Jobindex

Account Manager – driv medicoteknisk salg og rådgiv sundhedspersonale

Vil du berige det jyske og fynske sundhedspersonale med solide medicotekniske løsninger? Og er du klar til at drive kunderejsen i en hverdag, du selv planlægger?

Så kom tæt på både teknologi og mennesker, og få:

  • chancen for selv at lægge salgsstrategien for dine 3 regioner
  • udkørsel fra hjemmekontoret – og kollegaer, der altid er klar til at støtte dig
  • en grundig onboarding – og masser af faglig support, når dit nye job bliver hverdag.

Et tæt samarbejde – også på distancen

Som global frontfigur inden for IV-behandling producerer og sælger vi bl.a. ambulatoriske infusionspumper, portkanyler samt udstyr til trakeostomi.

Du bliver selv en del af det danske salgsteam, hvor du får 3 kolleger: 1 account manager, 1 salgssupporter og 1 country sales manager. Teamet er lille, men tæt forbundet – både fagligt og menneskeligt – og der bliver ikke gået på kompromis med hverken sparring eller support, selvom hverdagen er geografisk spredt.

Og samarbejdet stopper ikke ved landegrænsen. For du vidensdeler og sparrer med Clinical Training Managers i Tyskland og får support fra den danske kundeservicekollega i England.

Du kobler medicoteknisk viden med kundens behov

Du gør en reel forskel for både patienter og hospitaler i Region Midtjylland, Region Nordjylland og Region Syddanmark – med ansvar for at drive salget og styrke relationerne til kunderne, lige fra sygehuspersonale til offentlige indkøbere. Det betyder, at du er ICU Medical Danmarks ansigt udadtil, når du sikrer, at vores løsninger skaber værdi i praksis.

Hverdagen kører du fra hjemmekontoret i Jylland. Du bruger bl.a. din tid på at:

  • samarbejde tæt med klinikere og beslutningstagere for at sikre løsninger, der matcher deres behov
  • facilitere produktimplementering, træning og efterfølgende support hos kunderne
  • deltage aktivt i udbudsprocesser og afholde præsentationer over for regioner og indkøbsansvarlige
  • supportere dine kunder med høj faglighed og nærvær, både fysisk og online
  • udarbejde salgsprognoser og rapporter til din nærmeste leder.
  • deltage i udstillinger samt interne salgsmøder og salgstræning

Du har erfaring fra sundhedssektoren – og/eller solide salgskompetencer fra medicoteknisk branche

Uanset din baggrund forstår du kundernes hverdag. Og du har et ægte engagement i at forbedre den, til glæde for både sundhedspersonale og patienter.

Derudover forestiller vi os, at du:

  • nyder at have en opsøgende rolle med kundekontakt – og du bliver ikke afskrækket af, at den kommer til at foregå fra et hjemmekontor
  • taler og skriver flydende dansk og kommunikerer ubesværet på engelsk
  • du har muligvis en sundhedsfaglig baggrund
  • erfaring med undervisning, træning eller udbudsprocesser er en fordel – men ikke et krav

Interesseret?

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte rekrutteringskonsulent hos Jobindex Ajanthan James på 7245 9648.

I rekrutteringsprocessen har vi kun brug for dit CV, som du kan sende via nedenstående link, allerede i dag og senest den 7. maj 2025. Til gengæld vil vi gerne bede dig om at beskrive i de første linjer af CV’et, hvorfor du er interesseret i jobbet.

CV’er, der ikke er sendt via linket, kommer ikke i betragtning. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis gerne på den helt rigtige kandidat.

Vores jobannoncer bliver automatisk genoprykket, indtil stillingen tages offline - det er derfor ikke det samme som, at stillingen bliver genopslået.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.

Your recruitment process with Jobindex

Jobindex is the recruitment partner for this position. We read incoming applications and continuously hand over relevant candidates to the company. You read read more about our recruitment process on the page Recruitment process.