
Ejendomsadministrator
Det her er ikke bare endnu et administrationsjob
- Du får din egen portefølje af bolig- og erhvervsejendomme.
- Du bliver en betroet rådgiver for udlejere
- Du får selvstændighed, men aldrig stilhed – vi bakker hinanden op
- Du kommer til at præge både hverdagen og udviklingen hos os
Vi arbejder med Unik Bolig 4, men din evne til at skabe struktur og relationer vægter højere end teknisk erfaring.
Velkommen til Real Administration
Store nok til at være ambitiøse – og små nok til at være nærværende
Real Administration er et jordnært ejendomsadministrationshus, der styrer mere end 140 ejendomme og 4.500 enheder i en blanding af boligudlejning, erhverv, andels- og ejerboliger mv. Vi ligger centralt på Ro’s Torv i Roskilde – i et kontor med godt lys, god kaffe og god stemning.
Mød dine nye kolleger
Din hverdag får du i vores åbne kontormiljø. Her sidder vores 11 dygtige kolleger, der bl.a. tæller vores 3 regnskabsmedarbejdere, vores ejendomsadministratorer og vores administrationschef Anja.
Her er ikke noget skjult hierarki – vi er i øjenhøjde, og vi vil hinanden det godt. Det mærker du allerede på din første dag.
Hvem er du?
Du har sans for detaljen og blik for helheden. Du er god med mennesker, og du kan skabe ro – også når du jonglerer med varslinger, kontrakter og deadlines.
Du har sandsynligvis:
- Erfaring med bogføring og ejendomsadministration – især bolig- og erhvervsudlejning
- Kendskab til lejeloven og administrationens maskinrum
- Flair for IT og systemer – og gerne erfaring med Unik Bolig
- En struktureret, selvstændig og løsningsorienteret tilgang
Men vigtigst: Du vil gerne være et sted, hvor du gør en forskel – og bliver set for det.
Hvad kommer du til at lave:
- Daglig kontakt til lejere og udlejere
- Udarbejdelse og håndtering af lejekontrakter, varslinger og reguleringer
- Bogføring og afstemning af din egen portefølje
- Håndtering af ind- og fraflytninger
- Forbrugsafregning
Du vil hurtigt få ansvar, og vi står klar til at hjælpe dig godt ind i opgaverne – og videre, hvis du vil udvikle dig.
Du har indflydelse på hvilke typer ejendomme, du ønsker at sidde med. (OMK, nyopførte, erhverv, småhus osv)
Et roligt og nærværende arbejdsmiljø
Du bliver en del af et rart arbejdsmiljø, hvor vi kommer hinanden ved og har det sjovt sammen. Her er plads til gode (og dårlige) vittigheder hen over skrivebordet, og vi er gode til at spørge ind til hinanden.
Vi er ret forskellige – og det giver en god synergi. Det betyder også, at vi er rummelige og at her er plads til dig, som du er.
Du får indflydelse på dine arbejdstider, som du fastlægger i samarbejde med Anja.
Vores kontor ligger tæt på togstation, motorvej – og kommer du i bil, så betaler vi din parkering i parkeringskælderen. Sidst, men ikke mindst, tilbyder vi betalt internet derhjemme.
Er du vores nye kollega?
Så send os din ansøgning og dit CV via linket nedenfor. Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte administrationschef Anja Pettersson på 88 77 09 23.
Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis gerne på den helt rigtige kandidat.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.