RAW IT
Hørsholm
Jobindex søger for RAW IT

Tag ansvar for vores drift og IT-support i et ungt og dynamisk team

Vil du have fingrene i alt fra klassisk support og overvågning til netværksfejl? Og vil du have rig mulighed for at lære nyt undervejs, uanset om du har flere års erfaring eller lige er blevet færdiguddannet?

Så er vi klar til at byde dig velkommen på et mindre hold, hvor du hurtigt får ansvar, og hvor der er kort vej til beslutningerne.

Vi gør meget for det sociale og lige så meget for, at vi udvikler os fagligt. Så hvis du ønsker på sigt at gå konsulentvejen, er det fx også en mulighed.

- Ulrik Thomsen, CEO & partner

RAW IT – kundetilpassede løsninger på tværs af landegrænser

Vi leverer skræddersyede løsninger til kunder på tværs af brancher i mere end 15 lande, herunder hoteller, hvor drift og support skal spille hver dag, døgnet rundt.

Uanset om vi hjælper kunden med cloud, netværk, AV-løsninger eller outsourcing af IT-drift, sætter vi en ære i at levere enestående service og kvalitetsløsninger. Måske er vi ikke de største – men vi vil levere stort.

Du knuser kundernes IT-problemer – og bliver selv dygtigere undervejs

Du får fingrene i alt fra daglig support og drift til teknisk fejlsøgning og kundekontakt – og så lærer du nyt hver uge, både af dine kolleger og når du håndterer kundernes sager. Det meste foregår remote fra kontoret i Hørsholm, men der er også mulighed for kundebesøg.

Du får en afvekslende hverdag, hvor du:

  • supporterer kunder på alt fra PC-problemer til servernedbrud – både via telefon og vores ticketsystem
  • arbejder med løsninger i MS 365 – og lærer mere, hvis du ikke allerede er ekspert
  • indgår i samarbejde med IT-konsulenter og resten af drifts- og supportteamet
  • bidrager til opgaver inden for AV-løsninger, netværk og VM-miljøer.

Som regel møder de fleste af os i tidsrummet fra 8:30-16:30.

Velkommen til IT-drift- og supportteamet – rygraden af vores forretning

Dit nye team, der består af 8 kolleger, er en god blanding af nye og erfarne kræfter.

Vi er alle drevet af nysgerrighed og er gode til at dele ud af vores viden – så du kan altid kigge over skulderen på en kollega, hvis der er noget, du ikke har prøvet før. Og det skal der nok være, for her kommer alle i berøring med lidt af hvert.

Fordi vi ikke er større, bliver man ikke bare låst i en boks med de samme opgaver hele tiden. Og så er vi meget langt fra at være corporate, så alle har plads til at være sig selv på kontoret – men grænsen går altså ved shorts.

- Danni Christensen, IT-supporttekniker

Nyuddannet eller erfaren? Vi har brug for dig

Du kan slet ikke lade være med at tage ansvar for den gode serviceoplevelse. Eller at nørkle igennem, når en teknisk opgave kræver det.

Og så forestiller vi os, at du:

  • har en IT-relevant baggrund – uanset om du er nyuddannet eller har nogle års erfaring
  • har basal forståelse for netværk og kan selv fejlsøge, når forbindelser driller
  • har kendskab til – eller lyst til at lære – Microsoft 365, særligt admin-portalen
  • kan begå dig på både dansk og engelsk – og giver kunderne et godt indtryk, også over telefonen
  • arbejder struktureret og kan sætte dig ind i kundeaftaler og SLA’er.

Klar til et job, hvor du bliver udfordret?

Så send dit CV inkl. en kort motiveret tekst i toppen og fortæl, hvorfor du søger jobbet. Søg allerede i dag og senest den 21. maj 2025 via nedenstående link. Vi indkalder til samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet den rette.

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte senior rekrutteringskonsulent hos Jobindex Mathias Jørgensen på 72 45 91 45.

Vi glæder os til at høre fra dig!


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.

Dit rekrutteringsforløb med Jobindex

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Vi læser de indkomne ansøgninger igennem og overdrager løbende relevante kandidater til virksomheden. Du kan læse om vores rekrutteringsproces på siden Rekrutteringsforløb.