
Ejendomsfunktionær
Vores beboere sætter pris på at nyde de grønne omgivelser i deres afdelinger - og på områdekontoret Skovvænget mangler vi en ejendomsfunktionær til at indgå i vores dygtige team, der sørger for netop dét. Er det dig?
Til vores Områdekontor Skovvænget søges:
- 1 ejendomsfunktionær – fastansættelse, fuldtid.
Nødvendige forudsætninger som ejendomsfunktionær:
- Min. 1-2 års erfaring med pasning af grønne arealer.
- Gerne erfaring med løsning af mindre håndværksmæssige opgaver.
- Har erfaring med IT på minimum brugerniveau.
- Gode samarbejds- og kommunikationsevner.
- Er tillidsvækkende, serviceminded, fleksibel og samarbejdsvillig.
- Erfaring med beboerkontakt er en fordel.
Hvem er vi:
Slagelse Boligselskab ejer 2.258 almene lejemål i Slagelse Kommune. Vi er 40 ansatte i alt, som er fordelt på administrationen, økonomirådgivningen, 2 rengøringsteam og 4 områdekontorer.
Se mere om Slagelse Boligselskab på www.slagelsebolig.dk
Ansøgning:
Ansøgning og CV sendes til driftschef Mette Helleberg på mail mh@slagelsebolig.dk senest torsdag den 8. maj 2025. Ansøgningen mærkes med ”ansøgning”.
Ansættelsessamtaler vil blive afholdt onsdag d. 14. maj 2025.
Ansættelse pr. 1. juni 2025, eller hurtigst muligt derefter.
Løn- og ansættelsesvilkår sker efter:
Overenskomst for ejendomsservice, mellem Dansk Erhverv Arbejdsgiver for medlemmer af BL - Danmarks Almene Boliger og Ejendoms- og servicefunktionærenes landssammenslutning under Serviceforbundet.
Ønsker du yderligere information, er du velkommen til at kontakte driftschef Mette Helleberg på tlf. 58 55 11 35 eller via mail til mh@slagelsebolig.dk.
Detaljeret stillings-/opgavebeskrivelse kan downloades her Skal du være vores nye ejendomsfunktionær?