Er du struktureret, fleksibel og god til at tage ansvar? Har du flair for kundeservice og it? SĂĄ er det mĂĄske dig, vi leder efter til vores loppebutik Silkeloppen!

Vi søger en medarbejder, der kan være med til at sikre den daglige drift af butikken – både front og back office – og som har lyst til at være en del af en spændende og anderledes arbejdsplads med masser af liv og genbrugsguld.

Arbejdsopgaver:

Styre den daglige drift af butikken de dage du er pĂĄ arbejde

Ekspedere og hjælpe kunder

Holde orden og lave kreative udstillinger

Udføre administrativt arbejde (booking, opfølgning, systemopdatering m.m.)

Vi forventer, at du:

Er selvkørende og trives med ansvar

Er fleksibel og kan tilpasse dig skiftende opgaver

Har it-færdigheder og let ved at sætte dig ind i nye systemer

Er serviceminded og kan bevare overblikket – også når der er travlt

Er fyldt 18 ĂĄr

Arbejdstider:

Arbejdstiderne ligger i skiftende uger:

Uge 1: Mandag, onsdag og fredag kl. 10.30–17.00

Uge 2: Mandag og onsdag kl. 10.30–17.00 samt lørdag og søndag kl. 09.30–16.00

Vi tilbyder:

En spændende og alsidig hverdag i en butik med skøn atmosfære

En selvstændig rolle med ansvar og mulighed for indflydelse

Et hyggeligt arbejdsmiljø med gode kollegaer og glade kunder

📍 Arbejdssted: Silkeloppen – a.c illums vej 1 8600 silkeborg

📅 Ansøgningsfrist: Snarest muligt – vi indkalder til samtaler løbende

🚀 Opstart: Start august 2025

Send din ansøgning og CV til info@silkeloppen.dk og fortæl lidt om dig selv og hvorfor du passer til jobbet. Ellers er du også velkommen til og kigge forbi butikken og smide en ansøgning der

Vi glæder os til at høre fra dig!

– Team Silkeloppen

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex