Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
40 jobannoncer matcher din søgning 40 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Accountant
Are you a team player passionate about accounting processes from A to Z? Do you thrive in a dynamic environment where your attention to detail makes a real difference?
Among your main tasks will be the following:
- Fixed asset register – maintaining the fixed asset register, calculating monthly depreciations, and reconciling with g/l.
- Intercompany - Monthly invoicing to subsidiaries, specifications, and reconciling intercompany balances.
- VAT - Prepare and file VAT returns, VAT reconciliations and controlling VAT in g/l.
Lønkonsulenter til CFO Service, Payroll Academy
Hos PwC CFO Service bliver du en del af et stærkt fællesskab, som går på tværs af teams og faglige kompetenceområder i PwC. Fokus hos PwC vil være på din personlige og faglige udvikling gennem introduktion til lønområdet via spændende kundeopgaver, udviklende kurser samt coaching og sparring med dygtige kollegaer.
Gennem PwC’s Payroll Academy vil du få mulighed for at arbejde inden for både Outsourcing og Interim eller i spændingsfeltet mellem. Du vil blive tilknyttet en career coach som vil være din ”go to” person og følge din udvikling gennem hele din karriere hos PwC. Din career coach er med til at sikre, at vi sammen får udarbejdet en personlig udviklingsplan med faglige og personlige mål, som vi arbejder med under forløbet i Payroll Academy såvel som efterfølgende.
Administrator til DAOS (deltid)
Vi søger en administrator 360-400 timer/år til at understøtte det store frivillige arbejde i DAOS (Dansk Amatør Orkester Samvirke).
Er du vores nye uundværlige og samlende blæksprutte, som hjælper den frivillige bestyrelse med mange forskellige administrationsopgaver?
Du får ansvar for generel medlemsadministration, bogføring, administration af fondsansøgninger, løbende nyhedsopdateringer og sekretærfunktion til bestyrelsesmøder.
Graduate, der vil arbejde med Business Intelligence
Vil du præsentere data, der gør forretningen klogere? Er du interesseret i it og digitalisering?
Så har vi drømmejobbet, en fastansættelse i en stor økonomiafdeling og en plads i ATP’s næste graduateforløb.
I en graduatestilling forventer vi ikke, at du kan det hele fra start. Langt fra. Det vigtigste er, at du interesserer dig for tekniske løsninger, er klar på en masse faglige udfordringer og medbringer en lyst til at lære.
Project Assistants for Danish Transcription
The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.
Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).
Jobkonsulent til borgere på dagpenge (forsikrede ledige) til et 1-årig vikariat
Brænder du for at få jobparate ledige i job? Har du et skarpt fokus på arbejdsmarkedet? Har du kendskab til uddannelses- og opkvalificeringsmuligheder? Kan du vejlede og inspirere de ledige i forhold til deres jobstrategi?
Så er stillingen hos os måske noget for dig.
Dine opgaver
- motivere de ledige til at finde job hurtigst muligt
- sikre at de ledige har et godt ansøgningsmateriale
- motivere de ledige til uddannelse eller brancheskift
CSR-ansvarlig til at drive ATP’s arbejde med bæredygtighed
Har du erfaring med at omsætte ambitioner til konkrete handlinger? Brænder du for at drive positive forandringer og skabe impact gennem strategiske initiativer indenfor CSR og ESG? Og kan du engagere og motivere andre til at handle?
Dine opgaver bliver bl.a. at identificere bæredygtighedspotentialer, udarbejde handlingsplaner, følge og sikre fremskridt såvel som at kommunikere vores resultater internt og eksternt.
Chefkonsulent til at drive og udvikle arbejdsmiljøindsatsen i ATP
Vil du bidrage til, at ATP bliver ved med at være en attraktiv og effektiv arbejdsplads for vores medarbejdere?
Vi leder efter dig, der har et strategisk og ambitiøst blik på arbejdsmiljø, og som arbejder løsningsorienteret med initiativer, der gør en reel forskel i det daglige.
Jurist med kendskab til forsyningsjura
Brænder du for forsyningsjura? Trives du med at rådgive andre til at stå bedre juridisk?
Teamets kerneopgaver er bl.a.:
- Rådgivnings- og fortolkningsbistand ved juridiske problemstillinger inden for vores forskellige forsynings- og driftsområder
- Behandling af udbud
- Gennemgang af kontrakter
Vi tilbyder bl.a. gode muligheder for faglig og personlig udvikling og dygtige og engagerede kollegaer.
Purchasing & Logistics Specialist
Come and join an international company in growth. The position is newly created.
Your main role will be to oversee and improve the supply chain operations. To source, analyze and report supply chain data, track costs and evaluate supplier performance – and to prepare production forecasts and predict changes to market trends.
You will be part of our Purchasing & Logistics department and will occasionally assist with relevant supporting tasks that will enhance production performance.
