Seneco A/S
Viby J

HR- og Administrationskoordinator

Vil du have en alsidig stilling, hvor du kan være med til at forme en voksende organisation? Så er det dig, vi leder efter!

Seneco A/S, en del af Fagerhult Group, er en virksomhed, der specialiserer sig i smarte løsninger til udendørs belysning med kontorer i Danmark og Sverige.

Vores Citygrid™-løsning hjælper byer med at reducere deres energiforbrug drastisk uden at gå på kompromis med tryghed eller sikkerhed. Ved at forbinde gadebelysningen til internettet kan vores kunder indsamle sensordata, konfigurere systemet og modtage notifikationer, når der er behov for vedligeholdelse. Vores løsning er allerede implementeret i flere kommuner i mere end ti lande, og vi oplever stor interesse grundet den stigende efterspørgsel efter energibesparelser og reduceret CO2-udledning.

Vi har i øjeblikket 20+ kollegaer fordelt på tre kontorer (to i Sverige og ét i Danmark). Vi har haft en hurtig vækst de seneste tre år og er nu nået til et punkt, hvor vi har brug for mere struktur og retningslinjer.

Du vil være ansvarlig for daglige bogholderiopgaver, vedligeholdelse af HR-politikker, forbedring af interne procedurer og håndtering af administrative opgaver, der sikrer en velfungerende arbejdsplads. Dit primære fokus vil være det danske kontor, men nogle opgaver vil være mere komplekse, da de skal koordineres mellem kontorerne og muligvis involvere forskellige praksisser på tværs af lande.

Dine opgaver inden for HR- og regnskabsfunktioner:

  • Behandle løn og sikre en gnidningsfri lønadministration.
  • Udvikle, opdatere og vedligeholde medarbejderhåndbogen og virksomhedspolitikker.
  • Oprette og administrere jobbeskrivelser samt organisationsdiagrammer.
  • Forbedre processer for registrering af ferie, sygdom og fravær.
  • Bidrage til at opbygge og forankre virksomhedens kultur og værdier.
  • Hjælpe med ESG-rapportering i forhold til lønoplysninger.
  • Udføre standard dagligt bogholderiopgaver såsom fakturaregistrering, håndtering af betalinger, bankafstemning osv.

Drift af kontoret:

  • Håndtere leverandørrelationer vedrørende kontordrift.
  • Assistere med den generelle vedligeholdelse af kontoret og sikre et professionelt arbejdsmiljø.
  • Håndtere diverse ad hoc-administrative opgaver.

Hvem er du?

  • Du har en uddannelse (B.Sc., M.Sc.) inden for HR-uddannelse, erhvervsøkonomi eller tilsvarende erhvervserfaring.
  • Du har kendskab til lønbehandling og overholdelse af HR-regler.
  • Du har erfaring med bogføring i Danmark. Kendskab til svenske regler er en fordel, men ikke et krav.
  • Du er god til at organisere og kan jonglere forskellige opgaver samtidigt.
  • Du har gode kommunikations- og samarbejdsevner.
  • Du er komfortabel med at arbejde på engelsk. Andre sprog er en fordel.

Værktøjer og teknologier, du vil arbejde med:

  • Danløn
  • Microsoft Suite
  • Uniconta
  • Erfaring med andre ERP-systemer ses som en fordel

Hvad vi tilbyder:

  • En fleksibel, international arbejdsplads, hvor vi fokuserer på at skabe et trygt arbejdsmiljø, hvor du kan trives, være produktiv og udvikle dig sammen med dine kollegaer.
  • Muligheden for at blive en nøgleperson i vores voksende organisation.
  • At arbejde med produkter, der gør en reel forskel for både mennesker og miljøet.
  • Et team af dygtige og venlige kollegaer – med daglige bordfodbold- og bordtennisturneringer!
  • Sociale arrangementer og teambuilding-events.

Stillingen er placeret i Viby J, Danmark, og der forventes en smule rejseaktivitet (~5 dage om året).

Er du interesseret?

Send din ansøgning i dag til vores Supply Chain Manager, Agne Gilyte-Garcia: ag@seneco.dk.

For yderligere information om stillingen, kontakt Agne Gilyte-Garcia på telefon +45 2880 7103 eller e-mail ag@seneco.dk.

Ansøgninger behandles løbende.


Om Fagerhult Group

Fagerhult Group blev grundlagt i 1945 og er en af Europas førende belysningsvirksomheder med 4.100 medarbejdere i 27 lande og en omsætning på 8.305 millioner SEK i 2024. Fagerhult Group er børsnoteret på Nasdaq Stockholm.

For mere information, besøg www.fagerhultgroup.com.