Hos Watery vil vi tage det næste, store skridt i (virkelig) at vinde vand-elskernes hjerter i nord-europa, når det kommer til tilgængelighed, serviceoplevelse, rådgivning og smil på læben - og du skal være medlemmet på TeamWatery, som vi mangler til at få det ud at leve hos kunderne.

Hurtige facts om stillingen

  • 15-37 timer ugentligt (åben for fleksibilitet) - tidsbegrænset stilling (mulighed for forlængelse af ansættelse)
  • Gennemført onboarding-forløb
  • Tiltrædelse: Hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtaler og ansætter, når den rigtige er der. Opslaget tages ned, når den rigtige kandidat er ansat.

  • Derudover er det en forudsætning, at du både taler og skriver dansk. Andre sprog er ikke nødvendige men naturligvis altid et bonus - du kan derfor med fordel skrive dine øvrige sprog i din ansøgning/CV

  • Startløn: 125,00 kr. i timen

Hvem er Watery?

Hos Watery har vi ét primært mål; at inspirere til flere og bedre oplevelser i vand - uanset om det er som konkurrencesvømmer, børnesvømmer, snorkler, paddleboarder eller åbent vand svømmer.

Vi er skandinaviens største vandsport-shop med +300.000 årlige kunder i lige nu Danmark, Sverige, Norge, Holland, Schweiz, Irland og Tyskland. Vores produkter er en blanding af vores mere end 1.000 egne Watery produkter, som allerede har taget kunderne med storm og top-brands som Arena, Speedo og Tyr.

Vi er en virksomhed præget af vækst, hurtig eksekvering fra ide, stor medbestemmelse og højt humør i et ungt miljø med 16 fuldtidsansatte og 30 ungarbejdere. Dermed ligger der mange gode udfordringer foran os - og ikke mindst mange loyale og nye kunder at give en endnu bedre oplevelse- hver eneste dag.

Vores ønsker til kandidaten

  • Et ønske om at finde en god plads i vores kundeserviceteam over højsæsonen, med mulighed for forlængelse af ansættelse ved et værdifuldt samarbejde mellem os

  • Finder sig godt til rette i et ungt miljø blandt mange 20-25 årige samt et par ældre til at holde styr på løjerne

  • Et brændende kundeservice-hjerte med smag for den gode oplevelse, både skriftligt og telefonisk, med ønske om at arbejde med kunderne på daglig basis

  • Ser samarbejde på tværs af afdelinger, som en vigtig ingrediens til den gode kundeoplevelse og din succes

  • Naturligt drive for optimering, strukturering - både i din afdeling og på tværs af virksomheden

  • Du yder konsekvent en indsats du kan være stolt af

  • Kan arbejde selvstændigt, i samspil med at deltage i holdånden om, at vi løfter i flok

Dine arbejdsopgaver

Du vil sammen med et kundeservice-team på 5 mand sikre at vores kunder får løst deres spørgsmål og problemer hurtigt og konsekvent på tværs af email, livechat og telefon. Dertil vil en række ad-hoc opgaver og ansvarsområder muliggøre sig i takt med din udvikling i teamet og virksomheden. Det er derfor det er fedt at være en del af en vækstvirksomhed!

Du vil i de første måneder komme gennem et velafprøvet oplæringsforløb, hvor forståelse for vores processor og tilgang afdækkes.

Skriv gerne i emnefeltet på ansøgningen: ''Kundeservicemedarbejder''.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex