49 job matcher din søgning 49 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 49 resultater.
Ballerup KommuneSekretær til Træning og Aktivitet

Ballerup Kommune

Træning og Aktivitet i Ballerup Kommune søger en erfaren sekretær til at give borgere, samarbejdspartnere og kollegaer en super service. Vi lægger vægt på, at du er professionel og har ordenssans. Du skal kunne lide at arbejde selvstændigt og holde overblik over flere opgaver på en gang.

Kollegaerne i Træning og Aktivitet er primært fysioterapeuter og ergoterapeuter. Vi har base i Sundhedshuset, Gl. Rådhusvej 13 i Ballerup, hvor langt de fleste træningsaktiviteter afvikles. Der kommer mange borgere i huset hver dag.

Arbejdsopgaver

  • Administrative opgaver vedrørende personale – herunder i forbindelse med rekruttering
  • Kontrol af og betaling af fakturaer
  • Refundere udlæg
SkattestyrelsenEngagerede kontrolmedarbejdere til Afgifter i Høje Taastrup

Skattestyrelsen

Vil du være med til at skabe fundamentet for finansiering af det danske velfærdssamfund? Motiveres du af at arbejde i et dynamisk miljø, hvor dine opgaver skifter mellem udgående kontrol af den illegale handel på afgiftsområdet og sagsbehandling på kontoret? Og trives du med arbejde, som kan indeholde komplekse problemstillinger? Så er du måske vores nye kollega i Afgifter.

Du vil blive tilknyttet et projekt, som varetager kontrol med illegalt importerede afgiftspligtige varer på tværs af Danmark og ved grænsen. Dit arbejde vil derfor være kombineret af dage på kontoret og dage med udgående kontroller, som i noget omfang udføres udenfor normale arbejdstider. I perioder vil du desuden skulle samarbejde tæt med eksterne samarbejdspartnere, som fx politi og Fødevarestyrelsens Rejsehold.

Skattestyrelsen
Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen
Luftfartsinspektør til flyteknisk område, Part-66

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen, København

Søger du en arbejdsplads, hvor man efterstræber en god balance mellem arbejde og fritid – og hvor du har bred kontakt til flybranchens flytekniske værksteder? Vi tilbyder et dynamisk og fagligt udviklende miljø samt udgående opgaver i branchen.

Som luftfartsinspektør får du en afvekslende hverdag, varierende mellem kontor og udgående inspektørarbejde. Arbejdet foregår hovedsageligt indenfor landets grænser, men kan også indebære rejseaktivitet i udlandet. Du skal derfor regne med noget rejseaktivitet.

Dine væsentligste arbejdsopgaver:

  • Godkendelse og sagsbehandling vedrørende ansøgninger om udstedelse, fornyelse og udvidelse af Part-66
  • Godkendelse og sagsbehandling af flytype- og grunduddannelseprogrammer.
  • Eksamination af flytypeuddannelser i flyvedligeholdelsesorganisationer.
Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen
Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen
Luftfartsinspektør med kendskab til infrastruktur til flyvepladsområdet

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen, København

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen søger en dygtig og ansvarsfuld luftfartsinspektør til flyvepladsområdet, hvor vi arbejder for at skabe en sikker infrastruktur for luftfarten i Danmark.

Vi tilbyder dig en stor diversitet af opgavetyper, der spænder fra gennemgang af geometriske tegninger af luftrum og tekniske tegninger af brændstofsystemer til gennemgang af organisatoriske ændringer og fortolkning af EU-lovgivning.

Dine væsentligste arbejdsopgaver vil være:

  • Tilsyn med lufthavne, helikopterpladser og luftfartshindringer
  • Behandling af ansøgninger om tekniske ændringer på flyvepladser og helikopterpladser
  • Godkendelse af luftfartshindringer
Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen
Frederiksberg KommuneVisitator

Frederiksberg Kommune

Visitation og Hjælpemidler i Frederiksberg Kommune søger pr. 1. maj 2020 en ny kollega til hjemmehjælpsvisitation.

Visitation og Hjælpemidler beskæftiger sig med visitation til hverdagsrehabilitering, hjemmehjælp, hjælpemidler, boligindretning og biler.

Du bliver en del af vores gruppe af visitatorer, hvis primære opgave er sagsbehandling efter besøg i borgernes hjem med fokus på hverdagsrehabilitering og hjemmehjælp samt mindre hjælpemidler/boligændringer. Du indgår i et samlet team af 19 visitatorer, der møder borgerne på hospitalet, i telefonen og i hjemmet – og som supplerer, støtter og hjælper hinanden i opgaveløsningen.

