Teknisk & administrativ kontorstilling (service-koordinator og supporter)

Tech Instrumentering Service søger en fuldtids ansat til serviceteamet på kontoret.

Vi arbejde med måleudstyr til industrien, hvor i vi i store træk beskæftigerer os med alt fra spildevand til fødevare og medicinproduktion. læs mere om os her: https://tech.dk/ydelser/service-kalibrering/

Stillingen: 37 timer pr. uge

Vi søger en person der kan varetage en række administrative og praktiske opgaver på vores kontor i Højbjerg.

  1. Koordinering af serviceopgaver og support til to kørende teknikere (30%)
  2. Ordrehåndtering (25%)
  3. Dokumentstyring (10%)
  4. Kontakt til kunder og praktikanter (20%)
  5. Drift af in-house kalibreringsværksted, samt kalibrering af instrumentering (10%)

Stillingen kan på sigt udvikle sig til at indeholde andre opgaver efter interesse!

Arbejdspladsen:

Tech Instrumentering Service er en uformel arbejdsplads. Vi glæder os til at byde dig velkommen, og sørger for at du kan sætte dit eget præg på arbejde såvel som sociale aktiviteter. Med en rolle i service-afdelingen kommer du sammen med 3 tætte kollegaer, og 10 kollegaer fra søstervirksomheden til at spille en helt central rolle. Hos os vægter vi fleksibilitet og stor indflydelse på arbejdsdagen. Vi arbejder hårdt men har en hyggelig og imødekommende arbejdsplads, med små og store sociale arrangementer.

Vi leder efter en som er:

Energisk og udadvendt, gerne med baggrund i salg eller teknik. En som er klar til at tage fat på store som små opgaver. Ser du dig selv i noget af det følgende?

Personlige træk:

  1. Selvstændig og udadvendt
  2. Opsøgende og problemløsende
  3. Positivt mindset, og god energi
  4. Struktureret og fokus på orden

Færdigheder

  1. Baggrund med forbindelse til salg eller teknik
  2. Gode IT-færdigheder: Word, Excel
  3. Overblik over mange åbne aktiviteter på samme tid

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex