Thermo-Transit Danmark A/S
Padborg

IT-supporter

Da vores dygtige IT-supporter har søgt nye udfordringer, mangler vi nu en ny. Du vil blive en del af et team på 3 og skal yde god IT-service til ca. 100 medarbejdere, som dagligt har brug for netop dine IT-kompetencer.

Dine daglige opgaver vil være:

  • Løsning af 1st-level og 2nd-level supportopgaver
  • Fordeling af 2nd og 3rd-level supportopgaver i IT-afdelingen, 3rd-level opgaver fra IT-afdeling i Koncern.
  • Brugeradministration (Navision, Active Directory og koncernsystemer) i tæt samarbejde med Koncern-IT
  • Konfigurering, udlevering, support og træning i brugen af
  • PC’er og bærbare computere (Windows, Office365, Navision, sikkerhedssoftware)
  • Smartphones (IOS/Android)
  • Udarbejdelse af FAQ og brugervejledninger til vores Intranet
  • Vedligeholdelse af printere og audio-/videoudstyr samt netværk og overvågning på alle vores lokationer.
  • Indkøb af IT/AV-udstyr
  • Administration af telefoni, mobiltelefoniaftaler.
  • Introduktion af IT-området og supportfunktion til nye medarbejdere.

Vi tilbyder dig:

  • 37 timers stilling med lokation i Padborg
  • En virksomhed i rivende udvikling – særligt inden IT, hvor nye systemer skal implementeres over tid
  • Et tæt samarbejde med øvrige kolleger og lavt til loftet
  • En arbejdsplads med flere personalegoder, kantineordning, arrangementer m.m.
  • Løn efter kvalifikationer samt pensionsordning med sundhedsforsikring

Vi foretrækker, at du har:

  • solid erfaring fra lignende stilling
  • godt kendskab til Windows-servere, heri AD, GPO, Remote Desktop
  • godt kendskab til netværk, heri design af Wi-Fi løsninger og netværkssegmentering med Vlan
  • godt kendskab til Microsoft 365, heri Office365, Intune, Autopilot og Defender
  • godt kendskab til Backup-procedurer og best practice
  • lyst til at have det sjovt, yde en uovertruffen kundeservice og er en positiv teamplayer

Desuden ser vi gerne, at du:

  • sætter dig i brugerens sted og kan stille relevante spørgsmål for at afdække en problemstilling
  • har en stor grad af selvstændighed, som du trækker på i din problemløsning
  • er imødekommende og med serviceminded tilgang til opgaverne
  • kan lide en travl hverdag, hvor ikke 2 dage er ens
  • har stærke formidlings- og kommunikative evner
  • er udadvendt, tålmodig og har et godt humør, som vi vil opleve i din brugerkontakt

Er du blevet nysgerrig? Og ser du dine kvalifikationer gøre en forskel hos os?

Så klik på ”Ansøg” – vi ser frem til at høre fra dig.

Vi vurderer ansøgningerne løbende og lukker stillingsopslaget når den rette kandidat er fundet.

Ønsker du at høre mere om stillingen er du velkommen til at kontakte Teamleder Jan Reimer på tlf. 23 43 43 58 eller HR-konsulent Rikke Tange Hamann på tlf. 23 39 31 27.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.