70 job matcher din søgning 70 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Gem
Høje-Taastrup Kommune Sagsbehandlere til hjælpemiddelområdet

Høje-Taastrup Kommune

Du bliver en del af en alsidig arbejdsplads med et godt arbejdsklima, høj faglighed og plads til humor. I centeret er vi kendt for et godt tværgående samarbejde, der prioriteres højt og løbende udvikles.

Vi har fokus på at styrke den helhedsorienterede tilgang til borgeren med inddragelse af dennes perspektiver samt ønsker og mål for eget liv. Vi arbejder kontinuerligt med at finde løsninger for borgeren på tværs af vores fagligheder både internt i teamet og på tværs med kollegaer i hele kommunen.

Vi tilbyder

  • Et spændende, afvekslende og fagligt udfordrende job med stort ansvar.
  • Et job, hvor du selv tilrettelægger din arbejdsdag og dine mødetider (mandag til fredag).
  • 26 fagligt dygtige, hjælpsomme og omsorgsfulde kollegaer.

Du får en grundig introduktion med en mentor tilknyttet, så du hurtigt bliver en del af teamet både fagligt og socialt.

Gem
Better Health ApS Sundhedsfaglig visitator søges!

Better Health ApS, København

Vil du med på en vækstrejse inden for sundhedsområdet? Her er ikke en dag ens, og der er et højt tempo. Du skal hjælpe smerteramte borgere med din sundhedsfaglig og unikke egenskaber, ved at agere bindeled i deres behandlingsforløb. Lyder det som noget for dig? – Er det måske dig, der er vores nye kollega.

Du kommer til at arbejde med borgere med smerter i kroppen, hvorpå det forventes, at du som minimum har en relevant sundhedsfaglig professionsbacheloruddannelse. Du vil som udgangspunkt skulle arbejde udfra fra din computer og telefon, men det forventes, at du deltager i udvalgte møder med relevante kunder, samt på sigt kan varetage undervisningen af deres visitationsteam, rejsedage kan derfor forekomme.

Københavns Lærerforening Faglig konsulent

Københavns Lærerforening, Frederiksberg

En af vores konsulenter har valgt at søge andre udfordringer. Københavns Lærerforening søger derfor en ny konsulent fra 1. december 2022 eller snarest derefter til den ledige stilling i sekretariatet.

Vi søger en kollega med høj faglighed og politisk tæft. Du skal være udviklingsorienteret og god til at komme med ideer og indspark og være en dygtig formidler.

Vores nye kollega skal bl.a. foretage mundtlig og skriftlig sagsbehandlingsopgaver på baggrund af henvendelser fra medlemmer og tillidsrepræsentanter.

Arbejdsområdet er bl.a.: Deltagelse som bisidder i samtaler på skoler og jobcentre, rådgivning om sociale forhold især i forhold til sygedagpenge samt rådgivning om medlemmernes arbejdsforhold.

Anklagemyndigheden
Teamleder til Rigsadvokaten

Anklagemyndigheden, København

Vi søger en teamleder til Rigsadvokaten, som er en del af anklagemyndigheden. Der er tale om en stilling i vores administrative team.

Teamet består af fire andre kontorfunktionærer og en kontorelev, som løser en række opgaver i tæt samarbejde med anklagerne. Arbejdsopgaverne er mange og kendetegnende for dem alle er, at de bidrager til, at anklagerne kan løse deres opgaver sikkert og hurtigt.

Teamlederen er ansvarlig for den faglige og personalemæssige ledelse af de 5 andre kolleger i det administrative team. Du refererer til én af afdelingens vicestatsadvokater.

En væsentlig del af dine opgaver vil desuden være på lige fod med de øvrige kontorfunktionærer at holde styr på sagsflowet i form af en korrekt og omhyggelig journalisering i vores sager. Du får desuden en række administrative opgaver, som går på tværs af de tre afdelinger i huset. Det er f.eks. løbende optimering af samarbejdet samt ensretning af sagsgange.

