182 job matcher din søgning 182 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Frederiksberg KommuneUdvalgssekretær til Social-, Sundheds- og Arbejdsmarkedsområdet på Frederiksberg Rådhus

Frederiksberg Kommune

Vil du være med til at levere politisk betjening af højeste kvalitet til en ny kommunalbestyrelse? Har du talent for at koordinere komplekse dagsordner med mange bidragydere og har du erfaring med betjening af topledelse og politikere? Så er du måske vores nye udvalgssekretær.

I Ledelsessekretariatet er det vores vigtigste opgave at understøtte kommunalbestyrelsen og den øverste ledelse i Social-, Sundheds- og Arbejdsmarkedsområdet (SSA) med områdets strategiske udvikling og opgaveløsning.

Lige nu søger vi en dygtig sekretær med ansvaret for at koordinere godkendelsesprocesser i forbindelse med politiske sager og betjeningen af de fire politiske udvalg, som SSA betjener. Det drejer sig om Arbejdsmarkeds- og Uddannelsesudvalget, Socialudvalget, Sundheds- og Forebyggelsesudvalget og Ældre- og Omsorgsudvalget.

Metroselskabet og Hovedstadens Letbane
Generalist til arbejdsmarkedsforhold og forandringsledelse

Metroselskabet og Hovedstadens Letbane, København

Kan du selvstændigt drive processer, og er du en stærk formidler? Og har du mod på at spille en central rolle i udviklingen af to af Metroselskabets prioriterede indsatser?

Du vil få to hovedområder nemlig arbejdsarbejdsmarkedsforhold og forandringsledelse. Fælles for de to områder er lysten til at drive de interne processer og udarbejde beslutningsoplæg samt sikre en god implementering. Derudover vil evnen til at sætte dig ind i forskellige fagområder være væsentlig.

Vi tilbyder et spændende og udfordrende job i en dynamisk organisation i udvikling med fleksible og attraktive ansættelsesvilkår, løn efter kvalifikationer samt dygtige og gode kolleger.

Metroselskabet og Hovedstadens Letbane
ØkonomistyrelsenErfaren projektleder til Finansministeriets koncern

Økonomistyrelsen, København

Finansministeriet har igangsat et projekt, der skal sikre dannelsen af en ny systemløsning, som skal understøtte finansloven og statsregnskabet. Vi skal bruge en kompetent og erfaren projektleder til at stå i spidsen for projektet, der er yderst forretningskritisk for Finansministeriets koncern.

Som projektleder for det samlede projekt får du ansvar for fremdrift og koordinering af en række systemudviklingsaktiviteter og enkelte nyanskaffelser af delkomponenter, der skal danne en ny samlet løsning. Du kommer til at samarbejde med forretningsspecialister og product owners fra de øvrige systemer i Økonomistyrelsens eksisterende portefølje, som indgår i projektet.

Du bliver en del af et forretningskritisk projekt, der drives i tæt samarbejde mellem Økonomistyrelsens Center for systemer og Finansministeriets departement.

Copenhagen Search Partners P/SExperienced and self-driven Finance Business Partner

Copenhagen Search Partners P/S recruiting on behalf of JOE & THE JUICE A/S in Copenhagen

Are you ambitious and result driven? Do you have a business mindset, and do you enjoy working in an energetic and informal, yet ambitious work environment?

As the newly appointed Finance Business Partner, your main responsibility is to help the local management teams take value driven decisions and make it easy to plan, execute, and monitor progress. Your role will be two-folded with responsibilities in the global planning processes on one hand and your local financial support on the other hand.

You will become a close business partner within the organization and through your in-depth business understanding, you will come close to both decisions and change processes.

ØkonomistyrelsenSkarp profil til arbejde med fremstilling af finansloven

Økonomistyrelsen, København

Finansministeriet har igangsat et projekt, der skal sikre dannelsen af en ny systemløsning til understøttelse af arbejdet med finansloven og statsregnskabet. Vi søger derfor en kompetent deltager til projektet og videre udvikling af løsningen.

Du ansættes i kontoret Økonomisystemer, som varetager systemforvaltning og videreudvikling af en lang række systemer

Konkret forventer vi, at du blandt andet:

  • har erfaring med finanslovsarbejde, tillægsbevillingslov mv.
  • er systematisk med stærk evne til at strukturere og skabe procesoverblik

Du skal have en videregående uddannelse med afsæt i enten det samfundsvidenskabelige, økonomifaglige eller it-mæssige område. Du skal kunne sparre med både analytikere, programmører, konsulenter, product-ownere og projektdeltagere.

