Jobannonce: JYSK distributionscenter i Uldum søger kontorassistent til administrationen

Gem
JYSK

JYSK distributionscenter i Uldum søger kontorassistent til administrationen

I administrationsteamet er det kerneopgaven at sikre et effektivt flow med daglig ordrer-håndtering til JYSK- og franchise butikker samt online kunder, lagerstyring, etablering og vedligeholde af butikkernes leveringsplaner.

Fra administrationen lægges også leveringsplaner til butikker, som danner baggrund for den daglige mængde af ordrer til butikkerne, som på daglig basis håndteres og planlægges fra afdelingen.

Konkret bliver din opgave at varetage ordrehåndtering for både JYSK samt franchise butikker, samt koordinere den daglige mængde med vores driftsafdelinger på lageret.

Ud over den generelle håndtering af leveringsplaner, ordrer og lagerstyring er administrationen også distributionscentrets kommunikationskanal for resten af JYSK, hvilket betyder at butikshenvendelser mv. sker igennem administrationen. Ligesom vi også håndtere mange andre administrative arbejdsopgaver.