Brænder du for at håndtere alsidige opgaver inden for HR-administration? Motiveres du af at være den administrative blæksprutte i HR? Så er du måske vores nye kollega! Hos Nordisk Erhvervs Partner søger vi en dedikeret og proaktiv HR-assistent til vores team.

Nordisk Erhvervs Partner er en landsdækkende virksomhed med mange års erfaring i professionel erhvervsrengøring, og andre serviceydelser, til erhvervslivet samt offentlige institutioner.

Hvad tilbyder vi?

Vi giver dig muligheden for at træde ind i en spændende og udfordrende rolle i en dynamisk organisation. Som HR-assistent bliver du en del af et mindre, men effektivt team, der fungerer som det administrative knudepunkt i virksomheden. Du vil sikre, at vores kolleger og ledere får den bedst mulige service. Vi tilbyder et engageret teammiljø med plads til både personlig og faglig udvikling.

Dine ansvarsområder vil inkludere at sikre en effektiv og professionel HR-administration med en bred vifte af opgaver.

Eksempler på specifikke opgaver er:

  • Oprettelse af nye medarbejdere og udarbejdelse af ansættelseskontrakter og lønaftaler
  • Håndtering af ferie- og fraværsregistrering
  • Registrering af sygdom og koordinering ved sygemeldinger
  • Sikring af korrekt timeregistrering for vores serviceassistenter
  • Assisterende opgaver i forbindelse med rekruttering
  • Oprettelse og vedligeholdelse af autorisationer
  • Samarbejde med ledelse og medarbejdere på tværs af organisationen om diverse ad hoc-opgaver
  • Besvarelse af HR-henvendelser og spørgsmål fra medarbejdere og ledere
  • Besvarelse af spørgsmål fra kunder
  • Udarbejdelse af tilbud og kundekontrakter
  • Diverse receptionistopgaver

Hvis dette lyder som noget for dig, vil vi gerne høre fra dig!

Din profil

Du trives som del af et hold og motiveres af at skabe resultater sammen med andre. Du er ansvarsbevidst og arbejder proaktivt indenfor dine ansvarsområder. Du har en analytisk og struktureret tilgang og flair for vigtige detaljer. Du er lyttende og kommunikerer med en positiv tilgang på diverse forespørgsler og uafklarede problemstillinger. Du trives bedst i en mindre og uformel organisation og ser mangfoldighed som en styrke.

  • Erfaring fra lignende stilling er en fordel men ikke et krav
  • Let teknisk forståelse og flair for tal og IT er en fordel
  • God til dansk og engelsk i skrift og tale
  • Gode analytiske evner

Løn efter kvalifikationer

Vi ser frem til at høre fra dig, hvis stillingen matcher dine ønsker. Ansøgning bedes sendt til ca@ne-partner.dk

VIGTIGT: Skriv venligst ” HR-assistent” i emnefeltet.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex