LOXAM A/S

Teamleder søges til branchens bedste arbejdsplads i Glostrup

I LOXAM A/S er vi meget mere end udlejning – og går hver dag på arbejde, med det mindset at relationen til vores kunder er det vigtigste. Vi arbejder som et dynamisk team, hvor samarbejde og arbejdsglæde går hånd i hånd med at få tingene gjort. Vi står nu overfor at skulle have en ny leder til vores Loxcall & Projektteam i Glostrup, der vil være med til at sætte kursen, inspirere medarbejdere og kollegaer samt sikre en masse glade kunder.

Som teamleder for Loxcall & Projektteamet får du en central rolle, hvor du leder et team på 3 medarbejdere. Dit team og dig skal være med til at give både vores kunder, men også vores 37 afdelinger rundt i landet, verdens bedste service. Din dag vil være af afvekslende karakter, hvilket betyder du skal kunne jonglere mellem teamledelse, ordrebehandling, kundeservice, events og projekter, såvel som rutine driftsopgaver i samarbejde med teamet.

Hvis dette lyder interessant og du gerne vil bidrage til at LOXAM fortsat leverer branchens bedste kundeservice, så er du måske den nye teamleder. vi vil glæde os til at byde velkommen på holdet.

Arbejdsopgaverne er ..

  • Daglig ledelse af Loxcall & Projektteamet (bestående af 3 medarbejdere)
  • Opfølgning på og optimering af teamets målsætninger
  • Indgåelse af den daglige drift af udlejning af maskiner sammen med teamet
  • Koordinering af udlejning af maskiner
  • Fakturering og opfølgning i vores ordrestyringssystem
  • Drifts- og teamoptimering
  • Samarbejde med eksisterende og nye kunder
  • Planlægning og gennemførelse af events og projekter
  • Personaleledelse i stort og småt som f.eks. koordinering af arbejds- og ferieplaner, afdelingsmøder samt informationshåndtering
  • Ansvarlig for overholdelse af afdelingens KPI’er og budget

Du er..

Positiv, kundeorienteret og i stand til at trives i en travl hverdag med mange kundehenvendelser og koordinerende driftsopgaver. Din baggrund er ikke afgørende, men det er dig som person, dit lederskab, servicegen og mindset vi lægger vægt på. Derudover ser vi, at du som leder besidder de menneskelige, såvel som de kommercielle og driftsmæssige kompetencer. Kendskab til branchen og entreprenørmateriel er en fordel, men ikke et krav – så længe du har lysten og nysgerrigheden til at lære vores produkter at kende og har en naturlig interesse i hjælpe kunder og kollegaer.

Dit kommende team er..

Et erfarent hold på i alt 3 kollegaer, som vægter det gode samarbejde og den gode tone højt, samt har fokus på at have det sjovt mens vi arbejder. Alle står klar til at hjælpe hinanden og finde løsninger som kan få dagen til at fungere bedst for alle. Selvom der er travlt, prioriterer vi at tjekke ind hos hinanden, sørge for at grine over frokosten og vi bakker glædeligt op om store som små sociale arrangementer i LOXAM. Vagtplanen laves i fællesskab og sammen løser vi dagligdagens opgaver.

Hvorfor blive en del af LOXAM..

.. fordi vi går op i dig, dit team og vores kunder!

LOXAM A/S tilbyder dig et job i en stabil og stærk international virksomhed med gode udviklingsmuligheder. Vi lægger vægt på et uformelt arbejdsmiljø, hvor der er en positiv og humoristisk omgangstone. Du kommer ikke til at kede dig, da aktivitetsniveauet er højt og vi samtidigt gør os umage med at vægte kvaliteten, servicen og relationen højt.

Vi fejrer store som små succeser, går meget op i medarbejdernes sikkerhed, trivsel og arbejdsglæde, og kompetenceudvikler og træner løbende vores medarbejdere i at blive endnu dygtigere, hvorfor din personlige udvikling prioriteres.

Vi er Great Place To Work Certificeret, som betyder, at medarbejderne udtrykker en samlet stor glæde over at være en del af LOXAM, og lægger vægt på at de dagligt er med til at gøre en forskel, kan være sig selv og viser omsorg for hinanden samt oplever anerkendelse og fleksibilitet fra ledelsen. Læs mere om os her: https://www.greatplacetowork.dk/certificerede-arbejdspladser/loxam og her: https://www.loxam.dk/job.

Arbejdsstedet er beliggende på Fabriksparken 30-32, 2600 Glostrup, og stillingen er til besættelse hurtigst muligt. Ansøgningsfrist: 30. maj 2024 – Vi indkalder løbende til samtaler.

Har du spørgsmål angående stillingen, er du velkommen til at kontakte Salgs- og Marketingdirektør Heine From- Sønnichsen på telefon 4032 2010.


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.