Kommune Konsulenterne
Vikarbureau søger socialrådgivere til Voksenpsykiatri- og Handicapafdelinger i hele landet

Kommune Konsulenterne

Er du uddannet socialrådgiver eller siddet som sagsbehandler på området og parat til nye udfordringer i dit arbejdsliv med mulighed for at præge din egen hverdag? Så er det dig, vi søger til hurtig tiltrædelse.

Vikarbureauet Kommune Konsulenterne søger kompetente socialrådgivere og sagsbehandlere til vikariater i kommunernes Voksenpsykiatri- og Handicapafdelinger i hele landet.

Vi forventer, at ansøger har erfaring med:

  • Sagsbehandling om støtte og botilbud til voksne med fysiske og/eller psykiske begrænsninger
  • Opfølgning og handleplaner
  • Sagsbehandling om beskyttet beskæftigelse og samværs- og aktivitetstilbud
  • Har du erfaring med BPA-ordninger og sagsbehandling på SEL § 100, hører vi også gerne fra dig.
Kommune Konsulenterne
DGI
Konsulenter til politisk interessevaretagelse

DGI, København

Brænder du for at forbedre danskeres muligheder for at dyrke idræt? DGI søger to politiske konsulenter til interessevaretagelse og samfundsdialog.

DGI søger politiske konsulenter, der kan etablere og fastholde relationer til organisationer og aktører, der bidrager til opfyldelse af DGI’s formål. Begge konsulenter bliver nøglemedarbejdere, der skal bidrage til at DGI’s værdier og holdninger på det idrætspolitiske område synliggøres internt såvel som eksternt.

Du vil spille tæt sammen med DGI´s presseenhed, der sammen med public affairs er en del af den nye afdeling ”Politik & Presse”. Vi har også et nært samarbejde med de øvrige dele af DGI, herunder DGI’s landsdelsforeninger, hvorfor det er en fordel, at du har blik og forståelse for lokale rammebetingelser i samspil med kommunerne. På landsplan er det en særlig opgave at spille DGI´s politisk valgte ledelse bedst mulig.

DGI
Københavns ProfessionshøjskoleStudieadministrativ koordinator til Studieservice for Videreuddannelse (barselsvikar)

Københavns Professionshøjskole

Har du lyst til at samarbejde om studieadministrative opgaver, og har du både overblik, sans for detaljen og udpræget flair for at arbejde i it-systemer? Så er du måske den kollega, vi leder efter.

Du får en hverdag med mange kontaktflader og en bred vifte af opgaver. Dine primære arbejdsopgaver bliver at understøtte videreuddannelserne administrativt på akademi- og diplomuddannelserne indenfor emnerne Sundhed, Social og Beskæftigelse.

Konkret vil opgaverne f.eks. være at

  • kommunikere med studerende om undervisning og eksamen, bestille lokaler, forplejning, sikre en god proces omkring eksamensafvikling, udarbejde eksamensbeviser, fakturere mv.
  • indgå i afdelingens telefon- og mailteam og levere en god service for de studerende
  • bidrage til implementeringen af nye arbejdsgange og systemer.
Sikkerhedsstyrelsen
Tekniske sagsbehandlere med sundhedsfaglig baggrund til tilsyn

Sikkerhedsstyrelsen

I Sikkerhedsstyrelsen går vi hver dag på arbejde for at øge forbrugersikkerheden. Vi arbejder for at produkterne på hylderne lever op til gældende krav, og at de kun sælges til personer inden for de tilladte aldersgrænser, så danskerne ikke risikerer at komme til skade, når de anvender forskellige produkter, eller får lavet en tatovering.

Vi søger fire tekniske sagsbehandlere som kan føre tilsyn med alderskontrol på salg af alkohol, tobak og e-cigaretter, tilsyn med salg af lattergas og tilsyn med solarier, tatovører og salg af håndkøbsmedicin og samtidig være med til fortsat at udvikle og drive digitaliseringen af vores processer på sundhedsområdet. Der er tale om 4 stillinger, hvor du hovedsaligt kommer til at udføre tilsyn, samt være medvirkende til at udvikle både opgaver og løsninger.

British Embassy CopenhagenExecutive Assistant to the Defence Attaché

British Embassy Copenhagen

A full-time position as Executive Assistant to the Defence Attaché has become available in the Defence section.

The successful candidate will support the Defence Attaché by influencing Danish defence, planning and managing activities and events that enhance the Defence section’s network, keep the Defence Attaché informed of what may become Danish defence issues relevant to the UK and encourage Denmark to support UK views on Defence.

