SandagerHR søger på vegne af en kunde en souschef med potentiale.

Kundens ønskeliste:

Faglige kompetencer:

  • Du har tidligere erfaring med ledelse inden for detailhandel og har arbejdet med KPI'er i dagligdagen
  • Du har solide forretningsmæssige kompetencer

Personlige kompetencer:

  • Du er arbejdsom og villig til at yde en ekstra indsats efter behov
  • Du er vedholdende og omstillingsparat
  • Du er god til at udvikle dine medarbejdere og give dem ansvar

Du stræber efter hver dag at give medarbejderne og kunderne en god oplevelse i afdelingen og gør det enkelt for kunderne at handle.


De tilbyder:

Du får mulighed for alsidige arbejdsopgaver og ansvar for den daglige trivsel samt drift i afdelingen. Du bliver en del af en sund og tryg arbejdsplads med en fri omgangstone, hvor faglighed og trivsel er i højsædet. Vores organisationsstruktur er flad, og der er kort vej fra idé til handling. Medarbejderne er vores vigtigste ressource, og vi prioriterer arbejdsglæde højt, selv når det går stærkt.

I din hverdag kan du forvente:
  • Indretning af hele afdelingen
  • Medbestemmelse i indkøb af varer, både online og i samarbejde med vores indkøbere
  • Planlægning af sæsoner, herunder også bemandingsplanlægning i samarbejde med centerchefen
  • Vareopsætning, pasning af varer samt vedligeholdelse af inventar
  • Kundekontakt og vejledning
  • Daglig ledelse og medansvar for personalet
  • At være en leder, der viser vejen – og ikke er bange for at være "hands on"

Derudover kan du nyde godt af:

  • Personale rabat
  • Varierende og dynamisk arbejdsdag
  • Stærkt samarbejde i afdelingen
  • Gode arbejds- og ansættelsesvilkår, herunder pension og sundhedsordning

Det er vigtigt, at du trives i en stilling med højt tempo og hvor udviklingen går hurtigt! For den rette profil vil der være mulighed og plads til at avancere.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex