
Controller søges
Vi søger en Controller, som i dagligdagen vil arbejde tæt sammen med Koncernens CFO samt Økonomi- og Administrationsafdeling.
Rollen vil typisk bestå af følgende arbejdsopgaver:
- Ansvarlig deltager i processen for udarbejdelse af Koncernens eksterne årsrapport, herunder skatteregnskaber samt finansielt- og CO2-regnskab
- Ansvarlig deltager i processen for udarbejdelse af Koncernens interne kvartalsregnskaber
- Ansvarlig deltager i processen for udarbejdelse af Koncernens budget samt budgetopfølgning
- Ansvarlig for processen for udarbejdelse af Koncernens CO2-budget samt budgetopfølgning
- Ansvarlig for processen for controlling af bl.a. drifts- og varmeregnskaber, drifts- og varmebudgetter og momsangivelser
- Ansvarlig for controlling af finans- og miljøbogholderi, herunder afstemninger og periodiseringer
- Ansvarlig for processen for udarbejdelse af ejendomsspecifikke nøgletal og opfølgning i relation til finansiel- og klimamæssig performance
- Ansvarlig for controlling af materiale til revisor
- Ansvarlig for Koncernens lønbogholderi
- Procesoptimering i Økonomi- og Administrationsafdelingen
- Deltagelse i drøftelser med ledelsen i forbindelse med regnskabsgennemgang inden afrapportering til interessenter
Vi forventer:
- At du har en kandidatgrad, bachelor eller diplombachelor indenfor regnskab og økonomistyring
- At du har min 4 års erfaring med revision eller anden erfaring med regnskab og finansiel rapportering
- At du har flair for tal og kan lide regnskabsopgaver, kommunikation og lignende opgaver
- At du trives med mange bolde i luften på én gang
- At du er omhyggelig og har ordenssans
- At du er udadvendt og god til at samarbejde, herunder også at instruere og oplære medarbejdere indenfor regnskabsfaglige problemstillinger
- At du taler flydende dansk, samt forretnings engelsk
Vi tilbyder:
- Et spændende job med en udfordrende hverdag
- Et job i en voksende virksomhed med ambitioner
- Et selvstændigt arbejde med det ansvar der følger med
- Gode muligheder for kompetenceudvikling
- En arbejdsplads i moderne lokaler
- Tæt samarbejde med glade, udadvendte og dygtige kollegaer
- En mellemlederstilling med delt ledelsesansvar for en afdeling med i dag 5 medarbejdere
- Løn efter kvalifikationer
Tiltrædelse:
- 1. september eller efter nærmere aftale
Ansøgning inkl. CV og evt. eksamensbevis bedes sendt pr. mail til, job@rentestate.dk
Ansøgningsfristen er 14. juni 2025.
Der vil blive afholdt løbende ansættelsessamtaler med relevante ansøgere.
Om Rent Estate Koncernen
Rent Estate Koncernen er en familieejet og familiedrevet ejendomskoncern med ca. 700 lejere og ca. 150.000 m2 bolig- og erhvervsejendomme. Vores bolig- og erhvervsejendomme er beliggende på gode adresser omkring København. Vi servicerer og administrerer selv vores ejendomme. Vi betragter vores lejere som vores kunder, og arbejder vedvarende på at udvikle vores ejendomme for vedvarende at kunne opfylde moderne bolig- eller erhvervslejers behov, nu og i fremtiden.
Rent Estate flytter ultimo august til nye lokaler på Roholmsvej 21, 2620 Albertslund.