
Salgssupport/ordrehåndtering
KEOFITT A/S er en dansk eksportvirksomhed, grundlagt i 1980 af brygmester Kai Ottung. Kai Ottung arbejdede som brygmester rundt om i verden og udviklede et helt unikt produktsortiment til steril prøvetagning, idet han opdagede, at selve prøvetagningen af produktet ofte var det svage led i processen. Dette produktsortiment retter sig ikke alene mod bryggerier, men også mod farmaceutisk, bioteknologisk, føde- og drikkevarer- samt mejeriindustrien. Uanset hvilken øl, sodavand, mælk eller kildevand du drikker her eller i udlandet, er der en god chance for, at kvalitetskontrollen skete med baggrund i en stikprøve fra en KEOFITT-ventil.
KEOFITT er en succesfuld virksomhed, som både har et unikt produkt og samtidigt er en arbejdsplads, der vægter et godt arbejdsmiljø med plads til det enkelte menneske.
Keofitt går til markedet via et globalt forhandlernetværk. Som salgssupporter bliver du en del af det team, der dagligt arbejder med ordrehåndtering. Via vores ERP-system modtager vi ordrer, som skal behandles, besvares og videresendes internt i vores organisation.
Din primære opgave bliver at arbejde i Business Central, hvor ordrehåndtering foregår, samt i Outlook, hvor du kommunikerer med vores forhandlere – svarer på deres henvendelser og bekræfter ordrer. Derudover kan du blive involveret i andre administrative opgaver efter behov, samt ad hoc-opgaver. Der er tale om en deltidsstilling; omfanget af denne aftaler vi med den rette kandidat efter gensidige ønsker og behov.
Hos KEOFITT vil du møde en arbejdskultur, der er præget af en uformel tone, loyalitet og respekt for hinanden.
Du vil bl.a. opleve, at der er en stor frihed til at få arbejdslivet til at passe sammen med privatlivet. KEOFITT arrangerer også sociale arrangementer, der fremmer samarbejdet i virksomheden. Arbejdsstedet er Svendborg.
Kvalifikationer og kompetencer
Din personlighed, dit drive og din arbejdsmoral er i høj grad udslagsgivende. Du er assertiv, positiv, serviceminded og skaber god energi omkring dig.
Din faglige/uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, blot du er vant til at arbejde digitalt, og at du trives i en mindre organisation hvor du arbejder med supportopgaver. Erfaring med Business Central er en fordel, men ikke et krav – du får en introduktion til systemet.
Da du har internationalt kontakt, er det vigtigt, at du taler og skriver engelsk.
Praktiske oplysninger
Du søger stillingen ved at sende en kort motiveret ansøgning og CV til Palle Maschoreck på pm@keofitt.dk. Spørgsmål kan adresseres til Palle på telefon 5378 8900.
Løn efter kvalifikationer, inkl. sundhedsforsikring.
Der er ingen ansøgningsfrist, og ansøgningerne behandles løbende, så vi anbefaler, at du søger hurtigst muligt.