Roles and Responsibilities:

  • Influence Defence contacts: maintain and enhance the Defence section’s network at all levels, through personal communication; further enhanced through continuous update of relevant databases; the ability to contact the right person in any Defence or military situation that may arise.
  • Defence engagement: support the Defence Attaché to identify areas where strategic engagement is required, generating the opportunities for the right players to meet.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Chefsekretær til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens forkontor

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Valby

Trives du i et stærkt fagligt miljø, med mange spændende udfordringer? Så vælg en karriere i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen. Vi arbejder for velfungerende markeder, der skaber vækst og høj forbrugervelfærd. Vi er ca. 310 engagerede kolleger, der ligesom du brænder for at gøre en forskel.

Direktionens forkontor er i samarbejde med direktionssekretariatet (DS) ansvarlig for den generelle direktionsbetjening i styrelsen. Det indebærer bl.a. planlægning og kalenderstyring i forbindelse med direktionsmøder, direktionsseminarer og direktionens øvrige mødeaktiviteter samt generel servicering af direktionen.

Vi har brug for en rutineret og alsidig chefsekretær, der særligt skal varetage følgende opgaver:

  • Generel direktionsbetjening
  • Kalenderstyring
  • Mødeplanlægning
Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen
Interesserer du dig for droner?

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen, København

Er du interesseret i droner og luftfart, og trives du i en afvekslende hverdag med både politisk og teknisk kompleksitet? Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen søger en medarbejder til droneområdet, som er i voldsom vækst.

Som vores nye kollega bliver du en del af Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens droneteam, der varetager alt fra teknisk sagsbehandling af komplekse droneoperationer til udviklingen af nye kontrolsystemer for droner og varetagelse af danske interesser i internationale fora. Vi er et blandet team bestående af jurister, generalister og inspektører, der i samspillet mellem det tekniske og det politiske danner rammerne for fremtidens droner i dansk luftrum.

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen
Vestforbrænding
Konsulent til afsætning af affald til genanvendelse

Vestforbrænding, Glostrup

Har du erfaring med udvikling og kvalitetsstyring? Har du fokus på leverancer og resultater, og vil du være med til at gøre en forskel for miljøet? Så er du måske vores nye konsulent til afsætning af affald til genanvendelse.

Vi søger en person, der har erfaring med kvalitetsstyring og kan lide at arbejde ned i detaljer og med udviklingsprojekter.

Du bliver en del af en spændende afdeling med 5 kolleger, hvor vi til dagligt arbejder med forretningsudvikling for både eksisterende og potentielle samarbejdspartnere i vores 19 ejer-kommuner. Du vil til dagligt få et tæt samarbejde med dine to kolleger, som er afsætningsansvarlige. Sammen med dem, skal du planlægge og gennemføre fremtidige udbud af de forskellige affaldsfraktioner og koordinere disse på tværs af Vestforbrænding.

Vestforbrænding
Hvidovre KommuneFaglig leder til voksenrådgivningen

Hvidovre Kommune

Den ledige stilling er placeret i Voksenrådgivningen, der er en del af Center for Handicap og Psykiatri. Centret varetager en bred vifte af opgaver og indsatser inden for det specialiserede voksenområde.

Handicap og Psykiatri består af et stabsteam og en myndighedsfunktion (Voksenrådgivningen) på Rådhuset samt tre eksterne institutioner. Vi er knapt 100 medarbejdere i alt.

Som faglig leder indgår du i et netværk af andre faglige ledere, hvor din lyst til sparring og deling af viden vil blive efterspurgt med henblik på udvikling af medarbejderne, rollen som faglig leder, opgaveløsningen og vores organisation.

Vallensbæk KommuneGIS-koordinator/byplanlægger

Vallensbæk Kommune

Vil du være en del af en ambitiøs kommune i vækst?

Vil du være en del af arbejdet med en omfattende udbygning og byudvikling i en kommune med en stigende befolkningstilvækst? Trives du med at have ansvar og indflydelse og er du god til dialoger med borgerne, virksomheder, foreninger og andre interessenter, så har vi en ledig stilling som byplanlægger med ansvar for kommunens GIS.

På geodataområdet er du som GIS-koordinator ansvarlig for kommunens GIS og geodata, og du skal:

  • Varetage driften af kommunens GIS-systemer, herunder opsætning og vedligehold af data, brugerstyring, kontakt til leverandører, m.m.
  • Have fokus på GIS som et effektivt værktøj for sagsbehandlingen i kommunen.
  • Være den drivende kraft i forhold til anvendelsen af GIS som analyse- og visualiseringsværktøj.
DjøfKoordinator til betjening af formænd og bestyrelser i Djøf

Djøf, København

Djøf søger en erfaren, struktureret og effektiv bestyrelseskoordinator med et højt serviceniveau til bestyrelsesbetjening. Jobbet er forankret i Direktions- og bestyrelsesbetjening, som er et mindre team, der består af en chef og fire koordinatorer.