Finansministeriet Finansministeriets Koncern HR søger dig til vores personaleadministrative team

Finansministeriet, København

Bliv en del af Finansministeriets Koncern HR og få en hverdag fyldt med spændende opgaver og et godt kollegialt fællesskab.

Vi keder os aldrig i vores personaleadministrative team i Finansministeriets Koncern HR – og det kommer du heller ikke til. Hver dag løser vi en spændende vifte af personaleadministrative opgaver for hele Finansministeriets koncern, som består af ca. 1.600 ansatte fordelt på et departement og fire styrelser.

Vi servicerer samt rådgiver ledere og medarbejdere på tværs af koncernen i et tæt samarbejde med resten af Koncern HR, vores gode kolleger i Koncernøkonomi og Koncern Service. Du bliver en del af et stærkt teamfællesskab, hvor vi gør os umage med vores opgaver, har højt humør samt høj arbejdsmoral, og hvor vi lægger stor vægt på et samarbejde præget af hjælpsomhed og respekt for hinanden.

Administrations- og Servicestyrelsen Administrativ koordinator til beredskabsområdet i Skatteministeriets Koncern

Administrations- og Servicestyrelsen, Taastrup

Motiveres du af at koordinere et vigtigt arbejde på tværs af en stor koncern som Skatteministeriet? Er du stærk på skrift og i tale? Og producerer du materialer og præsentationer i høj kvalitet? Så er du måske vores nye kollega i Administrations- og Servicestyrelsen (ADST) i Høje Taastrup.

Du vil få til ansvar at understøtte og udvikle samarbejdet i forhold til det strategiske beredskabsområde på tværs af Skatteministeriet. Du vil derfor få en central og strategisk vigtig rolle i koordineringen af koncernens beredskabsarbejde, herunder sekretariatsbetjeningen af udvalg og netværk på beredskabsområdet.

Konkret vil du komme til at arbejde med:

  • Koordination af beredskabsarbejdet på tværs af koncernen
  • Sekretariatsbetjening af ledergruppe på beredskabsområdet
  • Strategisk udvikling af beredskabsområdet
Administrations- og Servicestyrelsen
Uddannelses- og Forskningsministeriet
Samfundsvidenskabelig kandidat til tværgående opgaver og sagsbehandling på SU-området

Uddannelses- og Forskningsministeriet, København

Se video om Uddannelses- og Forskningsministeriet som arbejdsplads

Er du god til koordinering og sagsbehandling på et område med komplekse regler og har du lyst til det? Så er du måske vores nye kollega i Uddannelses- og Forskningsstyrelsen.

Vi søger en kollega med en samfundsvidenskabelig baggrund til enheden Tværgående. I Tværgående vil du indgå i en enhed med fokus på tværgående opgaver og processer på uddannelsesstøtteområdet.

Du vil komme til at arbejde med en bred vifte af opgaver i relation til uddannelsesstøtte, herunder opgaver af juridisk karakter. Du vil få en nøglerolle i forhold til koordinering og sparring.

Naviair
Naviair søger en administrativ medarbejder til IT

Naviair, Kastrup

Hvis du vil være med til at binde Naviairs forretning og IT bedre sammen, så søger vi nu en administrativ medarbejder til vores IT-afdeling.

Vi har udarbejdet en ny IT-strategi for virksomheden, som vores IT-medarbejdere har været med til at udforme, og som følge af den har vi lige nu meget fokus på at opdatere oplysninger om alle vores IT-systemer i et centralt system.

For de godt 60 IT-systemer, vi administrerer, skal du sammen med forretningen være med til at dokumentere oplysninger om systemerne i et centralt IT-system. Vi er ved at udvikle driftshåndbøger, indgå aftaler om licenser, applikationsopgraderingscyklus etc., og her skal du sikre, at det hele bliver dokumenteret korrekt i vores centrale system.

Du vil få masser af spændende udfordringer, høj grad af involvering og medbestemmelse samt fleksibilitet.

Naviair
KL
Sekretariatsmedarbejder til Den opsøgende indsats for uddannelse og kompetenceudvikling

KL, København

Har du lyst til at være med til at understøtte kompetenceløft af medarbejdere på det kommunale område?

Som sekretariatsmedarbejder i den opsøgende indsats, vil du være en del af et team på i alt 5 ansatte. Du skal understøtte konsulenterne i en opsøgende uddannelsesindsats bl.a. for medarbejdere med behov for forberedende voksenundervisning (FVU) samt ufaglærte medarbejdere, der gerne vil tage en faglært uddannelse samt anden kompetenceudvikling.

I jobbet som sekretariatsmedarbejder vil dine primære jobfunktioner være at:

  • Udarbejde dagsordner, sagsfremstillinger og notater
  • Yde administrativ mødebetjening
  • Understøtte udvikling og vedligeholde indhold til SoMe, LinkedIn, Facebook samt udvikling af materialer til hjemmeside, pjecer, film, podcast m.m.
KL
Gem
Kommune Konsulenterne
Socialrådgivere til Voksenpsykiatri- og Handicapafdelinger i hele landet

Kommune Konsulenterne

Er du uddannet socialrådgiver eller har siddet, som sagsbehandler på området og parat til nye udfordringer i dit arbejdsliv med mulighed for at præge din egen hverdag? Så er det dig, vi søger til hurtig tiltrædelse.

Kommune Konsulenterne søger kompetente socialrådgivere og sagsbehandlere til kortere og længere ansættelser samt diverse socialfaglige opgaver til kommunernes Voksenpsykiatri- og Handicapafdelinger i hele landet.

Som konsulent fra Kommune Konsulenterne er du selvkørende fra første arbejdsdag, hvorfor god erfaring er en forudsætning for ansættelse. Desuden forventer vi, at ansøger er serviceminded, fleksibel og stabil.

Kommune Konsulenterne
Københavns Kommune Imødekommende sekretær/administrativ medarbejder til Køb, Salg og Leje (deltid eller fuldtid)

Københavns Kommune

Kan du skabe struktur og løse en bred vifte af administrative opgaver? Og kan du se dig selv i et spændende og juridisk miljø, hvor ikke én dag ligner den næste? Så er denne stilling måske noget for dig.

Som sekretær/administrativ medarbejder i Køb, Salg og Leje kommer dine arbejdsopgaver til at spænde vidt, herunder understøttelse af kontorchefen og juristerne på tværs af kontoret.

Du bliver en del af en enhed med ca. 25 jurister, hvor der er et højt fagligt kompetenceniveau og gode sparringsmuligheder med dine kollegaer, og hvor spændende, inspirerende og komplekse juridiske opgaver løses i et uhøjtideligt miljø og med stort kommercielt fokus. Du får spændende og varierede opgaver, og du får mulighed for at sætte dit eget præg på dagligdagen.

Frederiksberg Kommune Vi søger to sagsbehandlere til kontanthjælpsteamet

Frederiksberg Kommune

De ledige stillinger er normeret til 37 timer pr. uge og er til besættelse den 1. december 2022 eller hurtigst muligt.

Kontanthjælpsteamet består af 16 medarbejdere med administrations- og socialfaglige baggrunde, heriblandt en driftskoordinator, en fagsystemkoordinator og en teamleder. Derudover har vi også en fagkonsulent og en systemkonsulent tilknyttet. Vi sidder i storrumskontorer med ca. 4-7 kolleger i hvert kontor.

Teamet arbejder med fast sagsstamme, men vi har samtidig et fælles ansvar for den samlede opgaveløsning således, at vi opretholder ens sagsbehandlingstid for borgeren. Dine opgaver vil primært bestå i at behandle ansøgninger om hjælp til forsørgelse og sagsopfølgning på igangværende bevillinger (70%), ansøgninger om hjælp i særlige tilfælde (20%) samt telefonisk rådgivning og vejledning (10%).

Gem
Kommune Konsulenterne
Socialrådgivere til Jobcentre i hele landet

Kommune Konsulenterne

Er du uddannet socialrådgiver eller har siddet som sagsbehandler på området og parat til nye udfordringer i dit arbejdsliv med mulighed for at præge din egen hverdag? Så er det dig, vi søger til hurtig tiltrædelse.

Kommune Konsulenterne søger kompetente socialrådgivere og sagsbehandlere til kortere og længere ansættelser samt diverse socialfaglige opgaver til kommunernes Jobcentre i hele landet.

Vi søger myndighedsrådgivere til følgende områder:

  • Sygedagpenge, jobafklarings- og ressourceforløb
  • Forsikrede ledige
  • Revalidering og fleksjob
Kommune Konsulenterne
Gem
Kommune Konsulenterne
Kommune Konsulenterne søger socialrådgivere til Børn-, Unge- og Familieafdelinger samt Børn- og Handicapafdelinger i hele landet

Kommune Konsulenterne

Er du uddannet socialrådgiver eller har siddet som sagsbehandler på området og parat til nye udfordringer i dit arbejdsliv med mulighed for at præge din egen hverdag? Så er det dig, vi søger til hurtig tiltrædelse.

Kommune Konsulenterne søger kompetente socialrådgivere og sagsbehandlere til kortere og længere ansættelser samt diverse socialfaglige opgaver til kommunernes Børn, Unge- og Familieafdelinger samt Børn- og Handicapafdelinger i hele landet.

Vi forventer, at ansøger har erfaring med:

  • Generel sagsbehandling indenfor Familieområdet
  • Børnefaglige undersøgelser og handleplaner
  • Myndighedsopgaver ift. børn og unge med særlige behov og deres familier
Kommune Konsulenterne
Dansk Flygtningehjælp Opsøgende projekt-/virksomhedskonsulent

Dansk Flygtningehjælp, København

Vil du være med til at gøre en særlig indsats for ukrainske flygtninge og bidrage til udvikling af indsatser på beskæftigelsesområdet for Dansk Flygtningehjælp?

Projektstilling med udløb 31. marts 2023 – med mulighed for forlængelse.

DRC Integration søger en erfaren opsøgende konsulent, som har flair for at skabe relationer i de kommunale jobcentre og kan bidrage til videreudvikling af vores beskæftigelsesafdeling i Storkøbenhavn. Vi samarbejder med flere kommuner i storkøbenhavnsområdet om projekter, men har et mål om at udbygge vores indsatser.

En anden væsentlig funktion i stillingen er som konsulent i tilknytning til et projekt for ukrainske flygtninge. Her handler opgaven om at finde jobåbninger i virksomheder samt sikre et godt match mellem virksomheder og ledige ukrainske flygtninge.

Vi tilbyder et spændende alsidigt job i en virksomhed, hvor der er et klart formål, og hvor der er klare værdier.

Slots- og Kulturstyrelsen
Personaleadministrativ medarbejder til Koncern HR

Slots- og Kulturstyrelsen, København

Har du flair for kontraktstyring- og personaleadministration

Har du lyst til at blive en del af et stærkt og ambitiøst Koncern HR og være med til at løse opgaver inden for administration og sagsbehandling? Er du vores nye kollega?

Koncern HR er organiseret i et administrativt team og et partnerteam, der samarbejder tæt med chefer og teamledere i Slots- og Kulturstyrelsen. Vi varetager også administrative HR-opgaver for Kulturministeriets departement og fører tilsyn med og rådgiver institutionerne under Kulturministeriet.

Dine primære arbejdsopgaver vil være rekruttering fra A-Z samt tilsyn med service og styring af vores Facility Management-kontrakter. Desuden vil andre opgaver inden for personaleadministration falde i din hat alt efter dine kompetencer og interesser.

Slots- og Kulturstyrelsen
Høje-Taastrup Kommune Sagsbehandler til jobafklaring og ressourceforløb

Høje-Taastrup Kommune

Vores gode kollega går på pension, og vi søger derfor en ny kollega. Kan du gøre en forskel for borgere, der skal fastholdes på arbejdsmarkedet? Er du god til at skabe kontakt og være i dialog med både borgere og samarbejdspartnere, samtidig med at du er kreativ og ser muligheder? Så har du nu mulighed for at arbejde i vores team.

Her får du jobbet, hvor du arbejder for at fastholde borgere på arbejdsmarkedet med afsæt i borgerens egne ressourcer og potentiale? Du bliver en del af en fantastisk arbejdsplads, og du får de fedeste kolleger.

Du ansættes som koordinerende sagsbehandler i Høje-Taastrup Kommune og bliver en del af vores veludviklede tværkommunale samarbejde, som gør det let at handle og giver dig tætte samarbejdspartnere til gavn for din sagsbehandling.

Dine opgavefelter består bl.a. i, at du koordinerer indsatser med arbejdsgivere og andre samarbejdspartnere.

Herlev Privatskole Skolesekretær

Herlev Privatskole

Herlev Privatskole søger snarest muligt en dygtig, struktureret, imødekommende og favnende skolesekretær til fastansættelse i 26 timer fordelt på fire dage ugentligt. Som skolens sekretær har du en bred vifte af opgaver, og du vil være en central person, som har stor betydning for alle, der har deres gang på skolen.

Du vil indgå i et tæt samarbejde med skolens ledelse og øvrige administration. Vi er en skole med 240 elever og 30 ansatte, og vi værdsætter de nære relationer på tværs af alle faggrupper, elever og forældre.

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • Blæksprutte
  • Telefonpasning
  • Ventelisteadministration
Miljøministeriets departement
Fuldmægtige/konsulenter søges til arbejdet med skovområdet

Miljøministeriets departement, København

Er du forstkandidat eller har anden naturfaglig baggrund og trives du i et fagligt stærk miljø? Så er det måske dig, der er vores nye kollega i kontoret for Vild Natur og Biodiversitet i Miljøministeriets departement.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være ministerbetjening, herunder at udarbejde beslutningsoplæg og kvalitetssikring af bidrag fra styrelser og andre ministerier, udspil, mødemateriale m.m. Dit arbejde vil foregå i tæt samarbejde med dine kolleger i departementet, Miljøstyrelsen, Naturstyrelsen og andre statslige myndigheder, EU samt en bred vifte af interessenter. Der kan forekomme rejseaktivitet, særligt ifm EU-regulering.

Miljøministeriets departement
Banedanmark
Management supporter med flair for teknik og IT

Banedanmark, København

Har du et stort servicegen og lyst til at være en del af et supportteam med mangeartede opgaver? Se video om Banedanmark som arbejdsplads

Vil du være med til at understøtte Banedanmarks ledere i Signalsystemer? Har du lyst til at hjælpe andre? Som management supporter i vores interne support team vil du komme til at udføre mange af de administrative opgaver, som er vigtige for at få den daglige drift til at køre effektivt.

Du får et bredt kendskab til vores administrative IT-systemer, og jobbet byder på en alsidig hverdag, hvor du løser en lang række forskellige administrative opgaver. Dette indebærer blandt andet sagsbehandling i SAP, dokumenthåndtering, SharePoint superbrugerarbejde, forberedelse ved modtagelse af nye kollegaer samt rejsestyring, tidsadministration og udarbejdelse af blanketter og kreditudlæg. Du vil være en fast støtte til områdedirektøren, linjeledelsen, projektledere og fagledere.

Banedanmark

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV