Jobannonce: Kundeservicemedarbejder

SengeSpecialisten

Kundeservicemedarbejder

Sabro

Som kundeservicemedarbejder hos SengeSpecialisten vil du i en travl hverdag jonglere mellem kundehenvendelser og henvendelser fra medarbejderne butikkerne, både via telefon, mail og chat, og du skal sikre at alle såvel kunde- som medarbejderhenvendelser bliver håndteret på en måde, så kunder og medarbejdere føler sig i trygge hænder. Du skal ”smile” i telefonen og på skrift, være serviceminded til fingerspidserne samt løsningsorienteret, og du skal kunne håndtere konflikter med mentalt overskud.

På kontoret vil du indgå i et team af medarbejdere der, ligesom du, arbejder med kundeservice, men også med forskellige logistik opgaver, som du også delvist vil blive inddraget i.

Primære arbejdsopgaver:

  • Kundekontakt på mail, telefon og chat
  • Behandling af reklamationer i samarbejde med interne og eksterne partnere
  • Opfølgning på kundehenvendelser så vi når helt i land