbejdere for at få dem til at vokse, føle sig stolte og engagerede og for at sikre, at Ahlsell tiltrækker nye kompetente medarbejdere. Ahlsell-ånden er baseret på vores stærke forretningssans og kan beskrives med vores værdier; ansvarlighed, åbenhed og enkelhed. Disse værdier gennemsyrer alle dele af vores forretning, når vi stræber efter at være på forkant, når det kommer til bæredygtighed, rentabilitetsvækst, inklusion, mangfoldighed og åbenhed over for innovation.