NOVASOL part of Awaze
Aarhus N

Sales and service advisor (Danish speaking)

Brænder du for salg og kundeservice? Vi rekrutterer lige nu Sales & Service Advisors til vores internationale contact center i Aarhus.

Om Awaze

Vi er Europas største udlejningspartner af feriehuse med 100.000 enheder fordelt i 25 lande med mere end 1,5 millioner bookinger om året. Vores formål er enkelt - at begejstre vores husejere og gæster. Virksomheden driver mere end 25 brands, herunder NOVASOL, Cottages.com & Hoseasons.

Denne rolle er specifikt knyttet til vores NOVASOL brand, der tilbyder 50.000 nøje udvalgte feriehuse i hele Europa. Med over 53 års erfaring på vores marked ved vi noget om unikke ferier.

Om rollen

Vores kunder er kernen i alt hvad vi gør, vi brænder for at levere en verdensklasse kundeoplevelse til alle vores kunder. Som vores Sales & Service Advisor finder du den perfekte ferie til kunderne og sikrer, at indgående opkald konverteres til bekræftede bookinger over telefonen og på e-mail på dansk og engelsk – tysk er en fordel men ikke et krav. Opkaldene kan være lige så brede og varierede som spørgsmål om nye eller eksisterende bookinger hele vejen frem til en omplacering, hvis en bolig ikke længere er ledig. Fleksibilitet er afgørende, da ingen dage vil være ens.

Hvad skal du lave

Vores mål er enkelt: at glæde vores gæster, og dit mål vil hver dag være at overgå forventningerne til hver eneste af vores gæster, samtidig med at vi sikrer, at vi opfylder proces-, kvalitets- og lovkrav. Vi giver dig den nødvendige træning til at påtage dig behandlingen af kundekrav og opfølgning på betalinger, som del af den support, vi yder gæsten. Det er vigtigt, du kan arbejde selvstændigt og samtidig værdsætter teamwork og interagerer med både kunder og kollegaer med et smil.

Nøglekompetencer vi skal bruge

Vi er et team fuld af energi og med passion for det vi laver, så det er vigtigt, du er entusiastisk, drevet og ivrig efter at være en del af et team. Hvad skal du ellers bruge for at lykkes i denne rolle?

  • Du taler og skriver fremragende dansk og engelsk – tysk er en fordel men ikke et krav
  • Organiseret med omhyggelig sans for detaljer
  • Sætter altid kunden først
  • Computerfærdigheder og evnen til at mestre nye datasystemer
  • Ideelt set har du tidligere erfaring med at arbejde i et contact center eller anden kundeservice

Vi tilbyder dig

  • Du bliver en del af et team af ægte, passionerede mennesker
  • Du vil blive fordybet i et sjovt og engagerende miljø
  • Fuld træning i vores produkter og systemer samt løbende coaching fra en dedikeret kollega
  • Arbejdstid i tidsrummet 8-21 (som udgangspunkt minimum én aftenvagt om ugen og en weekendvagt hver anden weekend). I spidsperioder og højsæson vil der være mulighed for op til 37 timer
  • Du bliver en integreret del af et team, der vil levere vækst, og hvem ønsker ikke det?
  • Vi tilbyder gode rabatter på leje af feriehuse til dig, din familie og venner

Hvad bør du ellers vide?

Da vi opererer i højsæsonen og juni-august er vores travleste måneder, skal du være indstillet på, at der ikke kan afholdes ferie før midt/slut august.
Du kommer til at arbejde i vores nye contact center i Skejby på Hedeager 44, 8200 Aarhus N, hvor vi har gratis parkering på stedet. Vi er tæt på transportforbindelser, letbane og busser er kun få minutters gang væk. Vi har lækker frokostordning og mulighed for fitness i kælderen.

Vi tror på lige muligheder og sigter mod at oprette et team af mennesker, der er repræsentativt for vores samfund, vel vidende at omfavnelse af forskelle forbedrer vores forretningsmuligheder og skaber et lykkeligt sted at arbejde. Vi er stolte over at anerkende og fejre, at vi har en mangfoldig kultur, hvor medarbejdere accepteres for hvem de er, uanset alder, køn, etnicitet, seksuel orientering, religion eller evner.

Ansøgningsfrist: 10. maj.