Jobbet

  • Du betjener bestyrelserne for nogle af Djøfs delforeninger i samarbejde med kolleger.
  • Du sikrer den administrative betjening af disse bestyrelser og repræsentantskaber, herunder bl.a. kvalitetssikring og udsendelse af mødemateriale, styring af tidsfrister og det praktiske omkring mødeafviklingen.
  • Du vedligeholder bestyrelsesdata på djoef.dk og opdaterer løbende systemer og oversigter.

Høje-Taastrup KommuneSagsbehandlere til ambitiøst og udviklingsorienteret jobafklaringsteam – genopslag

Høje-Taastrup Kommune

Hvis du vil gøre en forskel for borgere, der skal fastholdes på arbejdsmarkedet, er god til at skabe kontakt og være i dialog med både borgere og samarbejdspartnere og samtidig er kreativ og ser muligheder – så bliv en del af et fantastisk team, hvor du bl.a. kommer til at:

  • Arbejde for at fastholde borgere i beskæftigelse
  • Have kontakt til og koordinere indsatser med arbejdsgivere og andre samarbejdspartnere
  • Indhente og anvende dokumentation til brug for socialfaglige vurderinger

I Job og Ressourcer er vi ca. 30 medarbejdere og en leder. Vi har en travl hverdag, hvor opgaverne kan ændre sig, og hvor borgersagerne kan være tunge og komplekse – det er derfor vigtigt, at du kan rumme at være i det og alligevel formår at give den enkelte borger optimal sagsbehandling.

ARC – Amager RessourcecenterDriftskoordinator til ARC affaldsindsamling

ARC – Amager Ressourcecenter, København

Har du erfaring med at håndtere driftshenvendelser fra kunder og renovatører, og kan du gøre det med gennemslagskraft og godt humør? Så har vi stillingen til dig som driftskoordinator.

Affaldsindsamlingen har den daglige dialog med renovatører om afhentning af affald i Københavns Kommune. Vi er et team af 11 dedikerede medarbejdere, der håndterer den kontraktuelle del af affaldsindsamlingen i København.

I jobbet ligger at være hovedansvarlig for at besvare henvendelser i det elektroniske affaldssystem kaldet ASK, herunder dialog i forhold til styringen af ARC's kontrakter med renovatørerne. Det betyder, at du skal kunne prioritere og viderefordele sager til andre med gennemslagskraft og godt humør.

Politiets EfterretningstjenesteAdministrative medarbejdere med stærke sproglige kompetencer til PET’s afdeling

Politiets Efterretningstjeneste, Søborg

Har du flair for administrativt arbejde og lyst til at være med dér, hvor tingene sker, og evner du at løbe stærkt uden at miste overblikket? Så er et job i PET måske noget for dig.

PET søger administrative medarbejdere til PET’s Visitationscenter, der er et operativt center under Afdelingen for Kontraterrorisme, og som beskæftiger både administrative medarbejdere, polititjenestemænd og akademikere.

Som en del af PET’s Visitationscenter vil du være med til at visitere de informationer, der tilgår PET, og du vil få ansvar for at vurdere, sagsbehandle og journalisere disse informationer hurtigst mulig og med høj kvalitet. Dine primære arbejdsopgaver vil være visitering, søgning og journalisering inden for mange forskellige sagsområder, herunder kontraterrorisme.

MuskelsvindfondenSocialfaglig Konsulent

Muskelsvindfonden, Aarhus og Høje Taastrup

Har du engagement, politisk tæft, indsigt i sociallovgivningen, og er du god til at have styr på detaljer og samtidig bevare overblikket? Brænder du for at gøre en forskel? Drømmer du om at arbejde i en markant forening, der påvirker den politiske dagsorden, flytter holdninger og skaber resultater? Så er du måske vores nye kollega.

Dine arbejdsopgaver:

  • Du skal hjælpe medlemmerne med ankesager til Ankestyrelsen, indsigelser til Tilsynet, henvendelser til Ombudsmanden og lignende.
  • Du skal sætte dig ind i udvalgte personsager, der giver indsigten til at formulere konkrete forslag til løsninger på de problemer, vi oplever.
  • Du skal kunne formulere dig klart på skrift overfor såvel diverse myndigheder som overfor medlemmer med muskelsvind.