
Engageret kundeservicekonsulent til Taastrup
Brænder du for administration og håndtering af kundernes ordrer, og har du lyst til at blive en del af en virksomhed med store ambitioner? Har du samtidig lyst til et selvstændigt job med fokus på den gode kundeoplevelse?
Hos FK Distribution A/S formidler vi landsdækkende husstandsomdelte reklamer til de danske forbrugere. Vi er en avanceret, datadreven og automatiseret distributionsvirksomhed, som er førende på verdensplan. For at kunne understøtte vores forretning, søger vi en dygtig kundeservicekonsulent. Vi er 9 kollegaer i kundeserviceteamet fordelt på to lokationer - Tilst og Taastrup, hvor vi i tæt samarbejde hjælper hinanden på tværs af landet. Jobbet er i Kundeservice Øst i vores moderne kontor i Taastrup nær Høje Taastrup station.
Rollen og hvad du kan forvente
Vi arbejder målrettet for at sikre den bedste oplevelse for vores kunder og sikre en professional indgang til FK Distribution A/S. Med reference til Kundeservicechefen vil du få et selvstændigt ansvar for egne kunder, hvor du skal varetage den daglige kontakt via telefon og mail. Vi tilbyder et varieret job med stor kundekontakt i en virksomhed, hvor der er kort vej fra tanke til handling. Vi har en alsidig hverdag i en dynamisk afdeling, hvor alle tager ansvar for servicering af vores kunder og samarbejdspartnere.
I vores afdeling trives vi godt og vi har en god og uformel tone. Det motiverende for mig i arbejdet er kombinationen af de faste arbejdsopgaver og de uforudsigelige ting der skal håndteres hver dag. Jeg kan også godt lide kontakten med kunderne og kontrasten mellem de større kunder og den mindre lokale kunde rundt om hjørnet. Man skal kunne arbejde struktureret og have overblikket i de perioder, hvor det går stærkt og kunne håndtere at vi hele tiden arbejder mod nye deadlines. Det synes jeg er motiverende.
Primære arbejdsopgaver
- Sætter kunden i centrum og yder en venlig og professionel service som gør, at du er vellidt af kunder og samarbejdspartnere
- Ordreindtastning
- Løbende opfølgning ift. volumen
- Indlevering af tryksager samt håndtering af reklamationer fra kunder
- Arbejde selvstændigt, struktureret og ansvarsfuldt og sikre at dine administrative arbejdsopgaver følges til dørs
- Bevare et godt overblik og bidrage til et godt samarbejde i teamet
Din baggrund og kvalifikation
For at være den rette til denne rolle er det en fordel, hvis du har kendskab til avis, logistik- eller distributionsbranchen, men kan også komme fra en lignende rolle i detailbranchen, hvor kundeservice er nøgleordet. Du er rutineret bruger af MS Office pakken, primært Outlook og Excel og har let ved at sætte dig ind i nye IT-systemer og programmer. Du taler og skriver dansk på forretningsniveau og kan begå dig på engelsk. Vi forventer du er en teamplayer og har minimum 2 års erfaring fra en lignende stilling, hvor du har fået erfaring med kundeservice og den gode kundeoplevelse.
Den der kan, vil og gør, får også lov…
Du bliver en del af en dynamisk og innovativ virksomhed i rivende udvikling. Vi er en arbejdsplads med dedikerede og dygtige kollegaer og en uformel omgangstone og med det rette engagement, får du stor indflydelse på din hverdag. Vi sørger for forplejning med en lækker frokostordning, mulighed at tage aftensmad med hjem og kaffe og te ad libitum fra vores café, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer.
For mere information om rollen og hvorfor det at arbejde hos FK Distribution A/S gør dig til en del af et stærkt, udviklende og inkluderende fællesskab kontakt Mats Krzeminski på tlf. +45 2671 2134. Vi holder interviews løbende og opfordrer derfor dig til at søge snarest muligt med en motiveret ansøgning samt dit CV.