
Ejendomsfunktionær til spændende ejendomsportefølje i Storkøbenhavn
Har du hænderne skruet ordentlig på? Holder du af at have ansvaret for dine egne ejendomme? Har du lyst til at yde en god service over for vores lejere og have din daglige gang på vores ejendomme i København?
Så er du måske vores nye ejendomsfunktionær.
Som ejendomsfunktionær vil du have ansvaret for den daglige drift på udvalgte boligejendomme i Storkøbenhavn. Du bliver en del af et team, som alle arbejder med forvaltningen af ejendommene på forskellige niveauer, men det vil være dig, der er fysisk til stede på ejendommene. Teamet arbejder hver dag på at skille sig positivt ud i den danske ejendomsbranche, og god arbejdsmoral, service, højt humør og et sæt gode hænder er essentielt i rollen.
Du skal kunne lide at være i kontakt med andre mennesker og bidrage til det gode humør på ejendommene og på kontoret. Du skal kunne trives i en rolle, hvor der er forskelligartede opgaver og problemstillinger, og hvor vi ønsker at holde vedligeholdelsesudgifterne til eksterne parter nede, så du skal selv kunne udføre mindre håndværkermæssige opgaver, inden der tilkaldes fagperson. Det vil være opgaver såsom smøring af døre, påfyldning af vand på varmecentral o.l.
Dine primære arbejdsopgaver
- Daglig dialog med lejerne om driftsmæssige spørgsmål
- Håndtere og koordinere adgang til servicepartnere, når der skal udføres serviceeftersyn
- Godkende fakturaer vedr. driften
- Håndværksmæssige ad hoc-opgaver, som ikke kræver autorisation
- Føre tilsyn med ejendomme indvendigt og udvendigt og sørge for, at de til enhver tid fremstår præsentable
- Tilsyn og kontrol af vand-, varme- og tekniske anlæg
- Indhente servicetilbud
- Udføre ind- og fraflytningssyn
- Føre tilsyn med vedligeholdelses- og servicearbejder
- Diverse ad hoc-opgaver
Din profil
- Du er serviceminded og god til at tale med mennesker
- Du har erfaring med småvedligeholdelser og lettere udskiftning/reparationer på bygninger, inventar og værktøj
- Du føler ansvar for dine arbejdsopgaver og er ikke bange for at tage fat
- At være proaktiv kommer som en selvfølge for dig
- Du har erfaring med almindelig brug af it-systemer, da kalender- og mailfunktionen er en del af hverdagen
- Du er mødestabil
- Du kan tale, skrive og forstå dansk
Stillingen kræver gyldigt kørekort og ren straffeattest.
Vi tilbyder
Vi tilbyder et spændende job i en virksomhed bosat i hjertet af København lige ved Grønningen. Atmosfæren hos os er uformel, og vi arbejder i en flad struktur, hvor alle involverer sig og tager ansvar. Vi tror på, at trivsel fører til et stort medansvar for virksomheden og ikke mindst vores ejendomme. Derfor er der stort fokus på, at den enkelte skal trives, bidrage selvstændigt og lære nyt hver dag.
Vi tilbyder en løn efter kvalifikationer. Stillingen er beregnet til 37 timer.
Interesseret?
Send din ansøgning, CV og referencer via linket "Ansøg" snarest muligt og senest den 16. maj 2025. Vi indkalder løbende til samtaler, så tøv ikke med at få din ansøgning afsted. Vi ansætter, når den rette kandidat er fundet.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Thomas Borg på 4333 0705 eller t.borg@nectaram.com.
Om os
Nectar Management A/S er specialiseret i forvaltning af investeringsfonde indenfor bolig- og erhvervsejendomme. Vi har p.t. ejendomme for ca. DKK 5,5 mia. under forvaltning og administrerer ca. 2.500 boliglejemål.
Vi er en flok dedikerede ejendomsfolk og har altid investorernes interesser i fokus, og det betyder blandt
andet en professionel og ”hands on” drift af vores kunders ejendomme.
Vores kerneværdier rummer tillid, transparens og arbejdsglæde. Vi tror nemlig på, at arbejdsglæde, godt kollegaskab og høj grad af autonomi skaber den bedste virksomhed.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.