Finanstrainee
Den 1. februar 2025 byder vi velkommen til nye medarbejdere, som starter i vores finanstrainee-forløb.
Som en del af noget særligt tilbyder vi et udfordrende forløb med muligheder for personlig og faglig udvikling samt individuelle mentorforløb.
Som finanstrainee hos os får du en 15-måneders periode, hvor du bliver tilknyttet et rådgivningscenter og bliver en integreret del af vores rådgivningsteam.
Seniorprivatrådgiver - Ejerleder til Center Hillerød
Er du klar til at videreudvikle dit talent, og ønsker du at være en del af Nykredits ambitiøse vækststrategi?
Som seniorprivatrådgiver - ejerleder får du mulighed for at arbejde selvstændigt med kundeporteføljer, hvor kunden er både privat- og erhvervskunde i Nykredit. Du udvikler gennem helhedsrådgivning den samlede forretning på bestående kunder i porteføljen, og identificerer samtidig potentiale og mulige nye kunder.
Privatrådgiver til Sydbank Nordsjælland
Brænder du for at give unikke kundeoplevelser? Og trives du i en glad, ambitiøs og samarbejdende kultur? Så har vi jobbet til dig i Sydbank Nordsjælland, beliggende i Hillerød.
Hos os kan du fokusere på bankforretninger og langvarige kunderelationer. Sydbank har nogle af de mest tilfredse medarbejdere i branchen, og nu ser vi frem til at få dig med som en del af vores dygtige team i Hillerød.
Sektionschef med ansvar for operationel risikostyring og porteføljestyring
Kan du lede og motivere to teams af højt specialiserede medarbejdere? Har du solid erfaring med portefølje- og risikostyring?
Som sektionschef bliver din vigtigste arbejdsopgave derfor at sikre god personaleledelse – både på det faglige og det personlige plan.
Her skal du sætte engagerende og prioriterende mål for dine medarbejdere og samtidig sørge for løbende udvikling og effektivisering af arbejdsopgaverne.
CX-konsulent, der kan skabe bedre kundeoplevelser for borgere, der er kommet til skade på arbejdet
Er din CX-værktøjskasse på plads? Har du solide kommunikative evner? Og vil du være med til at forbedre og optimere kundeoplevelser på tværs af kanaler?
Som CX-konsulent bliver det mere konkret dig, der gennem bl.a. kundeinterviews og dataanalyser er med til at finde de løsninger, der giver de bedste resultater og kundeoplevelser. Sagt med andre ord er det altså dig, der skal zoome ind på kundens behov.
Administrative medarbejdere til Intern Service
Har du lyst til et job der giver mening i en af landets mest travle politikredse?
Vi har brug for dig i sektionen Intern Service. Du skal være en del af et team på 9 medarbejdere, som understøtter det operative politi og anklagemyndigheden med mange forskellige praktiske og administrative opgaver. Du får en varierende arbejdsdag, som veksler mellem praktiske og administrative opgaver.
Du skal være med til at løse opgaver omkring arkiv, koster, hittegods, udsat bohave og en række andre administrative opgaver.
Teknisk indkøber – form din egen rolle
Har du en teknisk side, der skal udleves i en indkøbsstilling? Og fungerer du bedst med kolleger, som ikke tager sig selv så højtideligt?
Så har vi et ledigt skrivebord til dig.
Fordi vi er en lille virksomhed, er der plads til, at du kan præge både jobbet og måden, vi gør tingene på.
Aftersales Business Developer
Your key focus in this role will be to identify, develop, implement, and maintain aftersales offerings that are customer centric and with solid business cases.
This includes key tasks such as:
- Identification, qualification, and pipeline management of aftersales offerings
- Development and implementation of aftersales offerings
- On-going maintenance and adjustment of existing offerings to ensure they stay fit-for-market
Our work is based on trust and working in teams, and you can expect to enter a great working place where you can bring your ideas to the table and make a real impact.
Økonomisk chefkonsulent til Sekretariatet i Center for Regional Udvikling
Vil du medvirke til god økonomistyring i Region Hovedstadens arbejde med at skabe en grøn og bæredygtig region?
Vi søger en erfaren og skarp chefkonsulent, der kan tage hovedansvar for at rådgive og understøtte centerledelsen i budget- og økonomistyring på tværs af Center for Regional Udvikling.
Som ansat i Sekretariatet vil du få en nøglerolle i betjeningen af centerets direktør og centerledelse samt være tæt på den politiske beslutningsproces.
Business Developer
Do you want to use your strong commercial analytical thinking as a Business Developer at FOSS?
FOSS finds smarter ways to make the best use of food and agricultural resources. Our analytical solutions add value to food production and as Business Developer, you will have the opportunity to be part of our solutions’ journeys into the laboratory markets. If that sounds like something you would like, then keep reading…