Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
6 jobannoncer matcher din søgning 6 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Rental Sales Agent (Deltid)
Søger du et spændende og dynamisk deltidsjob med service i fokus? Elsker du at interagere med mennesker og har du erfaring med kundeinteraktion, rådgivning og mersalg? Vil du arbejde i en virksomhed med en central lokation i indre by med stærkt socialt sammenhold?
I jobbet som Rental Sales Agent, er du Sixt Danmark’s ansigt udadtil. Du er den, som sammen med dit team i København City rådgiver vores kunder om den bedste løsning for netop deres lejeformål.
Erfaren Bæredygtighedskonsulent til ny afdeling for Bæredygtig Governance
Vil du være med til at implementere CSRD og udvikle bæredygtighedsrapporteringen i Sund & Bælt? Har du erfaring med udvikling af KPI’er, et blik for detaljen og er du dygtig til at arbejde på tværs og tæt sammen med specialister og faglige eksperter?
Afdelingen for Bæredygtig Governance har til opgave at drive arbejdet med bæredygtig governance, herunder implementereringen af den nye Corporate Sustainability Reporting Directive og fremtidig EU-lovgivning på området, på tværs af Sund & Bælt koncernen. Du vil få en nøglerolle i at drive det arbejde og være med til at opbygges en koncernfælles tilgang til data, der skal ligge til grund for de nye rapporteringskrav.
GDPR Compliance Assistant søges til Group Legal hos Sund & Bælt, centralt i København
Vil du være med til at sikre og understøtte Sund & Bælt i at overholde GDPR? Brænder du for at være med i et team, hvor godt humør, udvikling og høj faglighed sætter dagsordenen for din hverdag? Så har vi rollen til dig!
Som GDPR Compliance Assistant i Sund & Bælt får du en unik mulighed for at arbejde med mange forskellige forretningsområder, der berører GDPR.
Konsulent til Project Management Office i Femern A/S
Vil du være med på danmarkshistoriens største infrastrukturprojekt? Er du løsningsorienteret, analytisk stærk og har erfaring med projektledelse og ledelsesbetjening? Hvis ja, så er du måske vores nye konsulent i Project Management Office.
Du bliver en del af Project Management Office i Femern A/S med reference til chefen for projektstyring. Vi har en uformel omgangstone, en stærk holdånd og højt ambitionsniveau. Vi tilbyder fleksible rammer for at udføre arbejdet med fokus på trivsel og faglig udvikling. I det daglige arbejde har du en stor kontaktflade i hele organisationen, som er kendetegnet ved et internationalt miljø med engagerede kolleger fra hele verden.
Bygningstaksator til Næstvedområdet
Som bygningstaksator på Sjælland, er du en del af taksatorteamet i afdelingen for indbo-, og bygningsskader. Du får 20 dygtige kolleger og din opgave vil være behandling af bygningsskader med fokus på opnåelse af høj medlemstilfredshed.
Dit arbejde foregår primært selvstændigt ude hos vores medlemmer, når du ikke arbejder hjemme eller på vores hovedkontor i København.
Project Assistants for Danish Transcription
The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.
Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).