ØkonomistyrelsenBusiness Process Manager til nyt projekt i Finansministeriets koncern

Økonomistyrelsen, København

Finansministeriet har igangsat et projekt, der skal sikre dannelsen af en ny systemløsning, som skal understøtte finansloven og statsregnskabet.

Du bliver en del af et forretningskritisk projekt, der drives i tæt samarbejde mellem Økonomistyrelsens Center for Systemer og Finansministeriets departement.

Som BPM er det din opgave at få skabt det fornødne procesoverblik og sørge for, at dokumentationen er tilstrækkelig dyb til at danne fundament for en ny systemløsning.

Du har en videregående uddannelse med enten økonomifagligt eller it-mæssigt fokus. Det er en fordel, hvis du har et vist kendskab til processerne på området, eksempelvis gennem erfaring fra arbejde i en statslig økonomifunktion.

RigspolitietStruktureret AC-generalist til styring af politiets største it-kontrakter

Rigspolitiet, Hvidovre

Har du lyst til at styre store it-kontrakter i dansk politi? Kan du skabe gode relationer til interne og eksterne interessenter? Så er der her en spændende mulighed for at være med til at opbygge vores kontraktstyringsenhed og sætte retningen for det fremtidige arbejde med kontrakter i Koncern IT.

Vores opgaveportefølje vokser, og vi vil der gerne udvide vores kontraktstyringsteam med 1 til 2 generalister med juridisk flair, der brænder for at være med til at professionalisere arbejdet med kontraktstyring i Koncern IT og derigennem bidrage til, at vi får mere politi for pengene. Her kommer du ind i billedet.

Eksempler på arbejdsopgaver

  • Afholde faste statusmøder med kontraktejere og interne interessenter
  • Lave løbende opfølgning på leverandører og samarbejdspartnere
  • Gennemføre kontroller af organisationens indkøb
AP PensionDirektionssekretær til Koncernsekretariatet

AP Pension, København

Motiveres du af en arbejdsdag fyldt med spændende opgaver, og har du styr på, hvad det vil sige at arbejde med betjening af direktion og bestyrelse?

Vi er netop nu på udkig efter en erfaren direktionssekretær, der er dygtig til planlægning og koordinering og har et udtalt servicegen.

Vi tilbyder et job med engagerede og dygtige kollegaer, hvor spændvidden i arbejdet er stor. Vores kerneopgaver er at understøtte direktion og bestyrelse med diverse administrative opgaver. Vi har fokus på at levere løsninger af høj kvalitet og til tiden. Stillingen er ideel for dig, som trives med bestyrelsesbetjening, herunder planlægning og forberedelse af bestyrelsesmøder og bestyrelsesudvalg.

Banedanmark
Selvstændig og skarp ledelsessupporter med ministerbetjeningserfaring til Signalprogrammet

Banedanmark, København

Har du lyst til en stilling med bred kontaktflade og stort ansvar i et af de største infrastrukturprogrammer med spændende projekter og kompliceret teknisk indhold?

Du får selvstændigt ansvar for den politiske betjening og ledelsessupport for en række sagsområder på tværs af Signalprogrammet og op til Signalprogrammets ledelse, Banedanmarks projektforum, direktion og Transportministeriet.

Vores opgave i Signalprogrammet er at udrulle og idriftsætte de nye digitaliserede signalsystemer i hele landet. Du bliver en del af en international organisation, der giver dig en bred kon­taktflade og mulighed for at arbejde i et tværfagligt miljø i en uforudsigelig og spændende hverdag, hvor arbejdssproget som udgangspunkt er engelsk.

Banedanmark
Banedanmark
Faglig koordinator til centralt indkøbsområde

Banedanmark, København

Vil du være faglig koordinator i det centrale indkøbsområde hos Danmarks største bygherre?

Du bliver faglig koordinator i Baneteknisk Indkøb, der er en del af Banedanmarks centrale indkøbsområde. Sektionen består af 7 indkøbere, 2 faglige koordinatorer, 2 indkøbskonsulenter med ansvar for at gennemføre konkurrenceudsættelser, 2 contract managere, 1 elev og 1 sektionschef.

I Baneteknisk Indkøb indgår vi aftaler om banetekniske varer, og vi implementerer aftalerne. Vi er ansvarlige for at rådgive, koordinere og foretage indkøb af banetekniske varer og ydelser samt for at følge op på aftalerne.

Banedanmark
Digitaliseringsstyrelsen
Forretningsanalytiker med faciliteringsgen til Ny NemKonto-projekt

Digitaliseringsstyrelsen, København

Har du erfaring med at lave kravspecifikationer og facilitere workhops, og vil du være med til at skabe vores næste store it-løsning? Så har vi en ledig stilling i Center for Digital Post, NemKonto og App-beviser.

I Digitaliseringsstyrelsen har vi ansvaret for at udvikle, styre og forvalte de fællesoffentlige it-løsninger, som medvirker til at sikre en professionel og effektiv offentlig service til borgere og virksomheder.

I ”Ny NemKonto-projektet” søger vi en forretningsanalytiker, som kan være med til at formulere kravene til den kommende NemKonto-løsning, og som kan facilitere processen i samarbejde med resten af projektdeltagerne og vores interessenter.

Ministeriet for Fødevarer, Landbrug og FiskeriFuldmægtig søges til Landbrugsstyrelsens team Markedsordninger & Genetiske Ressourcer (barselsvikariat)

Ministeriet for Fødevarer, Landbrug og Fiskeri, København

Team Markedsordninger & Genetiske Ressourcer søger en ny kollega, der har lyst til at arbejde EU-finansierede tilskudsordninger og bevaringsarbejde for husdyrgenetiske ressourcer.

Du får mulighed for at gøre en forskel, i hele processen ved tilskudsordninger (EU og nationale) fra de første ideer og regler bliver sået, til der skal udmøntes i dansk lovgivning og midler udbetales.

Du vil som fuldmægtig få en central rolle i en hverdag med mange spændende samarbejdsflader inden for ministeriet, til vores søsterafdeling i Augustenborg og eksternt med interesseorganisationer og erhverv.

Forsvarsministeriets Personalestyrelse
Search- og rekrutteringskonsulent til Forsvarsministeriets Personalestyrelse

Forsvarsministeriets Personalestyrelse, Ballerup

Har du en baggrund inden for rekruttering og search? Og brænder du for at arbejde med udvikling, implementering og drift af innovative løsninger inden for området?

Så har du nu en unik mulighed for at være med til at løfte vores nyetablerede search-team, Search & Attraction, til det næste niveau.

Konkurrencen om de dygtigste specialistprofiler på jobmarkedet er hård, hvilket stiller store krav til vores evne til at støtte forretningen med at finde de bedst egnede kandidater.

Du har ansvaret for dine egne search-rekrutteringer, hvilket betyder, at du sidder med hele rekrutteringsprocessen fra A-Z; lige fra den indledende dialog og jobafklaring med den rekrutterende chef til udarbejdelse og fremsendelse af ansættelsesbrevet til kandidaten.

Forsvarsministeriets Personalestyrelse
Finanstilsynet
Økonom til finansiel regulering og tilsyn med banker

Finanstilsynet, København

Vil du være med til at sikre, at vi har en sund og robust finansiel sektor? Har du interesse for at dykke ned i den finansielle regulering? Vil du være med til at føre tilsyn, som understøtter tilliden til den finansielle sektor? Så har vi brug for dig i kontoret for tilsyn med de mindre pengeinstitutter.

Du vil blive tilknyttet kontorets reguleringsteam, som arbejder med reglerne om kapitalkrav. Du vil få mulighed for at bidrage til kontorets løbende arbejde med direktiver og forordninger på kapitalkravsområdet fra EU. Du vil arbejde med implementeringen af de europæiske regler på området i dansk lovgivning og i vores tilsynspraksis, og du vil indgå i vores løbende dialog med en række interessenter. Du vil herudover kunne deltage i og bidrage til de internationale fora, hvor vi har vores berøringsflader.

Unique Human CapitalManagement konsulenter søges til konsulenthus i vækst

Unique Human Capital søger for A-2 A/S i Charlottenlund

First Chair Group, som A-2 Management Consulting blev en del af i 2018, er i vækst, og virksomhedens +200 konsulenter har brug for yderligere kollegaer til at varetage spændende konsulentopgaver for nogle af Danmarks største virksomheder. Her er udvikling og ledelse af store transformationsprojekter, effektiviseringssprojekter samt digitaliserings- og optimeringsprojekter på dagsordenen hos kunderne.

