Viktech P/S

Intern salgs- & rekrutteringskonsulent til Rødovre afdeling

Er du imødekommende, værdsætter godt kontorfællesskab, ekstrovert, samt sætter en dyd i at hjælpe andre? Så er du lige den person, vi står og mangler!

I Viktech søger vi en intern salgs- og rekrutteringskonsulent til vores afdeling i Rødovre. Som intern salgs- og rekrutteringskonsulent hos Viktech, bliver du ansvarlig for at rekruttere professionelle håndværkere (tømrer, malere og elektrikere), til en stor portefølje af kunder i Danmark.

Du bliver en del af et dynamisk og stærkt team, hvor du vil arbejde tæt sammen med vores eksterne sælger og vores kunder. Din indsats vil have stor indflydelse på områdets resultater, du trives i en aktiv hverdag, hvor du proaktivt søger at rekruttere nye medarbejdere (vikarer) til vores kunders løbende behov.

Kunderne tæller alt fra små håndværksmestre til nogle af Danmarks største virksomheder. Jo bedre du er til at skabe relationer og godt sammenspil mellem vores eksterne konsulent, kunderne og de medarbejdere (vikarer) vi har på opgaverne – jo mere succes og trivsel får du i jobbet.

Arbejdsopgaverne indebærer blandt andet.:

  • Daglig opsøgende kontakt pr. telefon med kandidater, kunder og vores eksterne konsulenter.
  • Rekruttering og screening af kandidater samt opfølgning på kontrakter og aftaler med kunder.
  • Administrativt arbejde såsom daglig drift af kunder og vikarer, herunder timeregistrering, håndtering af sygemeldinger og opsigelser.

Der vil være en høj grad af selvstændighed i jobbet, og du får en varieret arbejdsdag hvor en uformel omgangstone, humor og sund konkurrence er en del af hverdagen.

Din profil

Det er vigtigt, at du har lyst og mod til at arbejde i en branche, hvor tempoet kan være højt, og hvor mange opgaver nogle gange skal løses samtidigt. Erfaring med rekruttering er ikke et krav, men det vil være en fordel, hvis du tidligere har arbejdet i lignende dynamiske brancher såsom håndværk, hotel, receptionist, eller lignende.

Det vigtigste er, at du har erfaring med salg og service, hvor der skal koordineres og kommunikeres med mange forskellige mennesker. Vi forventer, at du har gåpåmod, er en selvstarter, og altid ser muligheder frem for begrænsninger.

Dine kompetencer:

  • Udadvendt, og klar til at hjælpe andre.
  • Struktureret
  • God til at håndtere flere bolde i luften
  • Initiativrig og ansvarlig
  • Serviceminded
  • Gode engelsk-kundskaber

Det er vigtigt, at du har empati, stærke kommunikationsevner og har erfaring indenfor salg og service. Vi søger en person, der udstråler positivitet, er proaktiv, serviceminded, detaljeorienteret og ivrig efter at lære nyt.

Vores team

I Viktech værner vi om vores kerneværdier: kreativitet, integritet, loyalitet og ikke mindst engagement. Som Danmarks førende virksomhed inden for rekruttering af professionelle håndværkere fra det meste af verden, har vi forpligtet os til at arbejde professionelt, energisk og målrettet. Vores hovedkontor ligger i Aarhus, og vi har afdelinger i Fredericia, Aalborg og Rødovre samt et nyt, moderne kontor i Szczecin, Polen.

Praktiske oplysninger

Der er tale om en fuldtidsansættelse med arbejdstid fordelt mandag-fredag i tidsrummet kl. 07:00-16:00

Opstart aftales individuelt, og vi behandler ansøgninger løbende. Vi indkalder til samtaler og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.

Du kan sende din ansøgning og cv. på mail til Jesper Chapion mail: jca@viktech.dk.

Skriv ”Rekruttering” i emnefelt. Evt. dpørgsmål ring til Jesper mobil 2197 0010.

Vi indkalder løbende til samtale.