
Synschef
Vi fortsætter med at vokse, og derfor søger vi en ildsjæl der:
- Foretrækker en omskiftelig hverdag og bliver motiveret af at gribe mange bolde i luften.
- Er selvstændig, proaktiv og trives med at samarbejde med alle vores interessenter.
- Er god til at sætte sig dybt ind i noget og lære fra sig/undervise andre heri
- Har erfaring indenfor håndværkerfaget
OBS! Det er ikke et krav at du har kendskab til flyttesyn eller ledererfaring!
Dine opgaver vil blandt andet omfatte:
- Styre introforløb og oplæring af nye synskonsulenter
- Tæt samarbejde med vores istandsættelsespartnere
- Have den daglige kontakt med alle synskonsulenter
- Foretage ind- og fraflytningssyn ved akut behov i tilfælde af afbud
Teamet og virksomheden i dag
Som Synschef i ProfSyn får du en unik mulighed for at være med på rejsen i vores vækstvirksomhed.
ProfSyn vokser eksponentielt, og det er således alfa omega, at vi har mange dygtige synskonsulenter – og du vil være med at oplære synskonsulenterne og sikre kvaliteten hele vejen rundt.
Du får ved ProfSyn mange personlige udviklingsmuligheder. Du vil være i tæt samarbejde med vores stifter Anders og administrationschef, Antonella, samt de yderligere ansatte på vores kontor, som ligger i hjertet af København.
Har du nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Antonella på +45 3014 9727 eller antonella@profsyn.dk.
Din nye arbejdsplads:
ProfSyn specialiserer sig i ind- og fraflytningssyn af lejeboliger i hele Danmark. Vi har kontor på Borgergade 24, 1300 København K sammen med Resights, som også er medinvestor i ProfSyn. På kontoret sidder vi 50 mennesker, som er en rigtig god blanding af unge og ældre. Selvom vi er 2 forskellige firmaer, bliver der gjort meget for at alle kan sammen. Dette udmønter sig i mange forskellige fælles aktiviteter hvor alle på kontoret er inviteret med til alt fra minigolf til cocktailkursus.
I ProfSyn er vi 7 kontormedarbejdere, samt cirka 100 synskonsulenter landet over og vi forventer fortsat en flot vækst over den kommende tid.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.