Lineage
Hvidovre

Teamleder til logistiklager

Vi søger en leder til styringen af vores frysehuslager, som brænder for at sikre en effektiv drift og for at skabe et dynamisk og engageret team.

Daglige drift:

  • Ansvarlig for den daglige drift på lageret – planlægning af ressourcer, aktiviteter, opretholde høj effektivitet og kvalitet.
  • Administrere driftsprocedurer, der omfatter indgående og udgående forsendelser, organisering af varer.
  • Sikre overtid holdes på et minimalt niveau og sikre, at ind-/udstempling er korrekt.
  • Ansvarlig for et rent og ryddeligt lager så driftseffektiviteten opretholdes.
  • Indkøb af lagerartikler, emballage, arbejdstøj mv.
  • Kontinuerligt tilstræbe et godt samarbejde både internt og eksternt.
  • Levere en god kundeservice, hvor kundens behov løses på bedste vis, samtidig med overholdelse af virksomhedens processer.
  • Afholdelse af tavlemøder og sikre involvering af medarbejderne.
  • Overholde og sikre, at medarbejdere overholder politikker og sikkerhedstandarder inden for QHSSE, SIS, IFS og andre akkrediteringer for køl/frost.

Ledelse:

  • Skabe det bedste team i en multikulturel afdeling.
  • Løbende udvikling, træning og støtte af medarbejdere ved synlig ledelse og tilstedeværelse på lageret.
  • Ansvarlig for ansættelse og grundig onboarding/offboarding af nye medarbejdere og dermed også ansvarlig for at sammensætte det bedste team.
  • Sikre ferie afholdes, både ift. hovedferie, stilleperioder mv. jfr. gældende regler og med hensyntagen til virksomhedens drift, samt håndtering af sygdom.
  • Sikre alle Lineage politikker og processer overholdes, specielt vores vigtigste værdi SIKKERHED.

Personligt:

Der sker meget i vores virksomhed, så du skal få energi af forandringer og have lysten til at gøre en forskel i dagligdagen. Du er empatisk, struktureret og har et positivt CAN DO mindset. Du vil være en vigtig rollemodel for lagermedarbejderne og skal gå forrest i.f.t. at udleve vores værdier og skabe gode resultater.

På lageret vil du få tæt samarbejde med en lederkollega, som hjælper med ledelsen og driften af teamet. Sammen skal I sikre godt samarbejde på tværs af organisationen. Det er derfor vigtigt, at du har gode færdigheder inden for ledelse.

Faglige kvalifikationer:

  • Minimum 2 års erfaring med lagerledelse.
  • Gerne erfaring med Warehouse Management System (WMS).
  • Kan arbejde på et lager i lave temperaturer.
  • Engelsk på basisniveau, i både skrift og tale.
  • Gerne erfaring med LEAN.
  • Gerne erfaring fra dagligvarebranchen.

Vi tilbyder:

Vi kan tilbyde en spændende stilling i virksomhed i vækst, hvor 2 dage sjældent er ens. Vi har fokus på lederudvikling og vores organisation er under forandring, hvorfor der er alle muligheder for selv at påvirke din stilling fremadrettet. Vi vægter godt arbejdsmiljø, både det fysiske såvel som det psykiske, hvor vores mål er at skabe den bedste arbejdsplads for alle.

Kontakt:

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at ringe til General Manager Lars Stærkær på tlf. 24 91 10 07.


Om Lineage Logictics

Lineage er verdens største og mest innovative virksomhed indenfor køle- og frysehushandling og temperaturreguleret logistik. Vi er til stede i Europa med regionalt hovedkvarter i Amsterdam, Holland og har placeringer i lande som Holland, Belgien, Storbritannien, Polen, Danmark, Norge, Spanien, Italien, Tyskland og Frankrig. Læs mere om os her: www.onelineage.com


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.