
Web Specialist – optimering og digitale brugeroplevelser
Vil du være med til at skabe problemfrie digitale oplevelser og optimere websites og performance? Er du vild med at analysere data, finjustere brugeroplevelsen og sikre, at alt kører fejlfrit? Hvis ja – så er du måske vores nye kollega!
Som Web Specialist kommer du til at spille en vigtig rolle i den fortsatte succes med vores websites. Vi arbejder både med B2G, B2B, B2C og webshops, så der er nok at lege med.
Du vil komme til at arbejde tæt sammen med det øvrige marketingteam, som består af fem specialister inden for foto, video, tekst, tracking, paid og SEO. Vi har brug for dig, der ikke kan få nok af websites og aldrig bliver træt af at forbedre brugeroplevelsen – selvfølgelig på en struktureret facon.
Lyder det som noget for dig?
Stillingen er på fuld tid og omfatter:
- Proaktiv identificering af forbedringsmuligheder gennem analyse af data, brugerfeedback og markedstrends.
- Projektkoordinering af webinitiativer, hvor du har overblikket og skaber struktur og synergi.
- Løbende optimering og drift af websites.
- Analyse og forbedring af brugeroplevelse, kunderejse og konvertering.
- Koordinering af webprojekter og -ændringer i tæt samarbejde med marketingteamet.
Vi forventer at du:
- har flere års erfaring med drift og optimering af websites – ideelt set med WordPress og WooCommerce eller Shopify
- har en grundlæggende forståelse for webteknologier, UX-best-practices og SEO.
- elsker at omsætte data til handling og synes, at en solid BI-rapport med datakilder fra Piwik, WhatConverts, Google, Facebook og LinkedIn lyder himmelsk.
- kan bevare overblikket og skabe struktur – også når det gælder de små, men vigtige detaljer.
- er fagligt nysgerrig og holder dig løbende opdateret på dit felt.
Du kan se frem til:
- en rolle, hvor din ekspertise gør en reel forskel for digital performance og brugeroplevelsen
- at have fuld fokus på brugeroplevelsen - opdatering af vores platforme og teknisk fejlfinding er out-sourced
- en hverdag med indflydelse og varierede opgaver på tværs af tre spændende brands:
- Vela.dk – Gør hverdagen lettere for mennesker med funktionsnedsættelser.
- Vela-medical.dk – Hjælper sundhedsprofessionelle med krævende arbejdssituationer.
- Vermund.eu – Fortæller historien om ekstraordinære designmøbler til professionelle rum.
- et støttende team, hvor innovation, kreativitet og sparring prioriteres højt
- et uformelt og energisk arbejdsmiljø med god plads til personlig og professionel udvikling
- en attraktiv arbejdsplads i vækst, som netop er kåret til Danmarks Bedste Arbejdsplads 2025 https://www.vela.dk/vela-er-danmarks-bedste-arbejdsplads-2025
- Morgenmad, masser af kaffe og mulighed for frokostordning.
Du vil referere til Marketingchefen og blive en central del af vores Marketingteam. Vi arbejder målrettet ud fra stærke værdier og ambitiøse digitale målsætninger, og du får en nøgleposition i arbejdet med at optimere vores digitale fremtid gennem tæt samarbejde med dygtige kolleger og interessenter – både internt og eksternt.
Lyder det som noget for dig?
Praktisk information og ansøgning
Send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt og senest den 21-05-2025. Vi læser ansøgningerne løbende og forventer at afholde samtaler i juni. Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Marketingchef Sanni Jørgensen på 4040 6942 eller saj@vela.dk.
Vi ser frem til at høre fra dig.
En familieejet virksomhed med en helt unik stemning og stærke værdier
VELA Vermund Larsen A/S udvikler, fremstiller og sælger stole. Vi fokuserer på banebrydende løsninger omkring det siddende menneske. Kendetegnet er, at funktionalitet og design skal gå op i en højere enhed, og at man altid sidder fantastisk.
VELA har 3 brands:
VELA REHAB er stole, som hjælper mennesker med funktionsnedsættelser til en bedre hverdag med øget selvstændighed.
VELA Medical er stole, som optimerer personalets arbejdsgange samt arbejdsmiljøet omkring patienter.
VERMUND er high-end designmøbler i tidløst design.
Besøg vores hjemmesider her:
www.vela.dk
www.vela-medical.dk
www.vermund.eu
VELA - Vermund Larsen A/S er en familieejet virksomhed, som blev grundlagt i 1935, med hovedsæde i Aalborg. For at være tæt på vores danske kunder har vi 3 salgs- og servicecentre i Danmark. Eksporten udgør ca. 70% af omsætningen, og vi har datterselskaber i Norge, England og USA.
Som medarbejder hos os bliver du en del af en professionel organisation med engagerede kolleger i et uformelt arbejdsmiljø.
VELA er certificeret som en Great Place to Work arbejdsplads, og i 2025 blev vi kåret som “Danmarks Bedste Arbejdsplads 2025” i kategorien 50–499 medarbejdere. Hele 98% af vores ca 155 kollegaer mener, at VELA er et rigtig godt sted at arbejde - det er vi meget stolte af.
Vores værdier er repræsenteret i vores hverdag og den måde vi arbejder på. Vi viser omtanke for og tiltro til hinanden på tværs af forskellighed i anciennitet og funktioner, så vi sammen kan skabe virksomhedens grokraft.