Jobannonce: IT Second Line Support Specialist til Service Center i Søborg

Thales Denmark A/S

IT Second Line Support Specialist til Service Center i Søborg

Vi søger en serviceminded IT Support Specialist til vores SPOC afdeling (Single Point of Contact), der yder support til Rejsekort A/S og offentlige trafikvirksomheder som Movia, DSB, Metro etc. Vi arbejder efter ITIL principperne, og du vil være ansvarlig for at håndtere incidents og forespørgsler i vores Incident Management System, samt yde 2nd line support til kunderne.

Du skal desuden deltage i overvågning af udstyr og infrastruktur samt oprette sager på baggrund af alarmer, fejlsøge og fejlrette (remote) på udstyr samt dispatche og supportere vores kørende teknikere. SPOC’en har også ansvar for brugeradministration på platforme og systemer.

Vi tilbyder ansættelse i spændende virksomhed med godt teamwork, i et ungt team med en uformel atmosfære. Vi har lækker frokostordning, gode og moderne kontorfaciliteter, pensionsaftale samt sundhedsforsikring.

Indrykket: