Jobannonce: Salgs- og kontormedarbejder

Stenhuggeriet ApS

Salgs- og kontormedarbejder

Rødovre

Gravsten er for vore kunder et meningsfuldt og meget vigtigt produkt og i vores branche er det den personlige indsats, der afgør om kunden bliver tilfreds. Netop nu har vi en fuldtidsstilling ledig i vores forretning i Rødovre.

Du skal vejlede vore kunder i forbindelse med køb af gravsten og elektronisk registrere dem til produktion. Du skal varetage kontoradministrative rutiner, fakturering, mindre bogføring/bogholderi samt debitorrykning for egen og andre afdelinger. Det vigtigste er, at du ser dig selv som værende åben og salgsorienteret.

Arbejdstiden: mandag-fredag – fra kl. 8.30-16.30.

Du er et selvstændigt arbejdende menneske, der kan føle ”ejerskab” for din afdeling. Du trives med mangeartede opgaver og svingende arbejdstempo i et uhøjtideligt arbejdsmiljø. Du skal være rutineret PC-bruger, der som minimum kan anvende Word, Excel og Outlook.