BJØRNSHOLM A/S
København K

Receptionist med økonomisk sans

Vi har travlt i BJØRNSHOLM og netop nu søger vi en receptionist, som brænder for at servicere vores kunder, medarbejdere og gæster i huset. Som receptionist bliver du vores ansigt udadtil.

Receptionisten i BJØRNSHOLM har en (vidt)spændende arbejdsdag, med en stor kontaktflade og hvor praktiske gøremål og den gode kundeoplevelse er i højsædet. Det er en del af din naturlige drivkraft at hjælpe til, og du trives med at indgå i et service team, der har det primære ansvar for supportere de øvrige teams i huset, være ansvarlig for kontorets drift og ikke mindst at sikre den positive kundeoplevelse.

Du skal være dygtig til at kommunikere kort og præcist, da du har ansvaret for at skrive vigtige informationer ud til kolleger og ajourføre vejledninger og opslagsværk. Din fornemmeste opgave er herudover at assistere hele BJØRNSHOLM og sørge for, at praktikken omkring kontoret fungerer og at kontoret fremstår præsentabelt.

Som receptionist får du en spændende og travl hverdag, hvor dine primære arbejdsopgaver er:

  • Modtage mødegæster, yde god service i mødeopdækning og mødeforplejningen, hjælpe med at koordinere mødebookinger
  • Kundebetjening; telefonisk og diverse mailbesvarelser
  • Ansvarlig for vores telefonsystem
  • Indkøbsansvarlig, leverandørkontakt og bestillinger
  • Økonomistyring og bilagshåndtering i receptionen
  • Skrive nyttige informationer til dine kolleger og ajourføre vejledninger og opslagsværk
  • Events, koordinere og arrangere begivenheder i firmaet
  • Ansvarlig for kontordriften, frokostordning, opfyldninger, oprydning og kopirum
  • Posthåndtering

Din arbejdstid

  • Din ugentlige arbejdstid er på 37,5 timer. Arbejdstiden vil være placeret i BJØRNSHOLMS åbningstider indenfor tidsrummet 08.00 til 16.00
  • Du skal gerne kunne starte 1. juli 2024 – så send din ansøgning med det samme

Om dig

  • Du har en relevant baggrund med erfaring som receptionist
  • Du kan lide at arbejde selvstændigt og struktureret
  • Du kan lide at have kontakt med mennesker og er klar til at levere en god service
  • Er mødestabil, kvalitetsfokuseret og med høj arbejdsmoral
  • Du er positiv, og har en fleksibel tilgang til opgaverne og følger dine opgaver helt til dørs
  • Du bidrager aktivt til et godt arbejdsmiljø, godt samarbejde på tværs af teams, og til en god stemning i hele huset
  • Du skal være komfortabel med Microsoft Office og specielt Outlook

Vi tilbyder dig

  • Løn efter kvalifikationer
  • Et selvstændigt og spændende job med frihed under ansvar
  • Nye og velindrettede kontorer med nyeste IT og teknologi
  • En velbeliggende arbejdsplads i rolige omgivelser i København K og tæt på metro
  • Frokostordning og sundhedsforsikring
  • En ambitiøs organisation i udvikling, hvor vi vægter det gode samarbejde og den gode stemning højt, derfor har vi mange sociale arrangementer og ture

Om BJØRNSHOLM

BJØRNSHOLM er et full-service property house fordelt på ejendomsadministration, byggeteknisk rådgivning og ejendomsjuridisk advokatbistand.

Ejendomsadministrationen administrerer både erhvervs- som beboelsesejendomme, alternative investeringsfonde, ejerforeninger og andelsboligforeninger, almene ældreboliger, plejehjem, selvejende institutioner, samt erhvervsdrivende fonde.

BJØRNSHOLM er en spændende organisation med stor tværfaglighed, hvor der arbejdes med korte timelines og uforudsete opgaver.

BJØRNSHOLM investerer i dygtige medarbejdere med mange forskellige kompetencer. Dét er med til at sikre kvalitet og former løbende vores virksomhed.

Vi vægter en sund work-life balance højt og understøtter dette med fleksible arbejdstider og en kultur, der fremmer både personlig og professionel udvikling.

Hos BJØRNSHOLM er vi stolte af, at der er korte beslutningsveje og adgang til god faglig sparring blandt dygtige kolleger. Vi tror på vores medarbejdere, derfor vil du hos os opleve medindflydelse og frihed under ansvar.

Spørgsmål og ansøgning

Lyder det som et job for dig? Send din ansøgning med CV til job@bjornsholm.com hurtigst muligt. Skriv ’Receptionist’ i emnefeltet. Stillingen er til tiltrædelse snarest muligt og vi afholder løbende samtaler. Annoncen nedtages når stillingen er besat.

Har du spørgsmål til stillingen eller til BJØRNSHOLM som arbejdsplads, så tøv ikke med at kontakte ejendomschef Jacob Bjørnsholm Madsen på telefon 33 33 42 40.