Jobannonce: Booking & Servicecenter Manager

LEGOLAND ApS

Booking & Servicecenter Manager

Billund

”Allerede før vi ankom til LEGOLAND®, fik vi bare den bedste service, så vores forventning kom helt i top!"

Sådan skal alle vores gæster sige, når de har booket deres kommende besøg i LEGOLAND, så kan du motivere medarbejdere til at have smil i stemmen og se dig selv stå i spidsen for at lede og udvikle vores servicecenter, så er det muligvis dig, vi leder efter.

Vores booking og servicecenter står for al kontakt med vores gæster før og efter deres ophold, både i parken og på vores overnatningssteder.

Vores overordnede mål er at sikre gæsteoplevelser i verdensklasse, og du skal sammen med dit engagerede team på 4 faste medarbejdere sikre, at vores gæster oplever nærværende og smidig service over telefon, e-mail og øvrige platforme. Samtidig sikrer du høj medarbejdertilfredshed i afdelingen, og at vi når vores øvrige KPI´er og salgsmål.