Jobannonce: ADMINISTRATIV KOORDINATOR SØGES TIL INTERNATIONAL SERVICEVIRKSOMHED

SGS Danmark A/S

ADMINISTRATIV KOORDINATOR SØGES TIL INTERNATIONAL SERVICEVIRKSOMHED

Hvidovre

I SGS Danmark søger vi en administrativ koordinator til 37 timer/uge. Personen, vi søger, er effektiv, selvstændig, serviceminded og har administrativ erfaring fra tidligere. Desuden arbejder du struktureret, er i stand til at prioritere dine opgaver efter deadlines og er ansvarsbevidst.

Dine arbejdsopgaver vil være mange og forskelligartede, og vi kan love dig en alsidig hverdag, hvor tingene går stærkt, og hvor du vil have kontakt til både udenlandske og danske kolleger som kunder. Det er et plus, hvis du har erfaring med fakturering og ordreregistrering.

Eksempler på arbejdsopgaver er:

  • Oprettelse af inspektionsordrer, der skal udføres både i Danmark og udlandet
  • Ordrebekræftelser til kunder
  • Opfølgning på igangværende ordrer
Indrykket: