Simply Consulting ApS
København V

Engageret Customer Success Manager søges til startup i vækst

Vil du have en central rolle i at udvikle en succesfuld dansk startup i vækst?

Simply CRM, en dynamisk og hurtigvoksende dansk startup, søger nu en dygtig Customer Success Manager til at styrke vores team af både dygtige og dejlige kollegaer. Vi er startet i Danmark, er stolte af vores fantastiske CRM-platform samt flere både søde kollegaer og glade kunder rundt om i verden.

Vi går mindre op i hvad titler du tidligere har haft, og er mere interesseret i din attitude og dine evner. Du kan komme fra en række forskellige baggrunde – måske som en teknisk supportmedarbejder, koordinator, sælger eller endda som en erfaren Customer Success Specialist.

Vi skal nok lære dig det, du har brug for, og vi tilpasser rollen til dine styrker.

Vi vil gerne have hele din gode energi og engagement. Vi tilbyder til gengæld fleksibilitet i ansættelsesforholdet, så der er balance mellem arbejde og fritid, uanset om du foretrækker fuld tid, deltid eller det perfekte studiejob.

Vi har travlt og leder i disse dage generelt set efter flere folk, både inden for support, salg og koordinering af projekter, og studiemedarbejdere, så du er velkommen til at søge også selvom nærværende ikke eksakt er din profil, men du mener på anden måde at være relevant.

Dine opgaver vil bl.a. inkludere at:

  • Gennemføre introduktions-opkald og præsentationer af vores CRM-platform til nye kunder.
  • Samarbejde tæt med vores udviklerteam for at koordinere kundetilpasninger og ønsker.
  • Følge op på kundetilfredshed og sikre at løsningerne vi tilbyder, fortsat matcher kundens forretningskrav.
  • Bistå med at identificere og udvikle processer, der kan forbedre kundeoplevelsen og effektiviteten af onboarding.
  • Og sikkert også hvad du ellers interesserer dig for og som vi finder på i fællesskab.

Hvad vi forventer af vores kommende Customer Success Manager:

  • Du er en god kommunikatør på dansk og engelsk, både i telefonen, på skrift og i møder.
  • Du har god kommerciel forståelse, ditto energi og er selvkørende.
  • Du har gerne noget erfaring fra salg – og er vant til at arbejde med kunder.
  • Du har en god teknisk forståelse, føler dig hjemme i forskellige online værktøjer. Det du ikke kan har du lyst til og nemt ved at lære.
  • Er bekvem med at præsentere vores platform for kunder rundt om i verden over skærmdeling.
  • Du er positiv og tænker samt arbejder løsningsorienteret.
  • Du er en afslutter, arbejder struktureret og er en god planlægger.
  • Hvis du møder noget du ikke forstår, så spørger du – og er der noget som du ikke mestrer, så kan du finde ud af hvordan du lærer det.

Hvem er du?

Det er vigtigt, at du er motiveret, kan arbejde selvstændigt og har en can-do attitude. Hvis der er kompetencer du mangler, så er du selvsagt også så skarp, at vi blot sammen finder ud af, hvordan du bedst lærer dem.

Vi er selv både udpræget kompetente og ganske hyggelige mennesker, der – høj som lav – hjælper hinanden med at få løst de opgaver der er, uanset hvor de måtte havne.

Det er en fordel, men absolut ikke et krav, hvis du har kendskab til webteknologier som f.eks. PHP, MySQL, HTML, CSS og javascript.

Og - hvis du ikke ved hvad et CRM er, så forventer vi at du er salgsorienteret nok til at have læst op på det inden en eventuel samtale, så du har styr på det når vi snakker sammen ;-)

Hos Simply kommer du til at gøre en forskel

Hos Simply får du store udviklingsmuligheder og høj grad af medbestemmelse. Du kan i høj grad være med til at forme din rolle selv.

Vi tilbyder en både fleksibel og uhøjtidelig arbejdsplads; med både søde kunder og kollegaer – samt en stærk teknisk platform.

Vi er en lille organisation her i Danmark og du får mulighed for både at sætte et væsentligt aftryk på din hverdag samt på vores udvikling som virksomhed.

Du kommer til at gøre en forskel – og får en sjov, travl og udfordrende hverdag, hvor du bliver omdrejningspunkt ift. tilpasning og lancering af Simply for vores kunder. Du får ansvar for kommunikation med kunder, afklaring med udviklere og eksekvering af projekter.

Kort om Simply

Vi tilbyder vores kunder en enkel CRM platform, der brugervenligt og effektivt lader vores kunders optimere deres arbejde med deres kunder eller medlemmer, og integrere til de løsninger de allerede bruger til f.eks. Outlook/Google, nyhedsbreve og økonomisystemer, som f.eks. E-conomic, Dinero og Microsoft Business Central. Vi supporterer naturligvis vores danske kunder på dansk.

Vi er ca. 35 mand fordelt på hovedkontoret i København hvorfra arbejdet vil foregå - ligesom vi har kollegaer i bl.a. Tyskland, Indien og Ukraine.

Vores kunder er både små og mellemstore virksomheder fra et bredt udsnit af brancher.

Ansøgningsproces

Send os din ansøgning og CV (eller spørgsmål) til direktør Kim Chr. Hvidkjær på jobs@simply-crm.com