Edelmann Kontorservice ApS
Hellerup

Kundeservicemedarbejder

Intet opkald er for lille eller for stort – og alle opkald løses bedst med et smil i telefonen. Vi vækster og har derfor forrygende travlt, og udvider igen vores medarbejderstab.

Edelmann Kontorservice er en professionel business-to-business (B-t-B) virksomhed, som med fokus på de gode kunder tilbyder telefonpasning for vores kunder, deres kunder og relaterede produkter. Vi dækker både bredt og dybt med over 30 års erfaring.

Ønsker kunden en ekstra service, så klarer vi også den. Vores kunder tæller blandt andet alt fra den gode håndværker, produktionsvirksomheder, privathospitaler, skønhedsklinikker, advokater, revisorer, Skandinavisk Kælderrestauranter til børsnoterede virksomheder.

Serviceminded, fleksibel og en klar og tydelig telefonstemme

Sammen med dine kollegaer i vores callcenter er det vigtigt, at det ligger til din natur at levere et højt serviceniveau.

Vi forventer minimum nedenstående skills:

  • Du har erfaring som receptionist eller fra servicebranchen, kundeservicecenter eller detail
  • Detaljeorienteret, kvalitetsbevidst og brænder for at yde særdeles god service
  • Smilende og motiveret for at yde en ekstra indsats for hhv. kunder og kollegaer på alle niveauer
  • Kan bevare overblikket, når der er travlt, og det er der hver dag, og du kan arbejde selvstændigt
  • Erfaring med at arbejde med IT på et højere niveau herunder superbruger af MS Office-pakken, Super Office, telefonsystemer, bookingsystemer som arbejdsredskab er et krav for at få succes i jobbet
  • Erfaring med kundeservice – både personligt og over mail samt telefon
  • At du kan arbejde simultant – at du kan skrive, mens du taler
  • Taler og skriver dansk, engelsk på højt niveau, måske også andre sprog, skandinavisk, tysk
  • Kan bevare roen og overblikket og forstår, at smil og imødekommenhed kan redde mange situationer
  • Kan lide at tage ansvar og følge dine opgaver helt til dørs, selv om der er aktivitet omkring dig, og du bliver afbrudt mange gange

Som person forventer vi

Det er vigtigt, at du har erfaring fra et lignende job og har værktøjskassen i orden ift. at kunne prioritere dine arbejdsopgaver og agere på professionel og effektiv vis.

Det er også vigtigt, at du evner at bevare roen på trods af et hektisk miljø, med mange mennesker til indkommende telefonsamtaler.

Da en stor del af jobbet foregår via mail, og vi har en bred vifte af nationaliteter i vores kundeportefølje, er det væsentligt, at du kan formulere dig på dansk og engelsk skriftligt, ligesom du service- og indholdsmæssigt forstår at holde en høj standard i dine svar.

Du vil blive en del af et team med søde og empatiske kolleger - og vi forventer tilsvarende, at du er både ydmyg, fleksibel, mødestabil, da teamet og vores kunder er afhængige af vores service, og en sand teamplayer.

Vi tilbyder følgende

  • Løn efter erfaring og kvalifikationer i jobbet
  • Fuldtidsstilling 37 timer
  • Vi har højt til loftet og et supergodt trivselsmiljø
  • Dagligt har vi åben fra 08:00 til 17:00 på alle hverdage
  • Lukket weekend og helligdage
  • Grundig sidemandsoplæring
  • Vi er helt fremme med det nyeste IT og fortsætter med at digitalisere
  • Et spændende job i en spændende hverdag

Edelmann Kontorservice ligger på Strandvejen 153, i hjertet af Hellerup.

Vi tager ansøgere ind til samtaler løbende for at besætte stillingen hurtigst muligt.


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.