Bodylab ApS
Hadsund

The Feelgood Company – Elle Basic søger en Finance Assistant

Vi søger en effektiv, struktureret, omstillingsparat, nysgerrig og omhyggelig Finance Assistant, som gerne vil være en del af en koncern i stor vækst.

Du kommer til at referere til Bodylabs regnskabschef og have din daglige arbejdsdag på vores kontor i Hadsund. Der vil forekomme en del rejseaktivitet til Norge, hvor koncernens hovedsæde er. Rejseaktiviteten vil primært være i starten af din ansættelse, og er i forbindelse med overlevering og oplæring i forhold til arbejdsopgaver for Elle Basic AS.

Der vil være tale om en spændende stilling, hvor du kommer til at varetage regnskabsopgaver for koncernens selskaber både i Danmark og Norge.

Du skal være forberedt på en organisation, hvor humøret er højt og professionalismen er i højsædet. Vi er en arbejdsplads, hvor der ses muligheder fremfor begrænsninger. Fælles for alle medarbejdere er et ønske om at være med til at gøre en forskel og sammen løse de muligheder og udfordringer, der opstår i en FMCG-virksomhed.

Du får en vigtig rolle og foruden nedenstående ansvarsområder, skal du være med til at skabe effektive og strukturerede processer for hele virksomheden.

Du vil blive ansvarlig for vores norske selskaber som hører under divisionen, The Feelgood Company. Du vil stå for dialogen med organisationen i Norge, både i forhold til kolleger i Elle Basic AS, men også med de øvrige finansteams i Norge i forhold til sparring etc.

The Feelgood Company AS ejer:

  • Elle Basic AS som er en kosmetikvirksomhed, placeret i det centrale Oslo med en bred portefølje af stærke brands som Camilla Pihl Cosmetics, Glöd Sophie Elise, Care by Therese Johaug. Elle Basic AS har en ambition om løbende at være på forkant med nye trends gennem innovative produkter og nye varemærker. Sælges bl.a. fra egen webshop: iconbeauty.no
  • Bodylab ApS som er markedsledende i Danmark indenfor sports nutrition og fit lifestyle, med kontorer i Hadsund og København.

The Feelgood Company AS er en division i Jordanes (www.jordanes.no).

Dine primære arbejdsopgaver bliver blandt andet:

  • Daglig bogføring med kreditor- og debitorstyring
  • Debitor- og kreditorafstemning og rykning
  • Betalinger og bankafstemning
  • Bilagskontering
  • Daglig fakturering
  • Klargøring til månedsafslutning
  • Udarbejdelse af momsgrundlag (norsk MVA)
  • Administrative opgaver
  • Løbende optimering af processer i økonomiafdelingen
  • Diverse analyseopgaver og support til den øvrige organisation

Derudover står vi overfor en implementering af nyt ERP-system i alle selskaber, hvor din rolle vil være væsentlig.

Vi forventer, at du:

  • Har erfaring 3-5 års fra en lignende stilling indenfor bogholderi eller erfaring fra revisionsbranchen.
  • Har erfaring med forskellige ERP-systemer og gerne Microsoft BC.
  • Er talstærk og har flair for IT.
  • Er erfaren bruger af Excel.
  • Kan kommunikere på engelsk.
  • Har lyst til at arbejde digitalt.
  • Er åben og omstillingsparat og har det godt med forandringer.
  • Er fleksibel og trives med at have mange bolde i luften.
  • Det vil være en fordel, at du har kendskab til de norske regnskabsregler og MVA i Norge, men ikke et krav. Dog skal du have mod på og lyst til at lære det.

Hvad tilbyder vi:

  • En arbejdsplads med en uformel og hyggelig omgangstone.
  • Søde kolleger, der elsker at dele viden med dig.
  • En spændende hverdag med varierende arbejdsopgaver.
  • Gode muligheder for at gøre karriere og udvikle dig i takt med virksomheden.

Spørgsmål

Eventuelle spørgsmål rettes til Head of Finance – Janne Nymann på janne.nymann@jordanes.no eller tlf. 28 89 25 52.

Hvordan søger du?

Send os din ansøgning og et par gode grunde til, hvorfor du er den perfekte kandidat. Vi glæder os til at høre fra dig.

Ansøgning og CV sendes til Head of Finance – Janne Nymann på janne.nymann@jordanes.no.

Ansøgningsfristen er den 31. maj 2025.

Samtaler afholdes løbende.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.