Jobindex Markedsføring


Jobindex Markedsføring

Jobindex bruger et tocifret millionbeløb på markedsføring hvert år. Pengene bliver primært brugt på TV-reklamer og online marketing, suppleret af printannoncer i mindre omfang. Formålet er at styrke vores image og skaffe flere kvalificerede jobansøgere til vores kunder.

Jobindex' TV-kampagne
Jobindex' TV-kampagne reklamerer for, at Jobindex ikke bare er en jobdatabase, men også løser rekrutteringsopgaver for vores kunder. Jobindex har 30 faste rekrutteringskonsulenter og tekstforfattere, og i foråret løste vi over 200 rekrutteringer og skrev over 1000 jobannoncer for vores kunder. I spottene møder du nogle af medarbejderne fra Jobindex for at understrege budskabet om, at der står over 200 mennesker bag Jobindex, og at vi skaber de helt rigtige forbindelser.

Jobindex er Danmarks ubestridt største rekrutteringsnetværk, og vores fokus er på at udbygge denne position til glæde for de virksomheder, der bruger Jobindex. Vi tror på, at vores TV-kampagne tiltrækker endnu flere af de mest kvalificerede jobsøgende, og kampagnen fortsætter i hele 2015 for at opnå den største effekt. Jobindex reklamerer også for vores forskellige tjenester, som f.eks.: "Tjek din løn" og "Personlighedstest".

Se vores TV-spots her.

Samarbejdspartnere
Udover vores bannerannoncer samarbejder Jobindex med en lang række store og små sites, der viser vores jobannoncer i deres eget design. Det betyder, at brugerne kan finde vores jobannoncer på nogle af de største sites i Danmark. Dette er en meget vigtig del af vores internetmarkedsføring og er med til at tiltrække alle typer af jobsøgere til jobindex.dk, idet brugerne møder vores jobannoncer på de sites, som de bruger til daglig. Derudover vises alle jobannoncer i Københavnsområdet på jobindex.dk også på jobbsafari.se, som er vores svenske side.

Vores samarbejdspartnere har tilsammen over 2 millioner brugere hver uge. Se listen over samarbejdspartnere.

Internetannoncering
En vigtig del af vores internetmarkedsføring er søgeord på de store søgemaskiner. De fleste steder kommer Jobindex frem som den første eller i hvert fald en af de første jobsites, når man søger efter ordet "job" på internettet, og det er en af de vigtigste kilder til trafik på Jobindex. Se, hvordan det ser ud, når man søger efter ordet "job" på hhv. Google, bing, Jubii, og Yahoo.

Den mest effektive internetmarkedsføring er dog vores egen. Vi udsender hver morgen ca. 250.000 e-mails med nye jobannoncer, vores månedlige nyhedsbrev til vores brugere når ud til ca. 400.000 personer, og vores website bliver besøgt af over 500.000 unikke brugere hver måned. Vi har gang på gang fundet ud af, at markedsføring på vores egen site er lige så effektiv som en TV-kampagne. Da vi lancerede vores nye personlighedstest, fik vi således 20.000 brugere til at prøve testen alene den første måned.

Se de seneste trafiktal fra Foreningen af Danske Internet Medier.

Publiceret 2011-01-31


Annonce:
Cookies på Jobindex

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra Jobindex og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.