Studentermedhjælper (HK) til personaleadministrative opgaver i SDU HR
SDU HR, Ansatte, søger 2 studentermedhjælper til varetagelse af diverse personaleadministrative opgaver.
Du bliver en del af en afdeling med 20 dygtige og engagerede medarbejdere (incl. to studentermedhjælpere foruden dig), der løser forskellige vigtige personaleadministrative opgaver for hele organisationen på universitetet. Vi lægger samtidig vægt på at have fokus på digitalisering, procesoptimering og udvikling af vores opgaveløsning og service.
Ansættelsesperiode: Juni 2025 – udgangen af maj 2026 med mulighed for forlængelse.
Eksempler på arbejdsopgaver
Udarbejde ansættelsesbeviser og tillæg hertil
Oprettelse af medarbejdere i vores HR-system, SDU HCM
Udmønte ny løn-forhandlingsresultater
Journalisering
Diverse øvrige personaleadministrative opgaver
Den personprofil vi søger
Vi forventer, at du er interesseret i at arbejde med personaleadministration og er ansvarsbevidst, omhyggelig, fleksibel, selvstændig, serviceminded og ser værdien af samarbejde. Et godt kendskab til Office-pakken forventes. Kendskab til ESDH-systemet WorkZone vil være en fordel.
Det er vigtigt, at du kan kommunikere på engelsk på højt niveau i skrift og tale
Det, vi kan tilbyde er
Der vil være fleksible arbejdstider som passer til dit studie
Opgaverne løses i samarbejde med teamet, og vi lægger vægt på at oplære dig godt til de forskellige opgaver.
Solid indsigt i håndtering af diverse driftsopgaver
Ansættelsesvilkår og sted
Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Skatteministeriet og HK/STAT.
Arbejdstiden er 14 timer om ugen i gennemsnit.
Tjenestestedet er SDU Campus Odense
Du har tavshedspligt (jf. forvaltningsloven og straffeloven) med hensyn til de fortrolige oplysninger, du som led i dit arbejde har adgang til.
Om SDU HR
Omverdenen og ønsker til HR ændrer sig hele tiden. Vi får stadigt større og mere differentierede krav til, hvordan vi skal arbejde med HR-emner via f.eks. øget digitalisering og internationalisering, øget fokus på ligestilling, og ændret tilgang til og rammer for rekruttering, kompetenceudvikling, karriereveje samt god ledelse på SDU.
Arbejdet med HR på SDU på centralt niveau har til formål at understøtte SDU’s retning gennem en leverance af stærke HR-ydelser, der skal udvikles i samspil med resten af organisationen. HR-ydelserne skal være organiseret tydeligt i en struktur, som orienterer sig ud mod SDU, så det er nemt for organisationen at få os i tale og blive hjulpet.
SDU HR består af Ansatte, Løn, HR Digital, Arbejdsmiljø & Udvikling samt Staben. Cheferne for de 5 afdelinger refererer til HR-chefen. Vi er ca. 65 medarbejdere og chefer i SDU HR.
Ansøgning skal indeholde følgebrev, CV og eksamensudskrift.
Eventuelle spørgsmål kan rettes til chef for Ansatte, SDU HR, Josephine I. Lethenborg, tlf. 93507605, e-mail jil@sdu.dk
Ansøgningsfrist: 3. juni 2025.
Bemærk: Ved ansættelse som studentermedhjælp eller faglig vejleder er det en forudsætning, at du er indskrevet som studerende på SDU.
Ansøgning skal indeholde følgebrev, CV og eksamensudskrift hvoraf det fremgår, hvor langt du er i dit studium ved SDU. Såfremt du endnu ikke har været til eksamen, skal ansøgningen i stedet for eksamensudskrift indeholde din indskrivningsbekræftelse. Alle dokumenter i forbindelse med ansøgning bør ikke indeholde CPR-nummer – i så fald skal CPR-nummer overstreges.
Alle vedhæftede filer skal være i Adobe PDF.
Følgebrev og CV må max. fylde 5 Mb.
Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.
Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex