Jobannonce: Administrativ medarbejder

Gem
Bygma

Administrativ medarbejder

Vejle

I Bygma har vi plads til fritid, så vi kan genoplade batterierne. Vi holder åbent om dagen og når hjem til familien i god tid inden aftensmad. Sådan hjælper vi med at bygge Danmark.

Din primære opgave vil være at yde support til vores stærke team af interne og eksterne sælgere. Dine arbejdsopgaver vil omfatte alle former for administrative opgaver i salgsafdelingen.

Din arbejdsdag vil bl.a. bestå af følgende opgaver:

  • Administrative opgaver i forbindelse med ordrebehandling – vi bruger M3
  • Opfølgning på arbejdsgange og workflow i afdelingen
  • Pasning af telefoner og klargøring til møder

I Bygma tilbyder vi dig faglig dybde og geografisk bredde. Det betyder, at du har gode muligheder, når du vil lægge næste lag på karrieren. Samtidig giver vi plads til fritid, så du kan genoplade dine batterier. Du får selvfølgelig en konkurrencedygtig løn, pensionsordning og sundhedsforsikring.

Bygma