Grown-Up ApS
Aarhus C

Regnskabschef

GROWN UP GROUP (noteret på Hong Kong Børsen, HKEX: 1842) er en af verdens førende firmaer inden for tasker og kufferter. Vores europæiske kontor er placeret centralt i Aarhus C ved havneområdet. Vi er et dynamisk og professionelt team på 20 medarbejdere. Vi søger en ny regnskabschef til vores europæiske kontor, som til daglig vil komme til at arbejde tæt med vores 4 Commercial Directors og hele teamet i Aarhus. Du vil rapportere direkte til vores Finance Director på vores hovedkontor i Hong Kong.

DINE ARBEJDSOPGAVER

  • Udarbejde analyser og månedlige ledelsesrapporteringer
  • Afstemning og rykning af debitorer, betaling af kreditorer og bankafstemning
  • Ansvarlig for finansielle rapporteringssystemer, regnskaber og håndtering af bogholderi
  • Levere input til forbedringer af procedurer, budgetter eller andre finansielle controlling processer
  • Ansvarlig for at bogholderiet følger de gældende lovgivning, principper og firmaets retningslinjer for bogholderi
  • Ansvarlig for afstemning og klargøring af årlige revision og assistere i Grown Up Groups årsrapportering og periodiske revision
  • Kontakt til firmaets danske revisorer (Bierholm)
  • Forberedelse af årsregnskab og budget
  • Likviditetsstyring
  • Ansvarlig for lønudbetalinger og -bogholderi
  • Assistere Group Up Groups Finance Controller med finansielle projekter og ad hoc-opgaver

DINE KOMPETENCER

  • Uddannelse inden for revision eller anden relevant økonomisk uddannelse
  • 3-10 års joberfaring fra en lignende stilling
  • Kendskab til Dansk funktionærlovning
  • Du har lyst til at arbejde en international og multikulturel virksomhed
  • Erfaren bruger i Excel
  • Kendskab til regnskabsprogram
  • Fordel hvis du har erfaring med PowerBI (eller lignende MIS)
  • Du kan løse dine arbejdsopgaver selvstændigt, er analytisk og detaljeorientet
  • Du har et højt drive
  • Er flydende i dansk og engelsk (vores koncernsprog)

DIN ANSØGNING

Vi tilbyder en spændende arbejdsplads med mange udfordringer og gode kolleger, hvor du vil udvide dit kendskab til international handel og bogholderi. Jobbet er perfekt til dig, der har noget erfaring inden for området, men som er klar til nye udfordringer. Vi tilbyder sundhedsforsikring og pensionsordning. Der er mulighed for hjemmearbejde 1-2 dage om ugen.

Vi ser frem til at modtage din skriftlige ansøgning og CV på engelsk inklusiv billede så hurtigt som muligt til vores HR Director, Christine Man christine.man@grown-up.com. Vi vil holde samtaler løbende. Har du nogle spørgsmål er du velkommen til at kontakte Commercial Director, Morten Henriksen på mobilen +45 2123 0143.

Det er en fuldtidsstilling, og arbejdspladsen er i Aarhus C, Danmark.


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.