Jobannonce: Reklamationsmedarbejder i Kundeservice

Jysk Fynske Medier P/S

Reklamationsmedarbejder i Kundeservice

Odense

Jysk Fynske Mediers kundeservice søger kunderådgivere til et udfordrende job med både højt tempo og tid til uddannelse – med faste vagter hver anden weekend.

Jysk Fynske Medier er Danmarks næststørste virksomhed med 15 dagblade (herunder Fyens Stiftstidende), 63 ugeaviser, 5 radiostationer, en lang række nyhedssites og andre digitale brands. Vores vision er at støtte demokrati og sammenhængskraft i hele Danmark med rod i det lokale, og i kundeservice understøtter vi visionen ved at skabe og fastholde loyale kunder.

Som reklamationsmedarbejder hos kundeservice vil din primære funktion være at hjælpe vores abonnenter over telefonen og på mail, hvis deres dagblad er udeblevet, eller de ikke kan læse vores eavis. Du vil være Jysk Fynske Mediers stemme udadtil. Derfor forventer vi, du har mod på at udvikle dine kommunikationsevner og har forståelse for, at dine samtaler er med til at skabe og fastholde loyale kunder.