Forenom ApS
Kastrup

Serviceminded kundeservicemedarbejder til førende udlejningsvirksomhed

Forenom er en nordisk virksomhed med hovedkontor i Helsinki og med datterselskaber i 3 af de nordiske lande samt Tyskland. Forenom har 600 engagerede medarbejdere i organisationen og er en de førende udlejere af møblerede lejligheder i Norden med stort fokus på erhvervskunder. Forenom tilbyder mere end 8.000 møblerede lejligheder, hotellejligheder og hotels i alle store byer i Skandinavien, heraf mere end 1.000 i Danmark.

Brænder du for arbejdet med mennesker, for at få enderne til at mødes, og trives du i forandringer og hurtigt tempo? Så er jobbet som kundeservicemedarbejder hos Forenom måske noget for dig.

Om jobbet

Som kundeservicemedarbejder bliver det din fornemmeste opgave at servicere og koordinere imellem Forenoms lejere samt eksterne udlejere og samarbejdspartnere. Du vil dagligt være i tæt dialog med vores serviceteams, og derudover vil du også være i jævnlig kontakt med Forenoms Sales og Finance-afdeling, der holder til i København samt Area managers i resten af Danmark.

Du vil blive en del af et team på 4 kundeservicemedarbejdere, hvor tonen er uformel og hverdagen travl. Du opnår succes i stillingen, hvis du er faglig dygtig og samtidig trives med at bevare den gode service og positive stemning på trods af et til tider hektisk arbejdsmiljø.

Dine opgaver vil blandt andet være:

  • Besvare forespørgsler fra potentielle nye kunder, som skal have tilbud på bolig, bestille bolig eller har generelle spørgsmål til vores lejemål
  • Være kontakt for kunder, rejsebureauer, agenter mv., som ønsker information om Forenom produktet samt foretage reservationer
  • Være primær kontakt for kunder og gæster, når de henvender sig vedrørende deres bolig
  • Være koordinator mellem vores kommercielle afdeling og vores operationelle afdeling omkring konkrete opgaver
  • Sikre anvendelse af processer defineret for opgaver vedr. lejemål
  • Supportere Finance med kontakt til kunder ved for sen betaling, indbetaling/udbetaling af depositum etc.
  • Håndtering af kunder og henvendelser fra kunder via telefon, mail og sociale medier
  • Telefonisk kontakt til gæster og samarbejdspartnere
  • Koordinering af serviceopgaver med serviceteams, areas og samarbejdspartnere
  • Være indstillet på ad hoc-opgaver

Vi forventer, at du:

  • Af natur er serviceorienteret og har et stærkt koordineringsgen
  • Bliver motiveret af at hjælpe andre
  • Trives i et internationalt dynamisk arbejdsmiljø
  • Er målrettet og resultatorienteret
  • Har gode koordineringsevner
  • Behersker dansk og engelsk i skrift og tale

Derudover er det et plus, hvis du har erfaring med at yde sublim kundeservice, ellers skal vi nok lære dig det.

Dig som person

Vi søger en person med et roligt og nysgerrigt sind, som forstår vigtigheden i altid at sætte sig i gæstens sted, herunder at du har en sublim kulturforståelse. Vi forestiller os, at du har erfaring inden for kundeservice, eller at du har arbejdet i en lignende stilling. Det er vigtigt, at du er serviceminded, ansvarlig og er en god kommunikator både på dansk og på engelsk. Derudover har du en misundelsesværdig struktureret tilgang til dit arbejde og formår konstant at få alle ender til at mødes. Det er vigtigt, at du både fungerer med et højt niveau af selvstændighed mixet med samarbejde, da du i samspil med kundeserviceteamet vil være ansvarlig for, at vores gæster opnår en god oplevelse før, imens og efter.

Vi tilbyder dig

  • En spændende stilling med ansvar efter behov
  • Sparring med dygtige kollegaer og ledere på nordisk plan
  • En stilling med masser af kontaktflader
  • Udviklingsmuligheder i en international virksomhed, der vækster stærkt
  • Fleksibilitet og frihed under ansvar
  • Fast månedsløn, pension, gratis brug af træningscenter

Det forventes, at du kan fremvise straffeattest i forbindelse med ansættelsen.

Der er opstart hurtigst muligt, dog venter vi gerne på den rette kandidat. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge, mandag til fredag, inden for tidsrummet 08:30-17:00.

Vi holder til ved Kastrup Metrostation. Her deler du din nye hverdag med 30 dedikerede kolleger, som nyder godt af vores lækre frokostordning, motionsrum samt vores årlige sociale aktiviteter.

Lyder jobbet som noget for dig, ser vi frem til at modtage din motiverede ansøgning samt CV. Vi vil følge op på modtagne ansøgninger løbende.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.