Vi søger derfor management konsulenter på alle niveauer som bliver en del af A-2’s Supply Chain/Operations Practice og som evner at skabe udvikling hos kunderne og kan varetage projekter inden for:

  • Supply chain strategy and transformation
  • Procurement strategy & excellence
  • Performance tracking and spend management
Ministeriet for Fødevarer, Landbrug og FiskeriJurist med interesse for miljø, natur, EU-ret og administration

Ministeriet for Fødevarer, Landbrug og Fiskeri, København

Er du parat til at gøre en forskel for klima, miljø, økologi og natur, og er du interesseret i EU-ret, regelarbejde og administration? Synes du, at det er spændende at finde løsninger, der virker i praksis, og som tager hensyn til jura, naturfaglighed, effektiv sagsbehandling og kundevenlighed? Så er du måske vores nye kollega!

Du får en bred vifte af juridiske opgaver, og vil sammen med de andre jurister i teamet, være ansvarlig for den juridiske del af arbejdet med teamets støtteordninger. Det omfatter især:

  • Regelafklaring og fortolkning, herunder bidrage til fortolkningen af EU-regler
  • Udarbejde bekendtgørelser
  • Direktions- og ministerbetjening
Rudersdal KommuneAfdelingschef til Byplan

Rudersdal Kommune, Holte

Brænder du for planlægning, bevaring, grønne områder, udvikling af bymiljøer i et tæt samspil med lokalområdets borgere og aktører - og er du en nærværende og engagerende personaleleder? Så er det måske dig, vi søger.

Du får en fremtrædende ledelsesrolle i Byplan som leder af det planfaglige team og med områdechefen som din nærmeste chef og sparringspartner. Sammen med områdechefen vil du være ansvarlig for en bred opgaveportefølje, herunder det planfaglige, økonomiske og personalemæssige ansvar i Byplan.

Du skal være med til at sætte retningen for den fysiske udvikling af kommunen, hvor en række større byudviklingsprojekter er på vej. De politiske værdier er stærke med et ønske om at fastholde og udvikle de eksisterende kvaliteter i både bycentre og landzone med afsæt i kommunens grønne værdier og ambition om at være Danmarks bedste bo-kommune.

RigspolitietEr du dygtig til at skabe overblik og styre komplekse opgaver? Så er du måske vores nye kollega, der skal drive større it-relaterede forandringsinitiativer og -analyser i politiet

Rigspolitiet, Hvidovre

Rigspolitiets Koncern IT søger en erfaren konsulent til styring og eksekvering i et landskab med mange større it-opgaver. Du vil blive del af en ny tværgående funktion, som skal understøtte Koncern IT’s ledelse.

Du bliver en af fire kollegaer i en ny tværgående funktion, som skal have overblik over de mange store it-opgaver, hvoraf nogle styres som programmer og projekter. Den tværgående funktion skal også udarbejde og levere ledelsesbetjening på højt niveau på de opgaver, som Koncern IT skal levere på. Funktionen er ny, hvilket betyder, at der er god mulighed for, at du kan sætte dit personlige præg på opgaveløsningen.

Radikale VenstrePOLITISK LEDER

Radikale Venstre

Har du idéen, der skaber verdens bedste skole og giver Danmarks børn en markant bedre start på livet? Så er det måske dig, der skal låne jobbet som Radikale Venstres politiske leder?

Radikale Venstres politiske leder Sofie Carsten Nielsen er klar til at låne sit job ud en dag i august 2021. Som politisk leder i Radikale Venstre skal du sætte en dagsorden for fremtidens Folkeskole. Du skal kunne arbejde målrettet, samarbejde med mange forskellige mennesker og ville udtale dig offentligt. Du behøver på ingen måde stemme radikalt. Så længe du har en idé, der kan forandre skolen, så flere børn forlader den med både færdigheder, drømme og muligheder i rygsækken. Det er store krav. Til gengæld lover vi at lytte og lade dig sætte dagsordenen på skoleområdet i den radikale folketingsgruppe. Forhåbentlig er din ide så god, at vi sammen kan gøre den til virkelighed.

Novo Holdings
Administrations Manager

Novo Holdings, Copenhagen

Are you a people person with strong leadership competences and a passion for administration? Do you have experience with board management and are you eager to put your skills into practice by taking a lead role?

The BioInnovation Institute Foundation (BII) is looking for a new colleague who can take the lead in bringing our Executive Office to the next level, through designing and implementing transparent cross-functional processes and structures.

In the role as Administrations Manager you will take lead of building a strong administrative platform, supporting the entire BII organization. You will be part of the Operations Team and refer to the Chief Operating Officer (COO). You will work on a wide variety of operational tasks and play a key role in managing activities originating from the Executive Office.