Jobannonce: Resultatorienteret PR- og marketingkoordinator søges til stor bilkoncern

Autocentralen

Resultatorienteret PR- og marketingkoordinator søges til stor bilkoncern

Kolding og Vejle

Autocentralens PR- og marketingkoordinator har et kreativt digitalt mindset, "tænker ud af boksen" og arbejder dedikeret på de mange opgaver som dagligdagen byder på. Vi skal bruge en som tager ejerskab over egne ansvarsområder og opgaver. En som sætter barren højt for hele koncernen!

Med ca. 400 ansatte, 7 afdelinger og 9 bilmærker er der nok at tage fat på. Opgavernes kompleksitet er meget svingende og rummer alt fra små daglige opgaver som visitkort, til de helt store tanker om koncernens marketingplan og strategi.

Jobbet:

  • Varetage virksomhedens sociale medier, google adwords og SEO.
  • Vedligeholde og udvikle koncernens websites med hjælp fra intern IT og web-udvikler.
  • Sikre sig udbytte af koncernens sponsoraftaler med de ansvarlige i bilhusene.