Lauvring A/S
Vildbjerg

Indkøbskoordinator – barselsvikariat

Hos Lauvring går vi op i, sammen, at skabe et inspirerende, kreativt og uhøjtideligt miljø. Du vil blive en del af et hjælpsomt og arbejdsomt team, der sætter stor pris på at have det godt sammen. Stillingen er et fuldtidsbarselsvikariat på 37 timer med base i Vildbjerg og gerne med tiltrædelse hurtigst muligt. Stillingen er tidsbegrænset til og med 30/4-2025.

Om dig:

Som Indkøbskoordinator hos Lauvring vil du komme til at have mange bolde i luften.

Du bliver involveret i flere faser af indkøbsprocesserne og kommer til at varetage alt fra disponering, varebeskrivelser, vareoprettelser, kædehandel backup, showroom, prislister, m.m. Det er derfor vigtigt, at du er typen, der trives på en travl arbejdsplads i en rolle som den, der har styr på mange af de praktiske og administrative detaljer.

Du har et skarpt øje for indkøbsflowet og et planlægningsgen, som giver forudsætningerne til at skabe et overblik over Lauvrings produktsortiment, samt til at kunne prioritere og planlægge dit arbejde og overholde deadlines. Du arbejder struktureret, er detaljeorienteret og forstår at bevare overblikket når tempoet er højt.

Dine kompetencer:

  • Det er et krav, at du er rutineret bruger i Navision, SAP og Office-pakken.
  • Du må meget gerne have kendskab til Perfion.
  • Du har en kærlighed for Excel og er rutineret bruger, da Excel bruges i en stor del af opgaverne.
  • Dine engelskkundskaber er flydende, ligesom du mestrer dansk i skrift og tale.
  • God til at navigere og prioritere i en travl hverdag.
  • Du skal kunne arbejde selvstændigt, målbevidst og tage ansvar, samtidig med at du er en teamplayer.
  • Du skal være praktisk orienteret og ikke gå af vejen for opgaver, der ligger uden for eget ansvarsområde.
  • Du er klar til at smøge ærmerne op, når der skal pakkes vareprøver ud, når showroomet skal ombygges, og når der skal mærkes varer op.
  • Som person er du proaktiv og god til at tage initiativ, når du kan se muligheder for optimering.
  • Du hjælper gerne en kollega i en travl hverdag og bidrager til et godt arbejdsklima.

Dine arbejdsopgaver:

  • Disponering og hjemtagelse
  • Vedligeholdelse af stamdata i Navision og Perfion
  • Vareoprettelser
  • Ansvarlig Back Up på vores kædesamarbejder
  • Produktansvarlig i vores showrooms i Danmark, Norge og Sverige
  • Prislister
  • Håndtering af reklamationer
  • Diverse ad hoc-opgaver i huset

Afdelingen:

Du kommer til at referere til vores indkøbschef, men i det daglige vil du også komme til at samarbejde tæt med vores indkøbsafdeling, salgsteam og de øvrige ansatte på kontoret.

Ansøgning og yderligere information om jobbet

Send dit CV og din ansøgning til vinni.mikkelsen@moodfolk.com, hvis du matcher profilen.

Vi afholder løbende samtaler, og ansættelse sker, når vi har fundet den rette kandidat.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Vinni Mikkelsen på mobil +45 2335 1060 eller e-mail vinni.mikkelsen@moodfolk.com.

Vi glæder os til at høre fra dig.