NOVASOL part of Awaze
Aarhus N

Consultant Owner Retention

Det vi gør, er enkelt – vi sender folk på ferie, og hvem elsker ikke det? Dog kunne vi ikke gøre det uden vores husejere, de mennesker, der danner rammerne for den perfekte ferie. Vi udvider vores team i Aarhus for at sikre, at vi fastholder husejernes tilfredshed ved at håndtere deres forespørgsler, opbygge gode relationer og sikre, at vores husejere viser os tillid med deres feriehus og fastholder deres forretning med Awaze. Vi søger i øjeblikket to midlertidige ansatte til at hjælpe i højsæsonen, med mulighed for fastansættelse.

Om Awaze

Vi er Europas største udlejningspartner af feriehuse med 100.000 enheder fordelt i 25 lande med mere end 1,5 millioner bookinger om året. Vores formål er enkelt - at begejstre vores husejere og gæster. Virksomheden driver mere end 25 brands, herunder NOVASOL, Cottages.com & Hoseasons.

Denne rolle er specifikt knyttet til vores NOVASOL brand, der tilbyder 50.000 nøje udvalgte feriehuse i hele Europa. Med over 53 års erfaring på vores marked ved vi noget om unikke ferier.

Stillingen

I denne rolle vil du komme til at tale med eksisterende hushusejere i NOVASOL-brandet. Du udfører salgsarbejde i form af fastholdelse af kunder. Det er virkelig en rolle, hvor ikke to dage er ens. Vi ved, at det lyder som en kliché, men det er sandt.

Hvad du skal lave?

Kort sagt, du skal tale med mennesker. Du vil være i kontakt med nuværende husejere via telefon og e-mail. Gennem dine samtaler med husejere vil det være din opgave at sikre fastholdelse, korrekt information, afklare tvivlsspørgsmål og promovere NOVASOL-brandet.

Hvor det er muligt, tilstræber vi at løse forespørgsler ved første kontakt, så vi vil naturligvis støtte dig i at lære vores branche og processer at kende, så du gennem dine samtaler med husejere sikrer god og korrekt information. Ultimativt vil din indsats sikre, at vi beholder deres forretning. Det er vigtigt, du har stærke kommunikationsevner, et beslutsomt sind og en ægte innovativ tilgang til problemløsning.

Nogle af dine samtaler vil være relativt simple, mens andre vil være mere komplekse. For eksempel rådgiver vi vores husejere til, hvordan de kan forbedre deres indtjening, så det er vigtigt, at du er i stand til at handle på en professionel måde.

Nøglefærdigheder vi har brug for

Du vil blive del af et salgsteam med et reelt ønske om at være de bedste, hvis formål er at sikre fastholdelse og udvikling af samarbejdet med sommerhusejerne. Vi arbejder tæt sammen i teamet, og du skal kunne bidrage med en tro på, at vi er stærke sammen. Vi fejrer vores succeser og har fokus på høj trivsel og samarbejde i gruppen.

Kompetencer der vil gøre dig til en succes i denne rolle omfatter:

  • Du motiveres af salg og drives at at skabe resultater
  • Du taler og skriver fremragende dansk – norsk og svensk er en fordel, men ikke et krav
  • Du har gode kommunikationsevner og evner god kundeservice
  • Du skaber gode relationer
  • Du stiller dig aldrig tilfreds - du søger altid at forbedre dit udgangspunkt
  • Du ser ikke problemer, men udfordringer, og trives med at finde innovative løsninger
  • Du elsker at rejse, men du behøver ikke at have erfaring fra rejsebranchen

Lige så vigtigt som alle de tekniske "ting" leder vi efter en, der er sulten efter at lære uanset anciennitet. Vi leder efter en, der vil vinde og hver dag møder ind en ”Can do og Will do”-attitude, så du skal være stærk på salg og drives af resultater.

Vi tror ikke på at stå stille (vi arbejder jo med rejser), men synes i stedet, at alle burde lære hele tiden. Uanset om det er et nyt analytisk værktøj, en branchebegivenhed eller en mentormulighed, hjælper vi dig med at udvikle dine færdigheder.

Er du motiveret af at arbejde i et travlt miljø, elsker glade kunder og ønsker at blive en del af vores rejse, så vil vi meget gerne tale med dig.

Hvad vi tilbyder dig?

  • Dette er en mulighed for at blive del af en virksomhed, som investerer i fremtiden
  • Du bliver supporteret af et team af passionerede ledere og kollegaer
  • Fuld træning i vores produkter og systemer
  • Vi arbejder på tværs, så du får mulighed for at udvikle kompetencer uden for dine kernekompetencer
  • Du bliver en integreret del af et team, der leverer store kommercielle resultater, og hvem ønsker ikke det?
  • Vi tilbyder gode rabatter på leje af feriehuse til dig, din familie og venner
  • 25 dages årlig ferie plus 5 ekstra feriefridage efter 9 måneder, pensionsordning, sundhedsforsikring og frokostordning på kontoret

Hvad bør du ellers vide?

Send din ansøgning via knappen "Apply".

Du kommer til at arbejde i vores contact center i Skejby på Hedeager 44, 8200 Aarhus N, hvor vi har gratis parkering på stedet. Vi er tæt på transportforbindelser, letbane og busser er kun få minutters gang væk.

Ansøgere forventes at kunne afholde højst to ugers sammenhængende ferie og bør begrænse ferieønsker til et minimum, da der er akut behov for medarbejdere. Det foretrækkes desuden, at ferien primært afholdes i august. Dog kan der i september være større fleksibilitet med hensyn til ferieafvikling.

Vi tror på lige muligheder og sigter mod at oprette et team, der er repræsentativt for vores samfund, velvidende at omfavnelse af forskelle forbedrer vores forretningsmuligheder og skaber en god arbejdsplads. Vi er stolte over at anerkende og fejre, at vi har en mangfoldig kultur, hvor medarbejdere accepteres for hvem de er, uanset alder, køn, etnicitet, seksuel orientering, religion eller evne.